Auttakee, rokotettu käsi ei irtoa autonkyljestä
Kommentit (37)
Älä vaan mene enää koskaan uimaan minnekkään luontoon, saatat joutua raahamaan kaikki ne pohjassa lojuvat pyörätkin rantaan.
Tai, HMM.. Tässähän voisikin olla uusi ammatti.
Uimarannan pohjan siistijä.
Avaa se ovi ja ota kätesi pois oven välistä.
Kannattaa soittaa hätänumeroon 112. Sieltä tulee apua ja pääset hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa soittaa hätänumeroon 112. Sieltä tulee apua ja pääset hoitoon.
Kiitos!
Mulla sama! Meitä on täällä urheilutalon parkkiksella aika monta. Ollaan soiteltu 112 mutta vaan nauravat siellä, eikä kukaan tuu auttamaan!
No ootte sentään parkkiksella. Mä jäin katulamppuun kiinni, imaisi kun kävelin ohi. Ohikulkijat luulee, että vitsailen eivätkä tuu auttamaan ja puhelin ei oo mukana.
Vierailija kirjoitti:
No ootte sentään parkkiksella. Mä jäin katulamppuun kiinni, imaisi kun kävelin ohi. Ohikulkijat luulee, että vitsailen eivätkä tuu auttamaan ja puhelin ei oo mukana.
Kirjotin tän siis tabletilla, joka oli repussa.
Mulla tarttui oikeasti magneetti otsaan rokotuksen jälkeen. 😁 Miehelläkin tarttui, lapsella taas ei. Lie oliko vaan tahmeat otsat meillä..
Vierailija kirjoitti:
Mut pöytäkone kuitenkin tuli onneksi mukaan?
Eihän vaan ollut hiirikäsi? Nyt saikkua.
Leikkaat käden mattoveitsellä olkapäästä irti. Sillähän siitä pääsee.
Hopeavesi auttaa, liruttaa sitä varovasti käden ja auton väliin 👍
Mulla kävi tsäkä, tartuin "vain" jääkaapin oveen. Toivottavasti kalja ei mene jalkoihin.
Kai te ymmärrätte, että näillä aloituksilla rokotetut antavat itsestään äärimmäisen typerän kuvan, kovin älykäs aloittaja ei voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut pöytäkone kuitenkin tuli onneksi mukaan?
Ei kun tabletti. Etkö lukenut lisäystäni. Sinäkin siis luulet että vitsailen.
Kirveellä irti, ei auta nyt muu. Lähtee sirukin. Miksi hullu menit ottamaan?!