Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vaalilehtisiä tippuu postiluukusta, vaikka ovessa lukee ”ei mainoksia”?

Vierailija
31.05.2021 |

Ärsyttää herätä keskellä yötä siihen, että postiluukusta työntyy vaalilehtiä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä tulee postit kahden aikoihin yöllä. Ennen vanhaan tuli joskus neljän maissa, mutta jakelut tuntuvat vain aikaistuvan?

Vierailija
22/25 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä jaa kuin ehdokkaat itse, puolueen lehden saattaa joku jakelufirma jakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä jaa kuin ehdokkaat itse, puolueen lehden saattaa joku jakelufirma jakaa.

Kaverin rapussa kävi ehdokas itse jakamassa. Kun aiheesta valitettiin hän väitti ettei ne ole manoksia vaan tiedotteita. Taisi samalla varmistaa ettei kukaan siinä talossa häntä äänestä vaikka onkin naapuri.

Vierailija
24/25 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En äänestäisi ketään lukutaidotonta ehdokasta. Tähän mennessä vasta Kokoomuksen kuntavaaliehdokkaan lehtinen on työnnetty postilaatikkoon.

Heippa, Kokoomus. Ainakaan teistä en äänestä ketään tänä vuonna. Odotellaan, mikä puolue jää jäljelle.

Ei ne puolueiden edustajat itse mene niitä mainoksia postilaatikkoihin pudottelemaan. :D

Vierailija
25/25 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En äänestäisi ketään lukutaidotonta ehdokasta. Tähän mennessä vasta Kokoomuksen kuntavaaliehdokkaan lehtinen on työnnetty postilaatikkoon.

Heippa, Kokoomus. Ainakaan teistä en äänestä ketään tänä vuonna. Odotellaan, mikä puolue jää jäljelle.

Saman periaatteen olen ottanut. Minulle on tullut näissä ja edellisissä vaaleissa vain kristillisdemokraattien mainoksia. Heilläkin olisi pari ihan varteenotettavaa ehdokasta, mutta haluan valtuustoon oikeasti lukutaitoisia valtuutettuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme