Nainen ei salli minun ostaa moottoripyörää. Miten hänen päänsä saisi käännettyä?
Hänen mielestään rahat pitäisi laittaa perintömökin sisustamiseen.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
En pidä ajatusta motskarista ehkä täysin ongelmattomana. Mikäli nainen ei ole motskari-mimmi eikä reissaa mukana, ei se kovin hyvä ajatus ole. Mikä on rahatilanne, pitääkö sijoittaa johonkin muuhun, jota on mietitty, siis yhteiseen kotiin. Jos kustannat pyörän omilla tiloilla, joo, on se aika hankala yhtälö, ärsyttäviä ratkaista.
Mitä jos käännämme jutun ja rouvasi haluaa ja ihan vinkuu Vuttonin käsilaukkua. Lupaa olla mielinkielin jos saa ostaa. Vähän käytettynä 25.000euroo. Saanhan...?
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on kaksi.Hän käyttää omat rahansa mihin haluaa ja samoin minä.
Ei tulisi mieleenkään kieltää hänen rakasta harrastustaan.
Sama. En minä siitä nauti, että hän lähtee moottoripyörällä liikenteeseen, kun olen taipuvainen murehtimaan. Itse en enää ole lähtenyt kyytiin samasta syystä; en nauti siitä. Omankin kaksipyöräisen hankin, paljon pienempikuutioisen, mutta en ole tälle kesälle vielä edes ottanut liikenteeseen ja viime vuonnakin kilometrit jäivät kolminumeroisiksi.
Mutta kumpikin saa tehdä omilla rahoillaan mitä haluaa. Suunnitelmista keskustellaan kyllä, mutta ei ole tullut vastaan tilannetta, jossa toinen olisi halunnut kieltää jotain, oli sitten kyse kulkuvälineen hankinnasta, ulkomaanmatkasta tai vaikka sitten sisustuksesta.
Kannattaa ihan oikeasti keskustella tällaiset asiat selviksi jo ennen sitoutumista parisuhteeseen.
Alfauros 54v kirjoitti:
Kun minä halusin moottoripyörän, niin minä ostin sen puhumatta asiasta naiseni kanssa. Melkein kaikki meidän säästöt siihen meni, nainen itki ja alkoi haukkumaan minua rumilla nimillä mutta lopetti kun annoin hänelle vähän kurinpalautusta. Minä se olen tosimies ja olen alistanut naiseni tahtooni.
Tuttu palstahullu (mies 39 v ja kehitysvammainen mies 50 v) taas uudella nimimerkillä antamassa kurinpalautusta naisille. Eikö tätä ihan oikeasti saada palstalta pois?
Ilmoitettu asiattomaksi, tehkää samoin.
Vierailija kirjoitti:
Kenen rahoista on kyse?
Enimmäkseen minun tienaamistani mutta yhteisessä talossa elämme. Mökissä minulla ei ole omistusta.
Minä olen ilkeä nainen, joka ei anna miehen ostaa moottoripyörää. Osaan itsekin ajaa moottoripyörällä, ja oikeassa seurassa se olisi ihan kivaa. Mutta mieheni seurassa ei. Hän ei hallitse ajaessaan mielihalujaan, ottaa typeriä riskejä ja teloo itseään aivan idioottimaisten temppujen takia. Jo pelkällä skootterilla ajaessa sai liki kävelyvauhdista kuorittua toisesta jalasta ja käsivarresta nahkat (toinen jalka on romuna kun teininä ajoi kevarilla auton perään ja lensi kevari jalassa kiinni takalasista läpi; en ollut paikalla, mutta olen tuota jalkaa katsellut 30 vuotta eikä se paremmaksi ja toimivammaksi ole ajan myötä muuttunut).
Tässä huushollissa on parempaa käyttöäkin tuollaisille rahoille (lasten ajokortit esimerkiksi).
Yhelläkää naisella ei oo oikeutta kontrolloida miestä ja/tai miehen rahoja. Ostat moottoripyörän ja jos muija kilahtaa, nii näytät ovee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen rahoista on kyse?
Enimmäkseen minun tienaamistani mutta yhteisessä talossa elämme. Mökissä minulla ei ole omistusta.
Ymmärsinkö oikein, et osallistu taloon ja haluat omat rahat laittaa pyörään? Maksat siis rouvalle vuokraa?
Olisikin aika törkeetä jos siivestät ja kas, mulle jää yli, laitan pyörän.
Nämä pyörien ostamiset ja vaihtamiset on ilmoitusluontoisia asioita. Jos edes sitäkään.