Mitä tehdä kun hullu naapuri hakkaa jotain niin kovaa että koko talo tärisee??
Ei uskalla mennä sen hullun ovea kolkuttamaan, en tiedä mitä hakkaa, ihan kuin seinää hakkaisi vasaralla? Kostaa jotain koska olen muka ollut suihkussa liian pitkään ja kulkenut ovestani liian monta kertaa.
Kommentit (10)
Ota nauhalle mahdollisimman monta sessiota ja lähetä vuokranantajan ja isännöitsijän sähköpostiin.
Hakkaa naapuria niin kovaa, että oppii olemaan.
Karjaise kaksi kertaa todella kovaa ja rytistele kepillä tms kotonasi yhden oven pieleen. Älä loukkaa itseäsi, kepukka kimpoaa pinnasta takaisin.
Talo on vanha ja hauras, ja pelkään että kohta romahtaa seinät kokonaan jos hakkaaminen jatkuu.
Hullut naapurit on kyllä...hulluja. Minulla on vain yksi naapuri (paritalo) ja hän häiriintyy hengittämisestäni. Laittaisin myyntiin, mutta kuka hullun naapuriksi haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Hullut naapurit on kyllä...hulluja. Minulla on vain yksi naapuri (paritalo) ja hän häiriintyy hengittämisestäni. Laittaisin myyntiin, mutta kuka hullun naapuriksi haluaa?
Hulluinta näissä on se, että koko talon asukkaat, isännöitsijä, huoltoyhtiö, ihan kaikki tietävät millainen hullu on kyseessä, ja siltikään sitä ei vaan saada millään häädettyä pois.
Jäädytettyä kusta postiluukusta sisään. Toista tarvittaessa 🤣
Ihanaa yhteisöllisyyttä!