Miksi vaalilehtisiä tippuu postiluukusta, vaikka ovessa lukee ”ei mainoksia”?
Ärsyttää herätä keskellä yötä siihen, että postiluukusta työntyy vaalilehtiä.
Kommentit (25)
Ei niitä jaa kuin ehdokkaat itse, puolueen lehden saattaa joku jakelufirma jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä jaa kuin ehdokkaat itse, puolueen lehden saattaa joku jakelufirma jakaa.
Kaverin rapussa kävi ehdokas itse jakamassa. Kun aiheesta valitettiin hän väitti ettei ne ole manoksia vaan tiedotteita. Taisi samalla varmistaa ettei kukaan siinä talossa häntä äänestä vaikka onkin naapuri.
Vierailija kirjoitti:
En äänestäisi ketään lukutaidotonta ehdokasta. Tähän mennessä vasta Kokoomuksen kuntavaaliehdokkaan lehtinen on työnnetty postilaatikkoon.
Heippa, Kokoomus. Ainakaan teistä en äänestä ketään tänä vuonna. Odotellaan, mikä puolue jää jäljelle.
Ei ne puolueiden edustajat itse mene niitä mainoksia postilaatikkoihin pudottelemaan. :D
Vierailija kirjoitti:
En äänestäisi ketään lukutaidotonta ehdokasta. Tähän mennessä vasta Kokoomuksen kuntavaaliehdokkaan lehtinen on työnnetty postilaatikkoon.
Heippa, Kokoomus. Ainakaan teistä en äänestä ketään tänä vuonna. Odotellaan, mikä puolue jää jäljelle.
Saman periaatteen olen ottanut. Minulle on tullut näissä ja edellisissä vaaleissa vain kristillisdemokraattien mainoksia. Heilläkin olisi pari ihan varteenotettavaa ehdokasta, mutta haluan valtuustoon oikeasti lukutaitoisia valtuutettuja.
Helsingissä tulee postit kahden aikoihin yöllä. Ennen vanhaan tuli joskus neljän maissa, mutta jakelut tuntuvat vain aikaistuvan?