Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olette parisuhteessa jos koette tarvetta arvostella kumppaninne uĺkonäköä?

Vierailija
02.06.2021 |

Eikö kannattaisi pariutua henkilön kanssa joka mielyttää silmää?
Kertokaa, en ole koskaan ymmärtänyt.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei itelläkään tuo naamavärkki ihan parasta A-ryhmää ole, saa silloin tällöin seksiä sentään eikä jaksa enää sitä hirveää vaivaa sen toisen puolison etsimisessä. Pragmaattista, mutta elämä on.

Vierailija
2/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se arvostelu rajoitu pelkkään ulkonäköön. Välillä syödään lasten vanukkaat ja välillä jää mökkilaituri rakentamatta. Sohvakin haisee perseeltä. Silti se sianjättö ei vain ikinä tunnu onnistuvan. Ihmeellinen on av-mamman sielunmaisema.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikka ja ehkä juuri siksi että jos ei itselläkään ole parhaan A-ryhmän ulkonäköä niin miksi arvostella. (Tällä asialla ei kyllä tunnu olevan merkitystä, jotkut arvostelevat vaikka toinen olisi kuin malli.)

Lisäksi jos on kuitenkin kuten me kaikki puolisonsa valinnut miksi arvostella? Ap

Vierailija
4/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekunnioituksen puutetta. Eihän toisia ihmisiä osaa kunnioittaa, jos ei kunnioita itseään.

Toisia haukkuvat ihmiset voivat itse pahoin. Kun tämän faktan ymmärtää, tajuaa senkin, miksi mielenterveyshoito maassamme on niin ylikuormitettu.

-Psyk. hoitsu

Vierailija
5/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä olen ihmetellyt samaa exien kanssa. Miksi ihmeessä ne alkoi olla kanssani jos olen niin silmittömän ruma heidän mielestään? Oliko he sokeita ensimmäiset 3-4kk ja sitten yhtäkkiä heräsivät/näkö palautui vai mitä tapahtui kun yhtenä päivä vain oletkin hirveintä ulkonäöltä mitä ovat ikinä nähneet?

Vierailija
6/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä se arvostelu rajoitu pelkkään ulkonäköön. Välillä syödään lasten vanukkaat ja välillä jää mökkilaituri rakentamatta. Sohvakin haisee perseeltä. Silti se sianjättö ei vain ikinä tunnu onnistuvan. Ihmeellinen on av-mamman sielunmaisema.

Lopultahan se menee niin että se sika heivaa mamman eikä päinvastoin.

Vierailija
7/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekunnioituksen puutetta. Eihän toisia ihmisiä osaa kunnioittaa, jos ei kunnioita itseään.

Toisia haukkuvat ihmiset voivat itse pahoin. Kun tämän faktan ymmärtää, tajuaa senkin, miksi mielenterveyshoito maassamme on niin ylikuormitettu.

-Psyk. hoitsu

Tämä on varmaan totta. Koitan itse aina kehua ulkonäköä.

Mieheni ei kestä että liikun ilman silmälaseja koska näytän niin kauhealta.

Näytän roikkuvalta myös joka paikasta.

Olen ihan normaalivartaloinen kolmen lapsen äiti ja täynnä asiaa. Ap

Vierailija
8/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minä olen ihmetellyt samaa exien kanssa. Miksi ihmeessä ne alkoi olla kanssani jos olen niin silmittömän ruma heidän mielestään? Oliko he sokeita ensimmäiset 3-4kk ja sitten yhtäkkiä heräsivät/näkö palautui vai mitä tapahtui kun yhtenä päivä vain oletkin hirveintä ulkonäöltä mitä ovat ikinä nähneet?

Juuri tämä!? Ap

Vierailija
9/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun nainen kysyy illanviettoon lähtiessä "no, miltäs näytän"...

Vierailija
10/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät normaalit arvostelekaan kumppaninsa eikä puolisonsa ulkonäköä.

Vain tällä palstalla jos on Suomen hölmöimmät ja tyhmimmät naiset tuollaista kuulee.

Heidän kertomustensa mukaan, he kaikki ovat rikkinäisistä perheistä, itse monta kertaa eronneita.

yksinhuoltajia, joille tupakka ja viina maistuu ja miehet kiertää.

Lisäksi päälle monen monituiset mielenterveyssairaudet.

Juuri nämä mammat ne täällä eniten valittaa ja itkee ja haukkuu muita, kuiten vanhempiaan,. lapsiaan ja miestään ja kulloistakain kumppaniaan.

Jos minun mies vaikkapa lyö minua ja sanon että mieheni löi minua. Niin miten tällainen asia kääntyy päässäsi minun viakseni? Tämä olisi mukava tietää? Jos naiset täällä kertoo elämästään miesten kanssa niin se on totuus siitä millaisia jotkut miehet on. Ei siitä tarvitse vaieta jotta miehillä olisi helpompaa omassa ylimielisessä kuplassaan jossa eivät edes tunne toisiaan ja sitä miten hirveitä ovat oikeasti suuri osa. Tästä syystä myös moni nainen pelkää ja vihaa miehiä. Moni on mieluummin sinkku koska on ollut miesten kanssa ja tietää mitä se on. Ja näitä kokemuksia on paljon koska huonoja miehiä on paljon.

Vierailija
11/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua eniten tässä asiassa ärsyttää se että itse kun on valinnan saanut tehdä niin miksi valittaa siitä koko ajan? Mulle itselleni ei tulis mieleenkään valita kumppania joka on mielestäni jotekin vastenmielinen. Jättää pitäis koska ei oo rakkautta tuo toisen arvostelu, se ei kuitekkaan ole se mitä haen vaan just sitä että miksi valita sopimaton alunperin. Ap

Vierailija
12/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua eniten tässä asiassa ärsyttää se että itse kun on valinnan saanut tehdä niin miksi valittaa siitä koko ajan? Mulle itselleni ei tulis mieleenkään valita kumppania joka on mielestäni jotekin vastenmielinen. Jättää pitäis koska ei oo rakkautta tuo toisen arvostelu, se ei kuitekkaan ole se mitä haen vaan just sitä että miksi valita sopimaton alunperin. Ap

Toki valitan tässä mieheni luonteesta mutta ei hän minua ensimmäiseen 2teen vuoteen arvostellut joten siihen oli suhteen alkuhetkillä mahdoton varautua. Ap

Vierailija
13/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luultavasti olisi sellaisen tyypin kanssa, joka arvostelisi ulkonäköäni. Olen kuullut useammastakin suusta, että miestäni ei kukaan muu huolisi, mutta minulle hän on prinssi ja uljas adonis. Hänen mielipidettään omasta ulkonäöstäni en kysy.

Vierailija
14/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Miksi valitat ja arvostelet puolisoasi koko ajan, vaikka olet hänet itse valinnut ja valitset joka hetki uudestaan?

Ulkonäön näkee heti, luonne paljastuu myöhemmin. Siksi näillä asioilla on ero. Ap

Vierailija
15/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo valitettavasti ole vain av-mamman ominaisuus. Itsekin nuorempana kuvittelin, että koska kaikki naiset aina valittaa miehestään niin sellainen se "normaali" parisuhde sitten vaan on. Etenkin kun nämä vielä muisti säännöllisin väliajoin mainita, ettei se vaihtamalla parane eikä romantiikkaa ole olemassakaan kuin harlekiineissa..

Sitten omassa kaveripiirissäkin kun oli samanlaisessa ilmastossa kasvaneita niin ihan ekoista seurusteluista lähtien kaikilla oli sama laulu eli poikkis on tyhmä ja tekee mitä tykkää (jopa pettää) mutta yhdessä vaan oltiin, koska seurustella piti ja se nyt vaan on tällaista ihan kaikilla. Tuo asenne ei siis varsinaisesti ruokkinut näitä poikaystäviäkään muuttamaan omaa käytöstään tai suhtautumaan naisiin arvostavammin, koska mistä tahansa prseilystä selvisi ihan vaan jäkätystä hetken kuuntelemalla ja se oma tyttöystävä ei lähtenyt kävelemään.

Siinä sitä onkin tekemistä korjata tuollainen kieroon kasvaminen, kun kaikki epänormaali on normaalia eikä aidosti normaalista parisuhteesta ole minkäänlaista kokemusta.

N40+

Vierailija
16/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelen koska se kannustaa muutokseen.

Vierailija
17/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettinainen alkoi sanomaan, että näytän uudessa kuvassa rupsahtaneemmalta kuin profiilikuvassa (joka puoli vuotta vanha) ja että olisi sopinut toisenlainen hiustyyli. Itsekin ajattelin että hän on aika lihava ja lässähtänyt kun vuoden/parin takaisiin kuviin vertasi, mutten sentään yhtä suoraan viitsinyt sanoa, vaikka ehkä olisi kannattanut.

Vierailija
18/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät normaalit arvostelekaan kumppaninsa eikä puolisonsa ulkonäköä.

Vain tällä palstalla jos on Suomen hölmöimmät ja tyhmimmät naiset tuollaista kuulee.

Heidän kertomustensa mukaan, he kaikki ovat rikkinäisistä perheistä, itse monta kertaa eronneita.

yksinhuoltajia, joille tupakka ja viina maistuu ja miehet kiertää.

Lisäksi päälle monen monituiset mielenterveyssairaudet.

Juuri nämä mammat ne täällä eniten valittaa ja itkee ja haukkuu muita, kuiten vanhempiaan,. lapsiaan ja miestään ja kulloistakain kumppaniaan.

Jos minun mies vaikkapa lyö minua ja sanon että mieheni löi minua. Niin miten tällainen asia kääntyy päässäsi minun viakseni? Tämä olisi mukava tietää? Jos naiset täällä kertoo elämästään miesten kanssa niin se on totuus siitä millaisia jotkut miehet on. Ei siitä tarvitse vaieta jotta miehillä olisi helpompaa omassa ylimielisessä kuplassaan jossa eivät edes tunne toisiaan ja sitä miten hirveitä ovat oikeasti suuri osa. Tästä syystä myös moni nainen pelkää ja vihaa miehiä. Moni on mieluummin sinkku koska on ollut miesten kanssa ja tietää mitä se on. Ja näitä kokemuksia on paljon koska huonoja miehiä on paljon.

Miksi he sitten ovat sikojen kanssa eivätkä sinkkuja?

Jos joku lyö minua, niin en minä raahaa häntä kotiini hakkaamaan lisää.

Tuskin yksikään tuollainrn olisi suhteessa elleivät he osaisi näytellä ihannepuolisoa niin pitkään että saavat toisen lukittua suhteeseen. Hyvin tiedät sen. Joten älä käytä tuota naurettavaa argumenttia jos sitä edes sellaiseksi voi luokitella. Väkivalta lisääntyy yleensä pikkuhiljaa suhteen edetessä kun henkilön psyyke rikotaan pala palalta. Lopulta tämä on niin traumatisoitunut että ei pysty lähtemään.

19/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehun aina miestäni. Myös ulkonäköään, vaikka onkin jo 70-vuotias ja hyvin vakavan sairauden leimaama luuranko.

Tänäänkin, kun lähti kauppaan, pidin hänelle ovea auki ja ohikulkiessaan huokaisin "Oooo, kuinka komea oletkaan"! Niin ressukka kysyi onnellisena "Mitä sanoitkaan"?

Niin vähällä voi toisen päivään saada hieman hyvää mieltä.

Vierailija
20/35 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostelen koska se kannustaa muutokseen.

Miten saan itseni nuoremmaksi ja nahan vähemmän roikkumaan? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi