Sinettipidennykset hiuksiin..kellään ollu?? ov
kokemuksia! onko hankalat hoitaa? voiko laittaa esim sellasilla patukoilla kiharat? mitä ongelmia oli niitten kans? suunnitteilla olis laittaa tollaset ja kokemuksia kaipailen, noitten firmojen sivuilla kun vaan kehutaan niitä..
Kommentit (9)
mielestäni luonnollisempi, paksumpi ja helpompi selvittää. Helpompi käyttää uudelleen.
kokemuksia! onko hankalat hoitaa? voiko laittaa esim sellasilla patukoilla kiharat? mitä ongelmia oli niitten kans? suunnitteilla olis laittaa tollaset ja kokemuksia kaipailen, noitten firmojen sivuilla kun vaan kehutaan niitä..
[/quote]
Eli, kampauksia voit periaatteessa laittaa kyllä, jos ei tarvitse olla kovin siistin näköinen. Lika (tali) todella muhii sinettien juuressa, pää kutiaa aivan tajuttomasti! JA KUN OTAT NE POIS... Ne on niin hirvee ottaa pois, sulla lähtee puolet omasta tukasta juurineen päästä! En tosiaankaan suosittele! Ompelutekniikalla laitetut on PALJON paremmat! Usko mua!
ps. on " tukka" vähän kipee ton lettien purun jälkeen, eipä montaa karvaa päähän jäänytkään, ei tarvi munkaan liimalla laittaa päähäni enää yhtään mitään!
Ameliini:
Eli, kampauksia voit periaatteessa laittaa kyllä, jos ei tarvitse olla kovin siistin näköinen. Lika (tali) todella muhii sinettien juuressa, pää kutiaa aivan tajuttomasti! JA KUN OTAT NE POIS... Ne on niin hirvee ottaa pois, sulla lähtee puolet omasta tukasta juurineen päästä! En tosiaankaan suosittele! Ompelutekniikalla laitetut on PALJON paremmat! Usko mua!
ps. on " tukka" vähän kipee ton lettien purun jälkeen, eipä montaa karvaa päähän jäänytkään, ei tarvi munkaan liimalla laittaa päähäni enää yhtään mitään!
Ameliini:
rmaalia enempää, toki tuntuu että lähtee kun sinetteihin on jäänyt kiinni hiuksia jotka eivät ole pudonneet ja oma tuntuu tottumatta oudolta.
Omapelutekniikalla ei ole ollut mutta kuvittelisin että tulee aika pian näkyviin?
Niin ja olen tehnyt siistejä kampauksia sinettien kanssa, ei mun mielestä minkäänlaista ongelmaa siisteyden kanssa, kuvitteleisin että ois vaikeempaa ompelun kanssa kun hius on nauhana mutten tiedä.
[/quote]
toisen kerran jo elämässä, ja molemmilla kerroilla olen tykännyt kovasti:o)
Mitään kutinaa/tms ongelmia ei ole ollut, kunhan vaan jaksaa käyttää kunnolla hoitoainetta ja selvittää tukan.
Oma tukkakin on kestänyt hyvin- oon tehnyt tukalle vaikka mitä;kreppiraudalla laineita, piippausraudalla kiharoita, patukoilla kiharoita, höyryrullilla kiharoita...kaikki käy.
Laitoin pidennykset Tallinnassa, maksoi 130 euroa.
Vierailija:
toisen kerran jo elämässä, ja molemmilla kerroilla olen tykännyt kovasti:o)
Mitään kutinaa/tms ongelmia ei ole ollut, kunhan vaan jaksaa käyttää kunnolla hoitoainetta ja selvittää tukan.
Oma tukkakin on kestänyt hyvin- oon tehnyt tukalle vaikka mitä;kreppiraudalla laineita, piippausraudalla kiharoita, patukoilla kiharoita, höyryrullilla kiharoita...kaikki käy.
Laitoin pidennykset Tallinnassa, maksoi 130 euroa.
Miten se käytännössä toimi? Oliko joku konsultaatiokäynti ennen pidennysten laittoa, vai marssitko vain ajanvarauksella kampaajalle pidennysten laittoon?
Itselläni tippui synnytyksen jälkeen yli puolet omasta tukasta pois. En halunnut luopua pitkästä tukasta, joten kun hiustenlähtö loppui, marssin tuuhennokseen. Siitä lähtien olen pitänyt tuota GL-pidennystä (tuuhennosta) päässäni; karvat on vaihdettu yleensä 5-6 kuukauden välein.
Oma tukkani on kyllä mennyt asteittain erittäin huonoon kuntoon. Hiukset ovat siis entisestään harventuneet ja myös menneet huonoon kuntoon, koska latvoja ei ole juuri leikattu.
Mutta näitten pidennysten kanssa tukkani näyttää ihan ok:lta. Sitä voisi periaatteessa laittaa vaikka miten, mutta itse en jaksa paljo väkertää. Suoristan sitä vähän ja annan olla grunge-meiningillä, hehheh.
Haluaisin seuraavaksi kokeilla joko tuota teippipidennystä tai sitten Simply Naturalia, jota sitäkin on kehuttu hyväkäytöksiseksi...