Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko etätyömahdollisuus sinulle tärkeä?

Vierailija
31.05.2021 |

Entä liukuvat työajat? Itse otin vastaan työn jossa etätöitä saa tehdä vain erityisluvalla. Liukumat periaatteessa mutta työni luonteen vuoksi en pysty ”liukumaan”. Koen ahdistavana nämä. ”Pakko” oli kuitenkin ottaa työ vastaan kun ei kauhean nirso voi työttömyyden jälkeen olla :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeä, koska nykyinen työpaikka on yli 400 km päässä. Liukumia ei ole, klo 8:00 pitää olla työpisteessä läppärin äärellä ja klo 16:15 päättyy työt.

Vierailija
2/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, itse asiassa oon suunnitellu että yritän ettiä työtä toiselta paikkakunnalta, sellaista jota vois tehdä etänä. Oman alan hommia olisi pääkaupunkiseudulla 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja yksi syy miksi vaihdoin työpaikkaa 2v sitten. Edellisessä firmassa sai tehdä max 2pv/vko etätöitä, nyt mulla on etätyösoppari ja käyn normiaikana toimistolla ehkä jerran kahdessa kuukaudessa. Myös liukumat on käytössä

Vierailija
4/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs, jos läppäri menee rikki kesken työpäivän, eikä varakonetta ole siihen hätään saatavilla? (Tämähän on tietysti äärimmäisen harvinaista, mutta kuitenkin mahdollista.)

Vierailija
5/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs, jos läppäri menee rikki kesken työpäivän, eikä varakonetta ole siihen hätään saatavilla? (Tämähän on tietysti äärimmäisen harvinaista, mutta kuitenkin mahdollista.)

Sitä harvemmin on toimistollakaan ollessa saatavilla samantien

Vierailija
6/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kymmeniin työpaikkoihin aktiivisti yli puolen vuoden ajan jäätyäni työttömäksi säästötoimien vuoksi. Mihinkään en päässyt, korkeintaan haastatteluihin, mutta hakijoita oli melkein joka paikkaan aina sadoittain, jolloin päätin, että pitäkää tunkkinne! Niin että tehkää te ihmiset vaan töitä minunkin edestäni!

Vierailija
7/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään etätyöstä, mutta ei ole välttämätöntä eli ei olisi kynnyskysymys.

Vierailija
8/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyömahdollisuus on oltava ja liukuvat työajat. Ymmärrän kyllä että joskus joutuu ottamaan töitä vastaan ilman näitäkin etuja, mutta nyt kun kerran kysyit... :)

Vierailija
9/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään etätyöstä, mutta ei ole välttämätöntä eli ei olisi kynnyskysymys.

Niin. En minäkään jatkuvasti olisi. Ehkä päivä viikossa riittäisi. Töihin kuitenkin matkaa 40km suuntaan. Enemmänkin kaipaan sitä tunnetta, että työnantaja olisi moderni ja luottaisi tylntekijöihin. Ap

Vierailija
10/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle on kynnyskysymys joustava työaika ja etätyö. Olen ollut nykyisessä työssäni yli viisi vuotta ja aina ollut jousto ja etätyö pl kaksi vuotta sitten kesällä kolmen viikon ajan piti tehdä työ virka-aikana toimistolla. Ei sovi mulle..

Vierailija
11/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon totisesti opiskelujen jälkeen löytäväni modernin ajan työpaikan jossa on sitä liukuvuutta.

Tämä mahdollistaisi muuton väljemmille vesille, pois Helsingin lähiöistä.

Vierailija
12/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyö on parasta ja toivon saavani tehdä sitä ikuisesti. En haluaisi enää työpaikalle. En jaksa aina kuunnella niitä itsensä kehujia.

Vierailija
13/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin viime viikolla kehityskeskustelussa esimiehelle, että jos etätyömahdollisuus otetaan pois koronan päätyttyä niin en ole tulossa takaisin tai sitten pitää saada ainakin 500€ enemmän nettona käteen kuukaudessa. Menen sitten vaikka hetkeksi te-toimiston kursseille ja etsin uuden työpaikan, missä etätöitä saa tehdä. En mene enää koskaan 5/7 päivänä viikossa toimistolle kuten tähän asti. Vapaa-aikani ei ole enää myytävissä halvalla.

Vierailija
14/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko kertoa minkälaista työtä teette ja millä koulutuksella? Kuulostaa unelmalta tuollainen etäily.

Vierailija
15/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukumista en tinkisi, etätyötä ilman voisin kyllä pärjätä, mutta onhan se vaan joustavampaa, kun ei tarvitse ihan joka päivä lähteä toimipaikalle. Etenkin kaikki keskellä päivää olevat henk.kohtaiset menot on paljon helpommin hoidettu eräpäivän. Lasten hammaslääkärit, neuvolat jne.

Vierailija
16/16 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ei ollut niin väliä, mutta nyt korona-aikana muutin 200 km päähän työpaikastani, joten etätyömahdollisuus on välttämättömyys. Ennen koronaa etätöitä sai tehdä

2 pvä viikosta, syynä kaikenmaailman tekosyyt ”tietoyhteydet ei kestä jos ollaan enemmän etänä”. Koronan tultua tietoyhteyksissä ei ollutkaan mitään ongelmaa yhtäkkiä enää ja kaikki komennettiin etäilemään. Nyt on etäilty melkeen 1,5 v ja todella toivon, että voidaan jatkossakin etäillä enemmän kuin 2 pvä vko.. Muuten menee varmaan työpaikka vaihtoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän