Mies pommittaa pikaviestimessä, kiinnostukseni lopahti, miten päättää homma kivasti
Juteltiin deittipalstalla, annoin pikaviestimen, nyt harmittaa. Mies ei tunnu kunnioittavan rajoja ollenkaan, keskustelu tökkii, tuli vaikutelma, että mies on vain puutteessa.
Jos laitan että kiitos, taidetaan etsiä eri asioita, niin hän kenties vaan jatkaa pommitusta. Ahdistavaa.
Kommentit (69)
Mietin samoin miten päästä "kauneiten" eroon painostavasta ja ahdistamaan käyvästä tyypistä. Ei kai siihen ole mitään varmaa konstia, pakko vaan loukata enempivähempi ja sille ei voi mitään jos toinen hermostuu.
Kiitos.:) Turhauttaa se, että itsekin kaipaan fyysistä suhdetta. Mutta en sellaisen kanssa, jonka kanssa ei tunnu löytyvän hyvää keskusteluyhteyttä ja joka laittaa tökerön vihjaavia viestejä, että seksikin kiinnostaa. ap
Miten on niin vaikeaa sanoa suoraan että EI KIINNOSTA?
”Sorry, mut mua ei kiinnosta. Lopetetaan tää tähän nyt, kiitos. Ethän laita enää viestejä. Mukavaa jatkoa ja kaikkea hyvää sulle!”
Mikä tässä on naiselle niin vaikeaa?
On se vaikeaa, kun molemmat kaipaavat fyysistä suhdetta, mutta silti sen sanominen on turn off.
Naiset eivät jostain syystä tunnu tajuavan, että väistely, kiertely, kaartelu tai kohtelias vihjailu loukkaavat loppujen lopuksi enemmän kuin suora ei.
Vierailija kirjoitti:
”Sorry, mut mua ei kiinnosta. Lopetetaan tää tähän nyt, kiitos. Ethän laita enää viestejä. Mukavaa jatkoa ja kaikkea hyvää sulle!”
No tämä avaa sellaisen tulvan, että miten niin ja miks ja blaablaa. Sehän olis ok, jos vois vaan sanoa, että kiitos mutta ei kiitos ja tietäis, että toinen jättää asian siihen. ap
Oletkohan saanut mun eksän riesaksesi... ainakin saman kuuloinen ihmistyyppi kyseessä. varoitan, käytös menee vain pahemmaksi jos jatkat. Jos on tökerö eikä kunnioita rajojasi nyt, ei tee sitä tulevaisuudessakaan. Laita estoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä avaa sellaisen tulvan, että miten niin ja miks ja blaablaa. Sehän olis ok, jos vois vaan sanoa, että kiitos mutta ei kiitos ja tietäis, että toinen jättää asian siihen. ap
Eli mieluummin jatkat sitä blaablaata jo etukäteen kunnes lopulta joudut joka tapauksessa sanomaan ei? Tuollaisiin kysymyksiin ei tarvitse vastata, voi ihan hyvin blokata jos toinen ei itse ymmärrä lopettaa.
Ensin sanot nätisti, ettet ole hänestä kiinnostunut, sitten blokkaat.
No miksi et kerro totuutta jos kyselee? Että ei kiinnosta, miehen viestit on tökeröitä ja ahdistavia etkä halua jatkaa tutustumista eteenpäin?
Ensin voit tietysti kertoa, että olet miettinyt asiaa, etkä näe teidän jutussa potentiaalia jatkaa pidemmälle. Jos mies jankkaa, niin voit laittaa lyhyen selityksen. Sen enempää ei kannata jatkaa viestittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se nyt helppoa ole minullekaan, miehenä. Luonteessani on katsos ilmeisesti jotain senverran pielessä, että murehdin loukkaavani toista jos suoraan sanon EI KIINNOSTA. Päädyn sitten yrittämään niitä muita pehmeämpiä vihjailuja, jotka ei useinkaan tunnu menevän perille.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät jostain syystä tunnu tajuavan, että väistely, kiertely, kaartelu tai kohtelias vihjailu loukkaavat loppujen lopuksi enemmän kuin suora ei.
Jos homma on naisen osalta finito, niin miksi sitä pitää selitellä mitenkään?
Käy sen kanssa treffeillä, kyseessä voi olla vaan kokemattomuuttaan yli-innokas normijannu. Jos ei treffeillä synkkaa niin sitten kiertoon.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Rehellisesti voi sanoa jos ei kiinosta. Siitä voi sitten molemmat jatkaa eikä tarvi miettiä halusiko vai ei. Vie aikaa ehkä muutaman sekunnin laittaa viesti.
Jos on jotain tökeröitä seksiviestejä, niin pistä suoraan estot. Ei kenenkään tarvitse sellaisia sietää, jos ei halua.
Vierailija kirjoitti:
On se vaikeaa, kun molemmat kaipaavat fyysistä suhdetta, mutta silti sen sanominen on turn off.
No jos on juteltu vasta jonkin aikaa tutustuen, ja mies alkaa jotain sellaista selittää, että mitäs sulla on päällä, voisin tulla riisumaan sen, ihan ilman, että se liittyy mihinkään. Niin ei sellainen ole mitenkään kuumaa, kun kyseessä on mies, jota en ole edes tavannut, vaan lähinnä tökeröä. Mies siellä yksinään kotonaan ja ihan kelle vaan naiselle olisi voinut pistää jotain samanlaista juttua.
Eri asia, jos oltais vaikka jo pari kertaa tavattu ja katseltu toisiamme sillä silmällä.
Onko vaikea ymmärtää tilanteiden eroa?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se nyt helppoa ole minullekaan, miehenä. Luonteessani on katsos ilmeisesti jotain senverran pielessä, että murehdin loukkaavani toista jos suoraan sanon EI KIINNOSTA. Päädyn sitten yrittämään niitä muita pehmeämpiä vihjailuja, jotka ei useinkaan tunnu menevän perille.
Loukkaat paljon enemmän antamalla hänen jo kuvitella, että teistä tulee jotain. Jos hän tietäisi, että kiinnostuksesi on loppunut, hän voisi siirtyä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos.:) Turhauttaa se, että itsekin kaipaan fyysistä suhdetta. Mutta en sellaisen kanssa, jonka kanssa ei tunnu löytyvän hyvää keskusteluyhteyttä ja joka laittaa tökerön vihjaavia viestejä, että seksikin kiinnostaa. ap
Entäs jos tapaisit miehen ja katsoisit kuinka asiat kehittyy, jos vaikka seksikin alkaisi maistumaan?
"Minusta tuntuu, että olemme etsimässä erilaisia asioita. Toivottavasti löydät hakemasi, kivaa kesää!"
Jos tulee vastaukseksi enemmän kuin yksi viesti, blokkaat hänet. Et ole velkaa yhtään sen enempää tuossa tutustumisen vaiheessa.