Eron jälkeen ei elämä parane
Jos on vajaakuntoinen pitkäaikaistyötön. Rahat on vaan entistä tiukemmalla.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Yksi epäonnistuminen lisää. Masennus vaan pahenee. Syyllisyys kaikesta.
Mä en näe tätä ns epäonnistumisena, mutta talous on entistä tiukemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten kuvittelit?
En osannut kuvitella, miten tiukkaa tämä on, enkä sitä ettei tästä ole mitään iloa.
Aina pitää passata miestä ja tehdä kaikki kotityöt. Mies haukkuu ja puhuu rumasti. Mies ei halua seksiä. Öisin mies yskii enkä saa nukuttua.
Tuollaista sun elämäsi oli, jos olet jo unohtanut.
Kyllä minulla talous parani, kun pääsin loisexästä eroon. Toki olen työssä käyvä. Ennen kaikkea oli poissa se ahdistus, mkä avioliiton aikana oli.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla talous parani, kun pääsin loisexästä eroon. Toki olen työssä käyvä. Ennen kaikkea oli poissa se ahdistus, mkä avioliiton aikana oli.
Sama. 11 vuotta exän kanssa yhdessä ja tuona aikana ex oli töissä yhteensä vuoden ja minä 6 vuotta. Erossa tasattiin rahat ja annoin hänelle tuhansia. Nyt yksin ollessa pystyn säästämään vielä enemmän vaikka asumiskulut suhteessa suuremmat.
Ex petti ja vietti poikamieselämää vaikka oltiin aviossa. Lopulta onneksi erosin kun tajusin ettei se tuosta kypsy.
Ei niin. Yksi epäonnistuminen lisää. Masennus vaan pahenee. Syyllisyys kaikesta.