Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saa täydentävää toimeentulotukea kaupungilta, ei kai kela rokota siitä seuraavassa tt-tuessa?

Vierailija
01.06.2021 |

Riittääkö kaupungin päätös täydentäväStä toimeentulotuesta liitteeksi seuraavaan hakemukseen ettei seuraavalla kerralla makseta tuon satasen verran vähemmän toimeentulotukea?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokota.

Vierailija
2/10 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokota ja tiliotteestahan ne näkee sen että on täydentävä ttt, ei tarvi mitään tositteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hienoa maksaa täydentäviä toimeentulotukiasi.

Vierailija
4/10 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sinulla on jo töitä ensi kuussa.

Vierailija
5/10 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö muitakin maksajia on Kelan lisäksi?

Vierailija
6/10 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä lue mitään muuta kuin kaupunki maksajana.

Ja kiitos kannustavista sanoistanne, itse olen leski ja maksan ihan riittävästi veroja, ja autan 20-vuotiasta tytärtäni hakemuksen täytössä. Hänellä on tutkinto matkailualalla ja näyttää siltä että ei ole vielä ensi kuussa töitä, vaikka hakeekin muutakin kuin oman alan töitä. Heinäkuulle sentään on töitä tiedossa.

Kylläpä olette ihania ihmisiä. Varmasti olette sisäisesti rumempia kuin ne parjaamanne toimeentulotuen saajat.

Ap

Vierailija
7/10 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kiitos kannustavista sanoistanne, itse olen leski ja maksan ihan riittävästi veroja, ja autan 20-vuotiasta tytärtäni hakemuksen täytössä. Hänellä on tutkinto matkailualalla ja näyttää siltä että ei ole vielä ensi kuussa töitä, vaikka hakeekin muutakin kuin oman alan töitä. Heinäkuulle sentään on töitä tiedossa.

Kylläpä olette ihania ihmisiä. Varmasti olette sisäisesti rumempia kuin ne parjaamanne toimeentulotuen saajat.

Ap

Mullakin on lukenut vaan kaupunki maksajana, mutta ei ole silti tarvinnut selvityksiä laittaa. Mutta eihän siitä toisaalta haittaakaan ole.

Vierailija
8/10 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö muitakin maksajia on Kelan lisäksi?

Kyllä, sossu maksaa edelleen täydentävän ja ehkäisevän tt-tuen.

Vierailija
9/10 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten tämä leskiasia liittyy tähän?

Vierailija
10/10 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille työssäkäyville veronmaksajille, että me työttömät voidaan nostella tukirahoja, hercutella, ja törpötellä sekä nauttia elämästä ;-D :-D :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan