Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahvipillit on ihan p*seestä

Vierailija
31.05.2021 |

Eihän niillä pysty juomaankaan, kun ne pehmenee heti ja muussaantuu ihan lötköiksi. Muovipillit takaisin!

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä pilliä tarvitset?

No meillä lapset juo ainakin kipeänä ollessaan juomat paremmin pillillä kuin ilman. Ap

Vierailija
22/60 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka aikuinen jumalauta juo pillillä? Hyi helvetti.

Sa se ryystämisen ääni on kuvottava. Näyttää myös todella tyhmältä, kattokaapa seuraavan kerran kun joku juo pillillä.

Todella moni esim. minä. Olen 35v enkä kyllä yhtään mieti miltä minä näytän juodessani pillillä. Pitääpäs tästä lähtien laittaa silmät kieroon kun ryystelen menemään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorat pillit joita ei voi taittaa päästä on myös hankalia käyttää jos on joku vamma eikä voi pitää kunnolla pillistä kiinni.

Vierailija
24/60 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä naislapsia te olette? pilliä käytetään korkeintaan pirtelön kanssa 

Vierailija
25/60 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun luulin, että ne on tehty pahvista. Linkkaapa kuva, miltä näyttää perseestä tehty mehupilli. On nimittäin aika eksoottinen materiaali.

Vierailija
26/60 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni metallisia pillejä. Mutta ovat liian ohuita frappen, kuplateen tai pirtelön juontiin ja nuo pahvipillit ehtii vettyä pilalle ennen kuin olen juonut edes puolet juomastani. Siksi aina pyydänkin 2-3 pilliä.

Vierailija
27/60 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä kahvilassa on niin huonot pahvipillit, että jos otan ison juoman pyydän siihen heti lisäpillin. Eka pilli menee ihan lötköksi ennen kuin kuppi on tyhjä.

Muutenkin pahvipilli on epämukavampi suussa.

Vierailija
28/60 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin on.

Vierailija
29/60 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sa se ryystämisen ääni on kuvottava. Näyttää myös todella tyhmältä, kattokaapa seuraavan kerran kun joku juo pillillä.

No miten ryystät pirtelöä sitten?

Vierailija
30/60 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta lasinen tai metallinen pilli.

Vierailija
31/60 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin itselleni metallisia pillejä. Mutta ovat liian ohuita frappen, kuplateen tai pirtelön juontiin ja nuo pahvipillit ehtii vettyä pilalle ennen kuin olen juonut edes puolet juomastani. Siksi aina pyydänkin 2-3 pilliä.

Minä ostin silikonisia "kestopillejä", en ole kyllä vielä kokeillut miten toimivat, mutta ovat ainakin joustavampia kuin metalliset pillit, voisin kuvitella, että toimivat. 

Vierailija
32/60 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pahvi tosissaan maistuu pahville ja pahalle. mitä lie myrkkyjä niissäkin.

Vierailija
33/60 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ku se pahvimuki on niin lötkö että litistyy täytenä, tosi hankala juoda ilman kantta (ja lilliä)

Vierailija
34/60 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni aikuinenkin käyttää pilliä koska haluaa suojella etuhampaitaan. On myös ihmisiä joilla ei välttämättä kädet toimi ja pilli helpottaa juomista.

Vierailija
35/60 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee uhan kylmät väreet ku siitä pahvisesta imee, kun tarttuu huuliin ja on niin inhottavan tuntuinen!

Sinänsä hyvä idea, mutta voisko olla jotain esim bambua mikä kasvaa metrin päivässä?

Vierailija
36/60 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks pakko juoda pirtelöä? 

Ylikulutusta on ihan helppo alkaa karsimaan. Jättää pala palalta vaan omat mielihalunsa vähemmälle. Sellaiset jotka vaatii jotain kertakäyttöistä. 

Pirtelön juonti muovipillistä on aika kaukana siitä että sun pitäisi alkaa luopumaan vessapaperista. 

Jota suurin osa ihmiskuntaa ei muutenkaan käytä. Miten meinaat että materiaalit riittää jos kaikki elää kuten me? 

Vierailija
37/60 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen aikuinen juo pillillä?

Huutista.

Vierailija
38/60 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkkärin pirtelöissä on nykyisin kans pahvipilli. Aivan kamala. Liian paksu, joutuu posket lommolla imemään niin että päätä särkee. Lisäksi huulet tarttuvat kiinni pahviin

Tämä näky pitäisi saada johonkin mainokseen :). 

Vierailija
39/60 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta ryystäminen ja laihduta.

Vierailija
40/60 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on varastossa suuri määrä muovipillejä, jemmasin kun sain kuulla että ne kielletään. Aivan turhaa korvata hyviä materiaaleja surkeammilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi