Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinityttö jemmaa hikisiä, likaisia ja jopa menkkaverisiä vaatteita kaappiin!

Vierailija
01.06.2021 |

Saattaa laittaa aamulla hupparin ja iltapäivällä päättää sittenkin vaihtaa poolon, mutta huppari on jo hikeentynyt pyörällä ajaessa. Vaan viekö neito sen pyykkikoriin? Ei. Kaappiin vain ja jossain vaiheessa uudestaan päälle. Kiljuu minulle, kun pesen hänen "puhtaita vaatteitaan" ja käskee lopettaa " mun v""un vaatekaapin tonkimisen",

Olin ihmettellyt pistävää hienhajua vaikka käy suihkussa joka ilta, kunnes tajusin tämän vaatekuvion. Neito on 14.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän niistä jotkut oerverssit maksa huikeita summia. Kenties tekee siis rahaa tällä?

Vierailija
2/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku pyykkikori sen huoneeseen, että saa laittaa likaiset vaatteet siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodin opit menneet perille.

Vierailija
4/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta käyttämään pyykkikonetta itse. Tuon ikäiset pitää kaikkea niin nolona. Myös niitä likaisia vaatteita.

Vierailija
5/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos keskustelisit asiasta rauhallisessa tilanteessa? Musta tuo on hieman huolestuttavaa, koska yleensä tuonikäiset on tarkkoja hygieniastaan.

Vierailija
6/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta ettei ns puolipitoisia vaatteita halua laittaa pesuun!  Voisitko ostaa tytölle jonkun  korin tms johon voisi laittaa nämä pari tuntia päällä olleet, ettei sekoitu puhtaisiin.

Vierailija
7/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinejä nolottaa ja hävettää kaikki. Siitä tuo johtuu. Mulla oli teininä vaikeuksia viedä menkkaiset pöksyt pyykkiin kun sitten äiti tai isä olisi nähnyt ne. Eipä ole aikuisena ollut ongelmia hygienian ja pyykinpesun kanssa.

Vierailija
8/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä kuitenkaan runkkaa niihin jollet halua jäädä kiinni

Vierailija
9/9 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tyttären itse pestä pyykkinsä ja pestä samalla muutakin perheen pyykkiä.

Opetat pyykin lajittelun, pesuaineen annostelun ja pesulämpötilat sekä koneen käytön. Teinisi kiittää.