Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko koronassa siis influenssan oireet? Äkillinen 40 asteen viikkokausien kuume? Sitten jälkitaudit ja hidas paraneminen. Ei siis jää huomaamatta.

Meinasin kuolla
31.05.2021 |

Ihmettelen miten kovia ihmiset ovat, koska niin moni on ollut töissä, koulussa, urheilemassa tai bilettämässä koronaoireisena.

Mä olen herkkä tapaus: Kun mulle tuli influenssa, olin sänkypotilas 15 minuutissa ja siellä seuraavat 2 viikkoa ja en kunnossa vielä senkään jälkeen. Elämäni kirkkaasti rajuin kokemus.

Ilmeisesti nämä oireellisena liikkuvat haluavat levittää koronaa. Ihmettelen miten jaksavat liikkua taudissa, kyllähän 40 asteen kuume + äärettömän sairas olo pudottaa normaalin ihmisen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole uutisista huomannut, että oireet ilmenevät eri tasoisina? Joillakin vievät teholle, toisilla oireet ovat hyvin lieviä tai puuttuvat kokonaan. Silti saattavat tartuttaa.

Vierailija
2/4 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikilla kovat oireet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viruksen kannalta parhaita kantajia ovat varmasti ne, jotka saavat viruksen, mutta joilla on niin hyvä immuunipuolustus, ettei tauti ehdi tuottaa mitään oireita. Tällainenkin taudin kantaja saattaa kuitenkin täysin tietämättään levittää tautia hetken. Ihmisten immuunipuolustus on kovin erilainen.

Vierailija
4/4 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös influenssan oireet voivat olla lievät. Ei kaikille tule korkeaa kuumetta ja kuukausien toipumista. Silti myös lievemmin oireilevat tartuttavat tautia eteenpäin. Sama koronassa.