Mies, kysymys polyamoriasta.
Mies: olisitko sinä ok asian kanssa, jos vaimollasi olisi aviomiehensä (sinun) lisäksi myös naisytävä?
Olen kiusallisessa tilanteessa, sillä olen jo jonkin aikaa kokenut vahvoja tunteita työkaveriini. Tunne on molemminpuolinen, mutta en ole vielä uskaltanut ottaa asiaa puheeksi mieheni kanssa. En haluaisi erota, sillä rakastan aviomiestäni paljon. Tunteeni naista kohtaan ei ole mieheltäni pois, ja olen itsekin yllättynyt tilanteesta. Olen 27-vuotias, nainen ja mieheni samaa ikäluokkaa.
Kommentit (19)
Nainen ok, jos pääsee mukaan kimppaan
Joo, pyydä mukaan vaan. Minun vaimolla on 3 tyttöystävää, jotka käyvät harrastamassa seksiä vaimoni kanssa (ja minun). Eihän tämä helppoa ole, mutta rakastan vaimoani :)
Samassa jamassa olevana naisena vastaan mieheni puolesta: hänelle suhde naiseen on ok, suhde toiseen mieheen ei. Tietääkö mies, että pidät naisista? Kerro ihastuksestasi, siitä se keskustelu lähtee eteen päin.
Hassua, että miehet kuvittelevat tämän toisen naisen olevan heistä tippaakaan kiinnostunut. Todennäköisesti ei kyllä todellakaan ole.
Ilman kimppaehdon täyttymistä homma siis ei onnistuisi? Toisin sanoen tyttöystävän tunteilla toista kohtaan ei ole väliä niin kauan kunhan itsekin pääsisi hyötymään niistä?
Vierailija kirjoitti:
Samassa jamassa olevana naisena vastaan mieheni puolesta: hänelle suhde naiseen on ok, suhde toiseen mieheen ei. Tietääkö mies, että pidät naisista? Kerro ihastuksestasi, siitä se keskustelu lähtee eteen päin.
Tietää minun seurustelleen aiemmin naisen kanssa. Tämän jälkeen olen seurustellut vain miesten kanssa, enkä ennen tätä naista edes tiennyt, että naiset voisivat enää kiinnostaa. Hämmentää itseäkin. :(
8: Huvittaa lukea näitä kimppakommentteja. Kyse ei ole ollenkaan sellaisesta. Liekö trollailua :)
-AP
Saisinkö mä vedellä sitä siinä sivussa?
Miksi naisen kanssa makaaminen ei haittaa, mutta miehen kanssa makaaminen haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen kanssa makaaminen ei haittaa, mutta miehen kanssa makaaminen haittaa?
Numero 6 vastaa tähän taas miehen puolesta. Oma mieheni kokee toiset miehet uhkana (vaikka mitään syytä sellaiseen ei ole). Naisia ei pidä uhkana, oikeastaan minun naiskuviot on mieheni mielestä positiivinen ja toivottava asia. Kiihottuu kovasti (kirjaimellisesti!), kun tulen toisen naisen luota kotiin mieheni kainaloon. Parempaa selitystä ei minulla asiaan ole. Sen ymmärtää, jos ymmärtää. Monet ei ymmärrä.
Tee valintoja ja opettele eroamaan rehdisti? Jokainen mies EI OLE polyamoristi. Kysy mieheltäsi. Polyjen paikoista löytyy enemmän sitä mitä haet, ehkä.
🤮🤮🤮🤮...
Anteeksi siinä tuli aamiaisen kaviaarit ulos..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kyllä se kävisi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Numero 6 vastaa tähän taas miehen puolesta. Oma mieheni kokee toiset miehet uhkana (vaikka mitään syytä sellaiseen ei ole). Naisia ei pidä uhkana, oikeastaan minun naiskuviot on mieheni mielestä positiivinen ja toivottava asia. Kiihottuu kovasti (kirjaimellisesti!), kun tulen toisen naisen luota kotiin mieheni kainaloon. Parempaa selitystä ei minulla asiaan ole. Sen ymmärtää, jos ymmärtää. Monet ei ymmärrä.
Kiitos vastauksesta. Olen itse voimakkaasti yksiavioinen, joten en ihan ymmärrä, mutta moni mies tuntuu vastauksista päätellen olevan juuri sitä mieltä, että vaimo saisi halutessaan hankkia tyttöystävän. Ainakin tällaisessa kuviossa mies tietää, että häntä ei vertailla toiseen mieheen ja tämän ominaisuuksiin tai suoritukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin voisin ajatella oman mieheni pitävän toisia miehiä uhkana. Mutta en ole kiinnostunut toisista miehistä, vain aviomiehestäni. Biseksuaalina ilmeisesti haluaisin elämääni myös naisen. Minä itsekin voisin ajatella, että miehelläni voisi olla miesystävä, mutta naisystävät tuntuvat ajatuksena vieraalta.
Lienee paikallaan tarkentaa: en kaipaa SEKSISEURAA naisesta. Ihan normaalia romanttista suhdetta, johon kuuluu myöskin sitä seksiä. Missään nimessä se ei olisi se "motiivi" ryhtyä tällaiseen suhteeseen.
-AP
Saisinko tulla katsomaan? Sitten olisi ok.