Li Andersson: Tällainen ei kuulu suomalaiseen demokratiaan
TS:n tiedot: Varissuolla pakotettu ulkomaalaistaustaisia äänestämään, poliisi tutkii asiaa kolmena vaalirikoksena
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Ulkkikset pakottaa toisia ulkkiksia äänestämään jotain ulkkista.
Sit kun on sharia ei tarvita tällaista pelleilyä ja teeskentelyä.
Muutin turun seudulta pois viime vuonna, liikaa rikkautta mun makuun.
20-vuotta siellä meni töiden merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin jotain mistä ei voi persuja syyttää.
Jep, tuli tosiaan heti selväksi ettei persuista ollut kyse koska puoluetta tai ehdokkaita ei lehtijutussa mainittu lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
20-vuotta siellä meni töiden merkeissä.
Vietin pari vuotta sitten kesäiltaa Aurajoen rannalla yli kymmenen vuoden tauon jälkeen. Muutos entiseen oli shokeeraava, eikä ole tarvetta enää toista kesäiltaa siellä viettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20-vuotta siellä meni töiden merkeissä.Vietin pari vuotta sitten kesäiltaa Aurajoen rannalla yli kymmenen vuoden tauon jälkeen. Muutos entiseen oli shokeeraava, eikä ole tarvetta enää toista kesäiltaa siellä viettää.
Soitin viime kesänä kaverilleni ja kysyin että kun olen tulossa vanhaan kotikaupunkiini käymään niin lähdettäisiinkö menneitä muistellaksemme istumaan iltaa Aurajoen rannalle ja siitä vaikka sitten jatkoille johonkin. Hämmästykseni oli suuri kun kaverini sanoi että meno ei ole enää entisensä ja ulkomaalaiset ovat pilanneet koko sen asian jota minä pidin turussa hienona. Kiitos vain unelmaväki siitä kun pilaatte ulkomaalaistenne kanssa kaiken.
Onko silakan rasismi sitä parempaa rasismia?