En ymmärrä ihmisiä jotka tekee parisuhteessa abortin.
Kommentit (30)
Toki ymmärrän, jos suhde on jo tullut väistämättä tiensä päähän eikä yhteistä tulevaisuutta ole näköpiirissä, mutta muuten asiat kyllä aina järjestyvät taloudellisia seikkoja myöten!
Toivottavasti nainen kuolee että lapsi saa uuden äidin!!
jaksatte hoitaa?!? Olen avoliiton aikana tehnyt abortin.
Mutta ehkä joku voi tulla kertomaan millaiset syyt tähän ratkaisuun ovat johtaneet.
Parisuhteessa olen ollut kummallakin kertaa, miehen kanssa yhdessä päätetty asia.
t.kolmen äiti
Toivottavasti nainen kuolee että lapsi saa uuden äidin!!
ja parisuhteessa elävät nuoret naiset abortoi vauvansa.
Yleisellä tekosyyllä olen niin nuori. Kyllä jo 20v on hyvä äiti.
kun esikoinen oli vasta 3kk, oma terveys ei kestänyt uutta raskautta, lapsen isästä ei ollut hoitamaan vauvaa, olisin taas maannut lähes koko raskauden sairaalassa.
Toisella kertaa sterilisaatiokaan ei estänyt raskautta, ja taas sama operaatio edessä.
Jos nainen on saanut huijattua jonkun äijänkuvatuksen parisuhteeseen kanssaan niin hänen kaikki tavoitteensa ovat täyttyneet ja hänellä ei ole enää muuta virkaa kuin tehtailla mahdollisimman paljon kakaroita ko. miehelle.
Jollakin voi olla jo useampi lapsi ja osalla voi olla kehitysvammaa ja oma jaksaminen on äärirajoilla ja ikää alkaa olla, että jos seulonnassa tulee ilmi vaikea vamma niin en ihmettele yhtään, että jos päädytään kipeään ratkaisuun. Ehkä ajatellaan, että lapselle on parempi päästä pois heti kuin, että kuolee synnytykseen tai on letkuissa loppuikänsä. Onko sekään ihmisarvoista elämää?
Se ei tuo lapsettomille lisää lapsia jos lakia kiristetään, lisää vain naisten kuolemia laittomien aborttien kautta.
Provosoiden kirjoitettu mutta niin se on. Hormooneja en ole koskaan syönyt, Lapsiluku kun tuli täyteen niin sterilisaatio oli hyvä ratkaisu. T. ehkä viisi aborttia takana, en muista
Yleisellä tekosyyllä olen niin nuori. Kyllä jo 20v on hyvä äiti.Se ei tuo lapsettomille lisää lapsia jos lakia kiristetään, lisää vain naisten kuolemia laittomien aborttien kautta.
Yleisellä tekosyyllä olen niin nuori. Kyllä jo 20v on hyvä äiti.Se ei tuo lapsettomille lisää lapsia jos lakia kiristetään, lisää vain naisten kuolemia laittomien aborttien kautta.
Ei tietenkään nyt niitä tapahdu, mutta voisi tapahtua jos laki muuttuisi tiukemmaksi.
ei kaikki ymmärrä elämää, kuten teidän kommenteistanne huomaa.