Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnustanko 3v sitten tapahtuneen pettämisen?

Vierailija
01.06.2021 |

Menin pikku hiprakassa lörpöttelemään siitä yhdelle tutulle jaa nyt pelkään että se levittää sitä ja puolisoni saa tietää. En usko, että tulisin jätetyksi, mutta en haluaisi puolisoni kokevan tuskaa sen takia. Kyse oli kerrasta, eikä ollut mitään tunteita tai suhdetta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro itse.

Vierailija
2/6 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. On se hienoa kun uhraat suhteesi panon takia joka ei merkinnyt mitään. Miten vähän se suhteesi sitten merkitsee kun se on sinulle vähemmän arvoinen kuin ei yhtään mitään? Tunnusta ihmeessä. Pahinta mitä voi tapahtua on se, että et menetä yhtään mitään.

Vierailija
4/6 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. On se hienoa kun uhraat suhteesi panon takia joka ei merkinnyt mitään. Miten vähän se suhteesi sitten merkitsee kun se on sinulle vähemmän arvoinen kuin ei yhtään mitään? Tunnusta ihmeessä. Pahinta mitä voi tapahtua on se, että et menetä yhtään mitään.

Puolison luottamuksen menetät joka tapauksessa, tulipa asia ilmi itse kertomanasi tai jonkun muun paljastamana.

Vierailija
5/6 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolison luottamuksen menetät joka tapauksessa, tulipa asia ilmi itse kertomanasi tai jonkun muun paljastamana.

Se ei merkitse hänelle yhtään mitään valintojen perusteella.

Vierailija
6/6 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No silloin olin valmis uhraamaan parisuhteeni. En oikeastaan välittänyt paskaakaan, mutta ei löytynyt kuitenkaan pokkaa lähteä suhteesta.

Sittemmin parisuhde alkoikin kukoistamaan ja vanhat tunteet nousi molemmilla pintaan. Viimeiset 3 vuotta ollut mahdottoman hyviä ja rakkautta riittää.

Ap