Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pommittaa pikaviestimessä, kiinnostukseni lopahti, miten päättää homma kivasti

Vierailija
31.05.2021 |

Juteltiin deittipalstalla, annoin pikaviestimen, nyt harmittaa. Mies ei tunnu kunnioittavan rajoja ollenkaan, keskustelu tökkii, tuli vaikutelma, että mies on vain puutteessa.
Jos laitan että kiitos, taidetaan etsiä eri asioita, niin hän kenties vaan jatkaa pommitusta. Ahdistavaa.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille viesti, että ”sulla nyt menee nämä jutut häiritsevän ja ahdistavan puolelle, parempi kun ei jatketa juttua tämän pidemmälle.”

Miehenkin ois hyvä saada palautetta käytöksestään, ei hän muuten kehity ikinä eikä tiedä mitä virheitä teki.

Vierailija
22/69 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät jostain syystä tunnu tajuavan, että väistely, kiertely, kaartelu tai kohtelias vihjailu loukkaavat loppujen lopuksi enemmän kuin suora ei.

Ja miehiltä puuttuu useimmiten tunneäly ja sosiaaliset taidot kokonaan kun ei ymmärretä kohteliasta tapaa sanoa ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sille viesti, että ”sulla nyt menee nämä jutut häiritsevän ja ahdistavan puolelle, parempi kun ei jatketa juttua tämän pidemmälle.”

Miehenkin ois hyvä saada palautetta käytöksestään, ei hän muuten kehity ikinä eikä tiedä mitä virheitä teki.

Ei kannata. Juurikin tämmöiset tyypit saavat asiasta lisää vettä myllyynsä.

Itse laittaisin napakan , suoran ja asiallisen viestin jossa kertoisin, että en halua tavata ja toivottaisin hyvää jatkoa. Ei muuta. Ja sitten jos viestittely jatkuisi niin estot, ja viestit talteen.

Vierailija
24/69 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos.:) Turhauttaa se, että itsekin kaipaan fyysistä suhdetta. Mutta en sellaisen kanssa, jonka kanssa ei tunnu löytyvän hyvää keskusteluyhteyttä ja joka laittaa tökerön vihjaavia viestejä, että seksikin kiinnostaa. ap

Entäs jos tapaisit miehen ja katsoisit kuinka asiat kehittyy, jos vaikka seksikin alkaisi maistumaan?

No jos tulee vaikutelma, että mies ei kuuntele minua nytkään, miksi hän sitten yhtäkkiä alkaisi kuunnella siinä tilanteessa ja kun nimenomaan tuossa tilanteessa on tärkeää, että toinen huomioi, kuuntelee. Ei kai nyt kukaan halua sellaista seksiä, jossa itse saa olla vain panopatja.

Vierailija
25/69 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta muutaman anaaliyhdynnän jälkeen tiedät toimiiko homma vai ei. Ei siis kannata luovuttaa ennen aikojaan.

Vierailija
26/69 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin miehelle viestiä ja se johti tietysti jankuttavaan keskusteluun noista asioista, että miksi minusta kommunikointia ei kannata jatkaa. Mies on viesteillyt, että "syyllistän" häntä. Tai että mitä sanon, ei ole edes totta. Tämmöinen on niin turhaa. ap

Vierailija
27/69 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaikeaa, kun molemmat kaipaavat fyysistä suhdetta, mutta silti sen sanominen on turn off.

Sun tapa päätyä seksisuhteeseen ei ole yhtään sen oikeampi kuin ap:n. Sulla on oikeus jatkaa vihjailuja aikaisessa vaiheessa jos haluat ja ap:llä on oikeus etsiä kumppania joka ei niin tee.

Vierailija
28/69 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on niin vaikeaa sanoa suoraan että EI KIINNOSTA?

”Sorry, mut mua ei kiinnosta. Lopetetaan tää tähän nyt, kiitos. Ethän laita enää viestejä. Mukavaa jatkoa ja kaikkea hyvää sulle!”

Mikä tässä on naiselle niin vaikeaa?

Eipä se nyt helppoa ole minullekaan, miehenä. Luonteessani on katsos ilmeisesti jotain senverran pielessä, että murehdin loukkaavani toista jos suoraan sanon EI KIINNOSTA. Päädyn sitten yrittämään niitä muita pehmeämpiä vihjailuja, jotka ei useinkaan tunnu menevän perille.

Millaisia ovat ne pehmeämmät vihjailut? Kysyn vain uteliaisuudesta ja mielenkiinnosta, että tajuaisin jos kohdalle sattuu.

Vierailija
29/69 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Sorry, mut mua ei kiinnosta. Lopetetaan tää tähän nyt, kiitos. Ethän laita enää viestejä. Mukavaa jatkoa ja kaikkea hyvää sulle!”

No tämä avaa sellaisen tulvan, että miten niin ja miks ja blaablaa. Sehän olis ok, jos vois vaan sanoa, että kiitos mutta ei kiitos ja tietäis, että toinen jättää asian siihen. ap

Niin? Blokkaat tyypin heti kun olet viestin lähettänyt. Et kuitenkaan ole kertonut työpaikkaasi tai kotisoitettasi, ethän?

Ei siis vaan pysty ymmärtämään huomiota kärttäviä akkoja jotka pyörittää ei-kiinnostavia tyyppejä ja käy netissä itkemässä. Kattokaa mua, näin ihana onn ykskään miehenkuvake ei pysty vastustamaan, yyhmitämäteenbyääh. Mitäkö teet? Blokkaat.

Vierailija
30/69 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin miehelle viestiä ja se johti tietysti jankuttavaan keskusteluun noista asioista, että miksi minusta kommunikointia ei kannata jatkaa. Mies on viesteillyt, että "syyllistän" häntä. Tai että mitä sanon, ei ole edes totta. Tämmöinen on niin turhaa. ap

Etkö osaa blokata miestä? Miksi vielä vatvot ja jänkkäät ja aprikoit? Alkaa päähän sattua kun en tajua miksi sinä ja jotkut ihmiset teette elämästänne ja yksinkertaisistakin asioista niin vaikeaa. Vai trollaatko?

Vierailija
31/69 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa blokata miestä? Miksi vielä vatvot ja jänkkäät ja aprikoit? Alkaa päähän sattua kun en tajua miksi sinä ja jotkut ihmiset teette elämästänne ja yksinkertaisistakin asioista niin vaikeaa. Vai trollaatko?

No kai ajattelen, että miehellä on paha mieli ja minulla on velvollisuus selittää hänelle, miksi minulle tuli melko lyhyen juttelun jälkeen fiilis, että en haluakaan nähdä. Olen kai liian kiltti. ap

Vierailija
32/69 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaikeaa, kun molemmat kaipaavat fyysistä suhdetta, mutta silti sen sanominen on turn off.

Ei se, että kumpikin osapuoli kaipaa fyysistä suhdetta ole tae siitä, että se fyysinen suhde tulisi syntymään juuri näiden osapuolen välillä. Miten se on niin vaikea tajuta? Nainen saa haluta fyysistä suhdetta, pelkkää seksiä tai ihan mitä mieleen juolahtaa, muttei hän silti ole yhdellekään miehelle velkaa sitä. Vaikka se puheilla oleva mieskin haluaisi samaa asiaa.

Vierailija
33/69 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”En ole kiinnostunut sinusta, enkä halua jatkaa viestittelyä kanssasi. Laitan numerosi estoon tämän jälkeen.”

Vierailija
34/69 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Juurikin tämmöiset tyypit saavat asiasta lisää vettä myllyynsä.

Itse laittaisin napakan , suoran ja asiallisen viestin jossa kertoisin, että en halua tavata ja toivottaisin hyvää jatkoa. Ei muuta. Ja sitten jos viestittely jatkuisi niin estot, ja viestit talteen.

Estää kannattaa heti tuon viestin jälkeen. Miksi muutenkaan sallia mitään yhteydenottoa enää tollaselta, tietenkin se kattoo sun kuvaa ja tilaa whatsapista. Häippäät näkymättömiin vaan heti viestin jälkeen, etkä edes lue mitään vastausta. Se on parasta, jos tyyppi on jo jotain seksuaalista vihjailua laittanut. 

Ei tarvitse olla kohtelias, jos toinenkaan ei sitä ole. Se ei tajua kuin pientä vasaraniskua otsaan. 

Vierailija
35/69 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se nyt helppoa ole minullekaan, miehenä. Luonteessani on katsos ilmeisesti jotain senverran pielessä, että murehdin loukkaavani toista jos suoraan sanon EI KIINNOSTA. Päädyn sitten yrittämään niitä muita pehmeämpiä vihjailuja, jotka ei useinkaan tunnu menevän perille.

Millaisia ovat ne pehmeämmät vihjailut? Kysyn vain uteliaisuudesta ja mielenkiinnosta, että tajuaisin jos kohdalle sattuu.

Tässäkin keskustelussa on tullut jo esille, esim "musta tuntuu ettei tää oikein toimi", tai "oon pohtinut ja tullut tulokseen että ehkä emme ole toisillemme sopivat". 

Vierailija
36/69 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kai ajattelen, että miehellä on paha mieli ja minulla on velvollisuus selittää hänelle, miksi minulle tuli melko lyhyen juttelun jälkeen fiilis, että en haluakaan nähdä. Olen kai liian kiltti. ap

Eli tämä olikin provo. Ajattelinkin että voi jesus mikä daiju. Tartuin siis syöttiin.

Vierailija
37/69 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samoin miten päästä "kauneiten" eroon painostavasta ja ahdistamaan käyvästä tyypistä. Ei kai siihen ole mitään varmaa konstia, pakko vaan loukata enempivähempi ja sille ei voi mitään jos toinen hermostuu.

Voi teitä naisia! Toinen pommittaa ja ahdistelee, ja te vielä mietitte, miten kauniisti ja ystävällisesti pääsisitte mokomasta eroon. 🙄

Jos haluatte viimeisen sanan, lyhyt ja ytimekäs: ei aihetta enempään, hyvää kesää.

Ja sitten estot päälle. Sillä sipuli.

Vierailija
38/69 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve mies sanoo torjuntaan lähinnä vain tyyliin "ok" ja toivottaa hyviä jatkoja. Ei jää jankkaamaan tai kysymään syitä, koska fiksu mies tietää kyllä itse missä teki virheet.

Mies taitaa olla tosi nuori, jos jää kyselemään. Itsekin nuorena tein näitä hölmöyksiä, mutta iän myötä alkaa haluamaan vain sellaista naista, joka todella myös haluaa sinua. Jos nainen torjuu, niin oma kiinnostuskin laskee nollaan.

T: M

Vierailija
39/69 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasta muutaman anaaliyhdynnän jälkeen tiedät toimiiko homma vai ei. Ei siis kannata luovuttaa ennen aikojaan.

Hah mä otan tuon tsoukkina. Tykkään paljon enemmän siitä naisen oikeesta paikasta. Siinä on paljon enemmän puristelevaa kuin löysässä suolessa. Sen verran tuli sormella hyväiltyä takaapäin asennossa että nainen pyysi kakkoseen. Juu se ihan alku oli tiukka mutta sen jälkeen tuntunut oikein miltään. 

Ehkä se jutun "tuhmuus" miksi joskus harvoin sitäkin. Huomautan että ne kerrat oli naisen pyynnöstä. Aika hiton paljon hän halusi öljyä liukastamaan kun sinne. Eka kerta oli suoraan sanottuna varovaista. Tein kuten pyysi eli tosi hiljaa ja olin valmis lopettamaan vaikka kesken jos sattuu liikaa. Ei saanut sillä orgasmia mutta jotain kun kuitenkin sellaista joskus halusi.

Vierailija
40/69 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas niin paksua höttöä😤

AP,lääkkeet unohtunut näköjään👴