Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy heikkolahjaiselta

Vierailija
01.06.2021 |

Niin, vastaan nyt kysymyksiinne heikkolahjaisuuteen liittyen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla puolisoa? Onko puolisosi / entiset seurustelukumppanisi olleet heikkolahjaisia? Miten heikkolahjaisuus näkyy parisuhteessa?

Ovatko vanhempasi heikkolahjaisia? Jos ovat, miten se on mielestäsi näkynyt heidän kasvatustavoissaan ja perheen arjessa?

Vierailija
2/12 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan lopeta itseäsi yhteiskunnan riippakivi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla puolisoa? Onko puolisosi / entiset seurustelukumppanisi olleet heikkolahjaisia? Miten heikkolahjaisuus näkyy parisuhteessa?

Ovatko vanhempasi heikkolahjaisia? Jos ovat, miten se on mielestäsi näkynyt heidän kasvatustavoissaan ja perheen arjessa?

En katoso olevani heikko lahjainen kansakoulun käyneenä.Pakosta niiden jälkeen töihin meno elätää itsensä. " lasta maailman tuotanut.Rakaus lapsia ja olin yksinhuoltaja. Monen kertaan otin mukaan töihini ,jossa urakalla tein paska hommia.Sanoin heille jos opiskelu ei kiinosta ,homaan teidät tänne töihin.Kiinosti.Ovat niin sanotusti yo-korkeasti koulutetut ja työ elämä olevia.Ilman työtömyyttä kuin lapsenlapset yliopisto nyt.Kukaan ei ole vähä älyinen tai heikko lahjakas.Kyse on mahdolisuukista.Tänä päivänä on kaikilla mahdolisuus opiskella ja on opinto-ohjaajat ymm.Koulun käyntiä tuetaan jne.Todella historia ei toista itseään.

Vierailija
4/12 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset vaan lopeta itseäsi yhteiskunnan riippakivi?

Jos saan tulla lopettamaan sinut ensin.

Vierailija
5/12 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei valitettavasti heikkolahjaiselta onnistu. Niinkuin ei mikään muukaan. Lämmin osanottoni idiotismisi johdosta. <3 

Vierailija
6/12 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se ei valitettavasti heikkolahjaiselta onnistu. Niinkuin ei mikään muukaan. Lämmin osanottoni idiotismisi johdosta. <3 

Jumala on heikoissa väkevä.

Vierailija
7/12 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Vierailija
8/12 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se auttaa, jos äiti tappaa itsensä?

Vierailija
9/12 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala kätkee voimansa heikkouteen.

Vierailija
10/12 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinäkään saanut koskaan joulu lahjoja

Vierailija
11/12 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen heikkolahjainen.. Ainakin tuntuu silt. Oon aina ollut luokan huonoin. Mulla on aina ollut esim. matikka on ihan hepreaa.. Käynyt tukiopetuksessa ja siltikään en tajua ja ole hyvä siinä.. en osaa kunnolla peruslaskujakaan päässä laskea. Ahdistaa koko aine. Sitten monet koulutehtävät tuntuu vaikealta esim. kielet on aina tuntunut vaikealta..Nekin ahdistaa kun en vaan opi enkä ymmärrä. Onneksi olen reaaliaineissa pärjännyt, joten todistus on ollut sen takia ok ja tietty jossain taitoaineissa, kuten kuvis ja liikka.

Vierailija
12/12 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet töissä?

Oletko varma että et ole hyvä missään? Urheilussa? Taiteessa? Nyt harjoittelemaan piirtämistä KUNNOLLA, eli esim youtube videoiden avulla jne... kyllä 5 vuoden päästä osaat jo piirtää.

Oma äitini on juuri tälläinen. Sanoo että on heikkolahjainwn ja ei hyvä missään, mutta ei ole ikinä edes yrittänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi