Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua joutua taas teini- ikäisten maailmaan. Miten kestätte vanhemmat?

Vierailija
01.06.2021 |

Lapset alkaa tulla teineiksi ja minulle iski hirveä suru. Se ihana lapsuuden aika on ohi ja alkaa muut jutut. Miten te muut vanhemmat kestätte ja jaksatte?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teini-ikä on ollut parasta aikaa lapsen kanssa. Ei sitä kannata etukäteen surra tai pelätä. Lapsi täyttää pian 18 ja on fiksu ja upea nuori nainen

Vierailija
2/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmuus on asteittaista luopumista, " sinun lapsesi eivät ole sinun". On kiehtovaa nähdä millaisia ihmisiä lapsista/teineistä muodostuu. Jokaiseen vaiheeseen vanhemmalla kuuluu myös se hienoinen suru aikaan, joka ei enää palaa. Vaan tulee uudet ihanat ajat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuo outo ap -Ap

Vierailija
4/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit on ihania, kaikkinensa. Kaikki edessä, pystyy jutteleen. Yritä pitää hyvät välit.

Vierailija
5/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ja teiniajat ne vasta hauskoja onkin. Jälkeenpäin kylläkin. 😁

Vierailija
6/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain sen päiväisen raivottaren, ettei kerennyt murehtimaan. Näin jälkeenpäin voi tosiaan jo nauraa.

Vierailija
7/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suru kuuluu luopumiseen, mutta tilalle tulee uusia juttuja. Teinien kanssa on kivaa, ihan eri tavalla voi jutella, tehdä yhdessä asioita, esim. matkustaa, kuin pienen lapsen kanssa. Upeaa kun nuoren kanssa voi puida maailman tapahtumia ja jutella.

Vierailija
8/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele niin, että pääset katsomaan teiniaikaa uudesta näkökulmasta. Muista olla vanhempi, ei wannabe toinen teini, niin sujuu hyvin. Teinit tarvitsevat paljon vanhempiaan, vaikka muuta esittävät. Tietysti heille pitää silti antaa omaa tilaakin.

Vierailija
9/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain sen päiväisen raivottaren, ettei kerennyt murehtimaan. Näin jälkeenpäin voi tosiaan jo nauraa.

Ja mä sain sen kylillä liehuvan mopojonnen. Naapurien ilo sen ykänpelättimensä kanssa. Oi noita aikoja...

Vierailija
10/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et sinä joudu takaisin oman teini-ikäsi maailmaan, jos otsikossa sitä tarkoitit. Aikuisena ne teinivuosien asiat todellakin näyttäytyy aivan erilaisina ja vähemmän dramaattisina kuin omina teinivuosina.

Vierailija
11/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinit on ihania, kaikkinensa. Kaikki edessä, pystyy jutteleen. Yritä pitää hyvät välit.

En minä ainakaan ollut teininä ihana, eikä kanssani pystynyt juttelemaan. Olin täysin sulkeutunut, jopa masentunut olento täynnä huolta ja lamauttavaa arkuutta.

Olen ollut seuraksi äidilleni vasta päälle parikymppisenä koska sitä ennen en yksinkertaisesti ole osannut kommunikoida kenenkään kanssa.

Vierailija
12/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai? Musta lapset on ihan parhaimmillaan koko ajan. On ikä mikä tahansa, heissä kehittyy uusia hauskoja piirteitä jatkuvasti. Nyt mun muksut on 19 ja 21 ja muuttamassa kotoa, ja hitsi se on haikeaa! Kun heidän kanssaan nyt voi tehdä vaikka mitä ja ovat hauskaa, älykästä, virkistävää ja huumorintajuista seuraa. Aivan parhaita.

Vierailija
13/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se surullista ole, päinvastoin. Yhtä rakkaita lapset ovat pieninä kuin isoinakin. En ole riidellyt esikoisen, nyt 19-v, enkä 16-v kuopuksen kanssa kertaakaan.

Vierailija
14/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun oma lapseni oli vauva ja vastaan tuli vanhempia teinien kanssa. Säälin heitä alitajuisesti. Nyt oma lapsi on teini ja se on vain normaalia. En haluaisi olla vauvan vanhempi.

Vierailija
15/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat teinit meilläkin!!!

Vierailija
16/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaraivareista raivottareksi

Vierailija
17/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tulee vain pitää lapsesi poissa Momiosta. Se ei voi olla vaikeaa.

Vierailija
18/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kun oma lapseni oli vauva ja vastaan tuli vanhempia teinien kanssa. Säälin heitä alitajuisesti. Nyt oma lapsi on teini ja se on vain normaalia. En haluaisi olla vauvan vanhempi.

Miksi säälit heitä alitajuisesti?

Vierailija
19/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on kolme aivan upeaa teiniä. Teinit ovat tosi ihania ihmisiä, joiden kanssa pystyy juttelemaan lähes kaikesta. He ovat muutenkin järkeviä ja osaavia nuoria, joista ihan kaikki tykkäävät. En muista koska olisimme riidelleet, sillä asiat hoituvat ilmankin. Vanhin on muuttamassa pian pois kotoa ja jotenkin se on todella ikävä, sillä haluaisin tämän ajan jatkuvan.

Vierailija
20/21 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy miksi en halua lapsia on että vihaan teinejä. Ne fiksuimmatkin ovat ärsyttäviä, ällöttäviä, typeriä. Tuolla ne liikkuu laumoina ja tyhmyys joukossa tiivistyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi