Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni häpeää minua

Vierailija
02.06.2021 |

Myönsi minulle asian eilen illalla, kun aiheesta keskusteltiin. Ei halua näyttäytyä kanssani julkisella paikalla eikä esittele minua suvun jäsenille. Olen vaimoani 11 vuotta vanhempi ja hän on kuulemma "huolissaan" vanhenemisestani ja ulkonäöstäni. Kertoi tällä tavalla epäsuorasti, mutta häpeästähän tuossa on kyse, kun ei halua näyttäytyä kanssani julkisesti.

Olen kokenut elämäni aikana monenlaista, mutta tämä oli aika kova isku minulle. Miten voin jatkaa tästä eteenpäin? Voinko ylipäätään jatkaa suhdetta vaimoni kanssa eteenpäin vai pitääkö minun miettiä muita vaihtoehtoja?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se p*ska akka.

Vierailija
22/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko pukeutumisella ja pienellä stalauksella parantaa tilannetta?

Valitettavasti ei. Kyse on alkavasta kaljuuntuntumisesta ja otsalla näkyvistä rypyistä. Minua asia ei häiritse, mutta vaimoani kyllä.

-AP

Ai,nyt oletkin mies AP

Kyllä olet tosi sekopää 🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää varmaan mennä kauneuskirurgisiin toimenpiteisiin.

Niin varmaan sitten. Asia tuntuu vaan hyvin loukkaavalta ja pinnalliselta. Enkö riitä kumppanilleni tällaisena kun olen?

-AP

Loukkaavalta se voi tuntua myös vaimostasi, jos et huolehdi ulkonäöstäsi. Ryhdistäydy nyt!

Vierailija
24/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato! Ikis keksinyt uuden tavan trollata! 

Tiedätkö Ikis, että elämän voi käyttää johonkin hyödylliseenkin?

Vierailija
25/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Googlesta ja huomasin, että tällä palstalla on tosiaan on joku Ikis. En ole hän eikä tämä ole mikään trolli.

Kiitoksia muutamille asiaan vastanneille! Tämän ketjun voi puolestani päättää tähän.

-AP

Vierailija
26/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ne nauraa sulle. Kaikki häpee sua. Koiratki häpee sua. Sun vaimos häpee sua!

Sä oot nöyryyttäny ittes!

Vierailija
27/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se lehmä

Vierailija
28/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliks käy AP 🤮

Vierailija
29/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyppäs vaimoltasi, häpeäisikö olla Dwayne Johnsonin kanssa? Hänellä on kaljuuntuminen edennyt alkua pidemmälle.

https://en.wikipedia.org/wiki/Dwayne_Johnson

Tuo on kyllä vaimoltasi hieman törkeäsi sanottu, no excuses. Joka tapauksessa, ryhdin ja habituksen voi laittaa kasaan sopivalla liikunnalla, pukeutumisella ja käytöksellä. En tiedä oletko "Reiska 120kg, densokerhon jäsen", "Dwayne, 49v, fitness jumala", vai jotakin siltä väliltä, kuten useimmat meistä. Ihmiset ovat siitä pinnallisia, että ulkoinen olemus merkkaa paljon ja useimmat meistä voivat tehdä sen eteen paljonkin, jos vain haluavat. Ehkä hän halusi kertoa että fyysinen olemuksesi ei enää sykähdytä häntä. Ehkä tämä kaljuuntuminen nyt vain tuli hänellä mieleen siinä hetkessä, mutta syy on itse asiassa kokonaisuus.

Tee testi. Lähde käymään joka päivä esim. 1-2 tunnin kävely/hölkkä -lenkillä tai uimassa matkaa. Vaikutukset näkyvät muutamassa viikossa ja kesän lopulla ero on jo olennainen.

Vierailija
30/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset tuudittautuko siihen uskoon että yhteiset vuodet ja roppakaupalla löytyvää sisäistä, ei ulkoista kauneutta, riittäisi. Älkää päästäkö hälläväliä-meiningiksi ja luottako että kyllä minä kelpaan vaikka olisi miten kulahtanut. Koskee kumpaakin/kaikkia sukupuolia.

Vierailija
31/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule mukaan Perussuomalaisiin, niin häpeä haistuu

Vierailija
32/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin Googlesta ja huomasin, että tällä palstalla on tosiaan on joku Ikis. En ole hän eikä tämä ole mikään trolli.

Kiitoksia muutamille asiaan vastanneille! Tämän ketjun voi puolestani päättää tähän.

-AP

Älä hermostu AP

Vierailija
33/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli-idiotismi jälleen.

Vierailija
34/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun toisen vaimona kommentoin että se ettei puoliso huolehdi itsestään niin hävettää. Iälle, rypyille ja kaljulle ei mitään voi tietenkään. Mutta hiukset saa leikattua, hampaat pestyä, ostettua siistit vaatteet ja silmälasit päivitettyä sekä ylipainoa pienennettyä.

Itse en ole pinnallinen ja oma puoliso tietää sen myös. Itsellä meni vuosia että sain sanottua suoraan että nyt tulee raja vastaan ja jotain on tehtävä. Puoliso otti onkeensa ja olen hyvin tyytyväinen, enää ei hävetä. Mies piristyi itsekkin kummasti ja lähti kaikenlaiseen toimintaan mukaan, myönsi itsekkin että oma ulkomuoto oli hävettänyt niin ettei huvittanut ihmisten ilmoilla olla.

Vierailija
35/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Oma aviomieheni on minua 13 vuotta vanhempi, ja toki hänellä on enemmän ryppyjä ynnä muita kuin minulla. En silti ikinä ajattele asiaa niin, sillä hän on rakas aviomieheni ja ikääntyminen koskettaa kaikkia tasapuolisesti, tavalla tai toisella. Kyllä vaimolla olisi ap:n tapauksessa peiliin katsomisen paikka: ei kunnioittava ja rakastava puoliso ajattele tai käyttäydy kuten ap:n vaimo tekee. Mielestäni on hölmöä "sotia" luontoa vastaan, kaikki meistä vanhenee ja rypistyy ja siitä on mielestäni mieletöntä "syyttää" ihmistä itseään.

N31

Vierailija
36/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö mitä vikaa sinussa on. Vähän tuntuu, että vaimosi on ulkoapäin ohjautuva, epävarma persoona. Sanot vain, että sinussa ei ole mitään vikaa.

Vierailija
37/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen kirjoittama aloitus

Vierailija
38/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyppäs vaimoltasi, häpeäisikö olla Dwayne Johnsonin kanssa? Hänellä on kaljuuntuminen edennyt alkua pidemmälle.

https://en.wikipedia.org/wiki/Dwayne_Johnson

Tuo on kyllä vaimoltasi hieman törkeäsi sanottu, no excuses. Joka tapauksessa, ryhdin ja habituksen voi laittaa kasaan sopivalla liikunnalla, pukeutumisella ja käytöksellä. En tiedä oletko "Reiska 120kg, densokerhon jäsen", "Dwayne, 49v, fitness jumala", vai jotakin siltä väliltä, kuten useimmat meistä. Ihmiset ovat siitä pinnallisia, että ulkoinen olemus merkkaa paljon ja useimmat meistä voivat tehdä sen eteen paljonkin, jos vain haluavat. Ehkä hän halusi kertoa että fyysinen olemuksesi ei enää sykähdytä häntä. Ehkä tämä kaljuuntuminen nyt vain tuli hänellä mieleen siinä hetkessä, mutta syy on itse asiassa kokonaisuus.

Tee testi. Lähde käymään joka päivä esim. 1-2 tunnin kävely/hölkkä -lenkillä tai uimassa matkaa. Vaikutukset näkyvät muutamassa viikossa ja kesän lopulla ero on jo olennainen.

AP vois pyytää Väinölä jumppa- ja roinavinkit niin kyllästymiseen asti pääsee kissanristiäisissä edustamaan.

Vierailija
39/39 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa nyt olla moro kiitos ja näkemiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme