Lue keskustelun säännöt.
Lihavat ja huonoryhtiset ihmiset mainoksissa?
01.06.2021 |
Lienee samanlainen väliaikainen ja lyhytikäinen juttu, kuin "heroin chic" 1990-luvun alussa. Ihmiset tahtovat nähdä mainoksissa paremman vaihtoehdon itsestään ja sitä, millaisiksi voisivat ainakin unelmissaan tulla. Seksikkäitä ja haluttavia miehiä ja naisia. Ylipainoinen jumppavälinettä mainostamassa antaa tuotteesta viestin, että tuollaiseksi tulet kun käytät tätä tuotetta.
Mainonta vetoaa primitiivitunteisiin. Siksi mallit ovat perinteisesti olleet ainakin ulkoisesti täyden kympin ihmisiä. Markkinatalous pitää siitä huolen, että podypos mainostajat hiipuvat ja perinteiset mainostajat nousevat.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla