Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä taas varoittava esimerkki!!!

Vierailija
20.08.2006 |

Älä koskaan osta mitään käytettynä, ellet näe tuotetta. Vaikka kyseessä ei olisikaan iso summa.

Itse ostin tuolta myydään palstalta tuotteen, jonka maksoin etukäteen myyjän tilille, vaikka epäilytti. Otin riskin kuitenkin koska summa oli pieni.

Sain kyllä tuotteen nopeasti ja se oli juuri se mitä olin etsinyt. Mutta kun otin sen kokonaan ulos paketista niin siinä oli iso tahra, jota ei saa liottamallakaan pois.

Laitoin sitten viestiä myyjälle niin hän ihan pokkana väitti, että ei ole huomannut tahraa?! Siis sen tahran näkis sokea apinakin.....

Opinpahan tästä sen, että ei todellakaan kannata ostaa sikaa säkissä!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kuitenkaan yhden negatiivisen kokemuksen jälkeen muodosta lopullista mielipidettä. Myyn huutonetissä lapsille pieneksi käynyttä tavaraa ja vaatetta ja toimin täysin rehellisesti ja samanlaisia myyjiä on paljon. Toki mukaan mahtuu näitä epärehellisiäkin :(

Ainahan noissa on riski mukana: toiselle pieni tahra on huomaamaton, toista se häiritsee suunnattomasti. Hyväkuntoinen on toiselle viimeisiään vetelevä vaate, toiselle vielä lähes juhlavaate.

Olen itse todella tarkka noista, tahraisia vaatteita en lapsilla käytä kuin pihavaatteena - enkä myy niitä eteenpäin.

Yhden kerran myin huutonetissä paidan, jossa oli pienen pieni tahra, sitä ei edes kunnolla paljaalla silmällä erottanut. Mainitsin sen ilmoituksessa ja ostaja myöhemmin ihmetteli, että mikä ihmeen tahra, ei hän mitään huomannut.

Mutta riski käytetyn tavaran ostamisessa aina on, varsinkin jos sen ostaa näkemättä.

Ota ihmeessä vielä myyjään yhteyttä ja vaadi hinnanalennusta.

Vierailija
2/3 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se yksi kerta vienyt minun uskoani kaikkiin ihmisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vain yhden kerran olin pikkuisen harmissani, mutta se ei ollut vakava juttu. Kyseessä oli vain tuotteen pesemättömyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme