Farmi Suomi 2022 Official
Kommentit (275)
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka mielestä Cristal Snow on ulkoisesti ilmetty Uuno Turhapuro, laimeampi versio vain?
Ei saisi tälleen äkisti naurattaa. Mulla särkee päätä ja nauruntyrskähdys lisää kipua.
Tulin vaan uteliaisuudesta lukemaan, kuka lähtee seuraavaksi. Jee, jos se on Henny. Huomasin, että introssa on Raija Pellikka ja Juhana Helmenkalastaja, eli ovatko tulossa jossain vaiheessa mukaan farmille...
Mitä veikkaatte onko nuo Krisun sohvalla olevat kärkinelikko? Voittaakohan Krisu koko jutun, kun ovat hänen luonaan? Aika läpinäkyvää, jos näin on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte onko nuo Krisun sohvalla olevat kärkinelikko? Voittaakohan Krisu koko jutun, kun ovat hänen luonaan? Aika läpinäkyvää, jos näin on.
Enpä usko
Olisko tehty sohvaperunat ” itse itsestään”.
Jännin kausi joka tapauksessa tulossa.
Onko vielä uutta paikkaa löytynyt ? Tulipalon jäljiltä.
Nyt kun on tulossa Helmenkalastaja uusia riitoja syntyy varmasti. Muistaakseni Helmenkalastaja on muissakin ohjelmissa saanut ärsyyntymistä aikaiseksi.
Luulen että Tauskin kanssa ottaa vielä yhteen.
Helmenkalastaja osaa olla vain kierompi.
Ja entäs Pellikan tulo ? Ollut poissa pitkään tv stä. Tuleekohan pidemmäksikin aikaa farmille
Miten täällä on näin vähän keskustelua
Selviytyjistä farmille kirjoitti:
Nyt kun on tulossa Helmenkalastaja uusia riitoja syntyy varmasti. Muistaakseni Helmenkalastaja on muissakin ohjelmissa saanut ärsyyntymistä aikaiseksi.
Luulen että Tauskin kanssa ottaa vielä yhteen.
Helmenkalastaja osaa olla vain kierompi.Ja entäs Pellikan tulo ? Ollut poissa pitkään tv stä. Tuleekohan pidemmäksikin aikaa farmille
Helmenkalastaja on varmaan yksi pahimmista kieroilijoista. Ärsyttää jo valmiiksi. Tauski tippuu seuraavaksi. Helmenkalastaja sai immuniteetin heti alussa, kun tuli farmille.
Miten ihmeessä nuo "aikuiset" ihmiset ei osaa pysyä rauhallisina muutamaa viikkoo, ees muutamaa päivää? Joutupa olemaan miten ärsyttävien tyyppien kanssa tahansa..
Vierailija kirjoitti:
Miksi 3.jakson kaksinaistelussa ei arvioitu kaikkia osuuksia?! Niitä lankkuja ei mitattu. Tauski voitti ylivoimaisesti ne kaksi muuta osiota. Miksei sitä ekaa osiota eli lankin sahaamista arvioitu?
Koska ei ollut tarpeen näyttää, että Tauski voitti senkin. Kyllä se olisi näytetty, jos Henny olisi sen voittanut, luomaan jännitystä tasatilanteeseen 1-1.
Oishan sen lankun voinut mitata mutta Taidoilla oli jo 2 pistettä niin voitto kuitenkin. Mua ärsyttää kun naiset niin meikeissä ja tekoripsissä jo aamulla herätessään, esim laavulta. Tuskinpa oikeassa elämässä meikit olis kestäneet. Eivätkä maatalon naiset edes tavallisina työpäivinä meikkaamaan. Pitäisi tulla ilman meikkiä..ja ne silikonit ja botoxit näillä joillakin. Yök 😣😠. Susannakin olisi nätimpi ilman niin kovaa meikkiä.
Ensimmäisessä osassa etsittiin hevosenkenkiä ja löytäneille oli jo pöydällä valmiina puukot joissa jo nimi kaiverrettuna. Oliko käyty ennustajalla kun tiesivät ketkä voittavat🤔.
Tauskilla piti oleman tekstissä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 3.jakson kaksinaistelussa ei arvioitu kaikkia osuuksia?! Niitä lankkuja ei mitattu. Tauski voitti ylivoimaisesti ne kaksi muuta osiota. Miksei sitä ekaa osiota eli lankin sahaamista arvioitu?
Koska ei ollut tarpeen näyttää, että Tauski voitti senkin. Kyllä se olisi näytetty, jos Henny olisi sen voittanut, luomaan jännitystä tasatilanteeseen 1-1.
Niin, mutta tuo lankun mittaus oli ensimmäinen tehtävä! Miksei sitten voitu jättää kolmatta tehtävää näyttämättä?!?!
Mä en kestä tota tauskia 🙈 en aatellut katsoa pidemmälle, ärsyttäviä tyyppejä muutenkin tällä kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä tota tauskia 🙈 en aatellut katsoa pidemmälle, ärsyttäviä tyyppejä muutenkin tällä kaudella.
Niitäpä niitä, Mämmi, Kaleva, Packalen, Mavromichalis, nämä kaikki kerralla ulos. Tauski on minusta hyvä, on osaava ja tekevä, eikä vatvo koko ajan ryhmäytymistä. Tauski on isäntä.
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä on näin vähän keskustelua
Porukat seuraa sitä vanhaa Farmi Suomi -ketjua.
Mitenhän nämä ajelee kopittomalla traktorilla menemään sinne ja tänne. Lain mukaan ilman turvaohjaamoa olevalla traktorilla saa ajaa vain rekisteriin merkitty omistaja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sani näyttää ja kuulostaa siltä kuin olisi imenyt märkää paljon vuosikaudet?
No, olihan sillä ongelmat juoppojen poikaystävien kanssa, mutta silti. Ihan kuin pubiruusu.
Livillä parhaillaan pyörii Farmin jakso ja ihmettelin tuota Sanin olemusta. Ihan kun ois deekiksellä? Pakko oli tulla katsomaan onko täällä keskustelua aiheesta enkä näköjään ollut havaintoni kanssa yksin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sani näyttää ja kuulostaa siltä kuin olisi imenyt märkää paljon vuosikaudet?
No, olihan sillä ongelmat juoppojen poikaystävien kanssa, mutta silti. Ihan kuin pubiruusu.
Livillä parhaillaan pyörii Farmin jakso ja ihmettelin tuota Sanin olemusta. Ihan kun ois deekiksellä? Pakko oli tulla katsomaan onko täällä keskustelua aiheesta enkä näköjään ollut havaintoni kanssa yksin :D
Jotain hämärää tossa Sanissa on. Tauskikon on kyllä melkonen.
Tauski on ällöttävä.En pysty katsomaan kun se lusmuilee mitään tekemättä.Vanha äijä luulee olevansa joku
Henny on just hyvä!