Pääsen viimein eläkkeelle
Kun musta ei ollut opiskelemaan eikä mihinkään. Ei ole kyllä iloinen asia tämä.
Kommentit (17)
Eikös se nimenomaan ole hyvä asia? Eläkeläisenä voit opiskella tai tehdä töitä osa-aikaisesti eikä kukaan koskaan ota eläkettäsi pois. Perusturva on turvattu.
Vierailija kirjoitti:
Aika ilkeältä tuntuu tämä juttu.
Mikä siinä on ilkeää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on ilkeää?
Se ettei minusta ollut mihinkään.
Siis kuulut niihin ihmisiin ,joilla on läpi elämän ollut itsetunto maan alla ja vähättelet kaikkea mitä elämässäsi tapahtuu.
Kun nyt olet pyrkinyt sinne eläkkeelle, voisit vihdoinkin ryhdistäytyä ja olla ” RINTA ROTTINGILLA” , kun olet vihdoinkin PÄÄSSYT eläkkeelle , niinkuin otsikossasi kirjoitit. Vai alatko edelleen valittaa ja kitistä, ”että, olen toisen luokan kansalainen,kun olen eläkkeellä. Ei kukan tuommoista jaksa!
Täällä yks ylpeä , iloinen ,tyytyväinen ja kiitollinen ELÄKELÄINEN.
Onnea, nauti eläkkeestä. Olen 50, todennäköisesti sanna ja kaverit syövät minun ikäisteni eläkkeet enkä minä koskaan pääse eläkkeelle.
Minulle eläke olisi helpotus, monisairas kun olen. Sain taas lukea että hylätty, katsomme että jaksat työllä elättää itsesi 😢
Oliko eläkekahvit? Viinereitä, pullaa tai kakkua?
Jouduin tai pääsin 51 vuotiaana. Ennen eläkepäätöstä ehdotettiin että jos kumminkin opiskelisin lähihoitajaksi.
Olisi ollut kyllä meikäläiselle hieno ammatti. Kaularankaa ja selkänikamia jäykistetty, lonkassa paha kuluma, olkapää leikattu ym. pikku remppaa. Väsynyt mutta onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
En viitsinyt pitää niitä. En ole koskaan töissä ollut. Ap
Voi jeesus, mitä hömppää. Eläkkeelle päästään jos on töitä tehty vähintään 30 vuotta tai jotain sellaista. Nykyisin on liikaa näitä "mua ahdistaa-" tai "mua pyörryttää"-eläkeläisiä.
.
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus, mitä hömppää. Eläkkeelle päästään jos on töitä tehty vähintään 30 vuotta tai jotain sellaista. Nykyisin on liikaa näitä "mua ahdistaa-" tai "mua pyörryttää"-eläkeläisiä.
.
Eipä ollut mun toiveeni että elämäni menee näin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pääsin 45 työvuoden jälkeen eläkkeelle ja ESINAINEN tarjosi työpäivän jälkeen meille DOMINOKEKSEJA KERA PÄIVÄN SESONEEN KAHVIN 😂😂😂