Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini ei tahdo saada kavereita

Vierailija
30.05.2021 |

Häntä ei kuulemma kiinnosta kiusalliset teinibileet ja turha draama.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat teinit on masnetuneita niin ei ihme että ei halua hengata masentuneiden kaa.

Olen itse 17v ja melkein kaikki kaverit on masentuneita ja itkevät sosiaalisessa medissa kuinka kukaan ei välitä jne... :/

Vierailija
22/26 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin antamaan kenkää kaveripiirille lukion aikana. Seuraavalla kierroksella nekin loput vanhat ulos elämästä ja uusia ei hankittu.

Nykyisessä työpaikassani on yksi tyyppi lukioajoilta, hän ihmettelee kuinka "katosin" totaalisesti lukion jälkeen. Myös tämän vuosituhannen puolella en somessa omalla nimelläni ole ollut enkä edes väärälläkään kovin pitkään joten eipä juuri yhteysyrityksiä menneisyydestä ole tullut.

Kysymys kuuluu: mihin noita kontakteja ennen työelämää tarvitaan, kun niistä ei ole mitään hyötyä, vain vaivaa ajanhukan merkeissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsesi on luuseri.

Tällainen luuseriksi leimaaminen aiheuttaa sen, että yksinäiset pysyvät yksinäisinä.

Vierailija
24/26 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin samanlainen teini ja olen nyt samanlainen keski-ikäinen. 98% ystävistäni ovat netissä ja löydetty netin tai ennen nettiä kirjeenvaihdon kautta.

Nuoriso seurustelee paljon minun kokemukseni mukaan nykyään Twitchissä, Tiktokissa ja Discordissa. Sosiaalisista nettipeleistä voi löytää hyvinkin omaa porukkaa kuten vaikka Final Fantasy XIV. Taiteelliselle nuorelle löytyy usein seuraa muiden taiteilijoiden kautta.

Vierailija
25/26 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi pakottaa, koulussa näkee onneksi muita ihmisiä ja sinne sitten onkin pakko mennä. Eiköhän tuokin uhmakkuus ole ohimenevää.

Vierailija
26/26 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat teinit on masnetuneita niin ei ihme että ei halua hengata masentuneiden kaa.

Olen itse 17v ja melkein kaikki kaverit on masentuneita ja itkevät sosiaalisessa medissa kuinka kukaan ei välitä jne... :/

Momio on niille teineille täydellinen paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan