Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Friends reunion

Vierailija
31.05.2021 |

Ai että miten nostalgista oli asettua telkkarin ääreen ja aloittaa frendien katseleminen! Mutta mitä ihmettä :o jotain outoa oli tapahtunut melkein kaikkien naamalle! Ihan jäätäviä kauneusleikkauksia tehty jengille, eikä vaikuttaneet kovinkaan onnistuneilta :/ mikä vika on luonnollisessa vanhenemisessa! Meni ihan fiilikset koko hommasta kun en pystynyt muuhun keskittymään kun Rossin naaman muhkuroihin :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”The one where they all had plastic surgery”

Vierailija
2/13 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin huvittaa, kun miehet aina hehkuttaa Jenniferin ulkonäköä ja hyvinsäilyneisyyttä... Kroppa toki onkin upea, mutta sillähän on melkein eniten "jäädytetty" naama noista, ei mikään kohta liikahda enää eikä entisekseen meinaa tunnistaa.

Lisa on eniten itsensä näköinen yhä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva, jos joku jakson nähnyt kertoisi, oliko hyvä! Olen toki sen tiiserin nähnyt, mutten tiedä viitsiikö tilata HBOta vain tämän vuoksi.

Vierailija
4/13 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa katsoa kun väki vanhenee ja rupsahtaa.

Vierailija
5/13 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monica melkein tunnistamaton. Minusta Joey ja Phoebe aidoimman näköiset

Vierailija
6/13 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orava posket kaikilla paitsi Joeylla, hirveän näköistä.

Olisivat antaneet ryppyjen tulla, olisi kasvojen muodot entisellään.. Kauniinmpaa rypyistä huolimatta

Vierailija
7/13 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Anistonilla ole hampaita?

Vierailija
8/13 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa ei kannata lämmittää! Voit itse kokeilla jos et usko 👍

Vierailija
9/13 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan ymmärtänyt tämän sarjan suosiota. Katsoin toki eka kerran kaikki jaksot, kun piti pysyä kärryillä mistä kaikki puhuu. Uusintoja en ole jaksanut edes vaivaantua seuraamaan. Aivan järkyttävän huono sarja. Kaikki ne läski- ja homofobiat tuntui jo ysärillä nurkkakuntaisilta.

Jännä kyllä huomata, miten eri tavoin ihmiset kokee tämän. Työkavereissa ja kavereissa on heitä, joille tämä sarja on ollut elämää suurempi ja kaikki uusinnatkin on katsottu.

Vierailija
10/13 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva, jos joku jakson nähnyt kertoisi, oliko hyvä! Olen toki sen tiiserin nähnyt, mutten tiedä viitsiikö tilata HBOta vain tämän vuoksi.

No jos on tosifani niin tällaista ei tarvise miettiä ;)

Mä vähän petyin tähän keskusteluun. Oisin voinut puhua jaksosta, mutta olikin vissiin tarkoitettu ulkonäön ruotimiseen.

Vierailija
11/13 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat ekan viikon ilmaiseksi ja jos perut sen ennen oikeaa tilauksen alkua et menetä mitään

Vierailija
12/13 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jotenkin huvittaa, kun miehet aina hehkuttaa Jenniferin ulkonäköä ja hyvinsäilyneisyyttä... Kroppa toki onkin upea, mutta sillähän on melkein eniten "jäädytetty" naama noista, ei mikään kohta liikahda enää eikä entisekseen meinaa tunnistaa.

Lisa on eniten itsensä näköinen yhä.

Ei kannata yleistää. Mies olen eikä Jennifer ole mun makuuni ollut koskaan

Vierailija
13/13 |
15.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä teennäinen talk show, näytelty ja stagettu. Ehkä jollekin himofanille hauska kun näytettiin jotain vanhoja klippejä. Itse tuhlasin 1,5 tuntia elämästäni turhaan scheisseen. Aikanaan katsoin sarjaa vain silloin tällöin, ehkä siksi ei uponnut.