Mistä syystä itket useimmiten?
Kommentit (18)
Liikutuksesta, ja se on ärsyttävää ja noloa. Olen mennyt monet hautajaiset kuivin silmin läpi, mutta annahan kun tv:ssä matsin voittanut urheilija halaa valmentajaansa...
Vierailija kirjoitti:
Liikutuksesta, ja se on ärsyttävää ja noloa. Olen mennyt monet hautajaiset kuivin silmin läpi, mutta annahan kun tv:ssä matsin voittanut urheilija halaa valmentajaansa...
Kuvitteletko jotenkin olevasi itse se urheilija?
Koitan ymmärtää...
Itken surusta, pettymyksestä, epäuskosta ja epätoivosta, viime aikoina :)
Sellaista se on. Ehkä joskus vielä elämänhalu voittaa.
Silmät kyyneltyvät myös surusta ja liikutuksesta, mutta varsinainen itku tarkoittaa että olen raivoissani.
Nykysin tulee usein kyynel silmään kun näkee pyyteettömän ja hellän eleen jotain naispuolista henkilöä kohtaan.
Väsymyksestä. Se on varmasti yleisin syy jos itken.
Epätoivosta, koska tulevaisuus on toivoton.
Tosin itken nykyään tuskin koskaan lääkkeiden takia.
Olen aina itkenyt/liikuttunut suht helposti.. välillä jopa mainos aiheuttaa pienen liikutuksen.
Välillä kyllä ärsyttää mutta suurimmaksi osaksi olen hyväksynyt tuon piirteen itsessäni.
Toisaalta taas sitten kun alan itkemään niin en ikinä itke kauaa. Se on omituista.
Vierailija kirjoitti:
Epätoivosta, koska tulevaisuus on toivoton.
Tosin itken nykyään tuskin koskaan lääkkeiden takia.
Epätoivo täälläkin.
Surusta ja huolesta. Etenkin jos kyse on omasta lapsesta. Poika käy tällä hetkellä sairaalakoulua vaikeiden psyykkisten häiriöiden vuoksi.
Valitsin muu syy ja se syy on stressi.
Vierailija kirjoitti:
Valitsin muu syy ja se syy on stressi.
Tosiaan luulisi, että joku stressiäkin pillittää.
Olen mt-ongelmainen, masennusdiagnoosikin on, mutta en muista milloin olisin itkenyt jostain muusta syystä kuin liikutuksesta.
Siis telkkaria katsoessa turhan usein kostuu silmät. Onneksi kukaan ei ole näkemässä.
Vaikka voi kai siinä olla jotain katkeruutta tms. takana ettei omalla kohdalla koskaan mene niin onnellisesti.
Itkin tänä keväänä monesti mummini kuolemaa. Sairastuin syöpään, ei itkettänyt. Syöpä vie todennäköisesti viimeisen mahdollisuuteni saada lapsi. Se itketti.
Vierailija kirjoitti:
Itkin tänä keväänä monesti mummini kuolemaa. Sairastuin syöpään, ei itkettänyt. Syöpä vie todennäköisesti viimeisen mahdollisuuteni saada lapsi. Se itketti.
Surua ja luokitusta itken.
Lisätkää myös perustelut! -ap