Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi Suomi 2022 Official

Vierailija
30.05.2021 |

Lanka valmiiksi hyvissä ajoin.

Kommentit (275)

Vierailija
41/275 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo töpselinenäinen juontaja on

Vierailija
42/275 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan outo juttu, kun nää muutamat meni muka Krisulle kylään. Mikä siinäkin oli pointti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/275 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tää Mämmi oikein on? Teeskenteli jotenkin olevansa hyvin tunteikas.

Vierailija
44/275 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisipa jo "normaali" Farmi ja pehtoorin määräämät tehtävät. Nämä alkukilpailut vievät turhaa aikaa.

Vierailija
45/275 |
13.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski oppi Farmin aikana:

– Opin itsestäni sen, että pidä kännykkä sivussa. Pärjäsin jopa muutaman kuukauden somettamatta yhtään mitään, kun tulin farmilta. Nyt olen ottanut sitten uudelleen käyttöön taas, täytyisi keksiä jokin toinen eräleiri, että kännykkä pysyisi sivussa, laulaja sanailee.

– Kaksi ensimmäistä päivää olivat outoja, kun on totuttu siihen, että kännykkä häiritsee ruokailuja, kaikkia keskusteluja, parisuhdetta ja rakkausasioita. Kaikkea mahdollista.

– Sanon ihan suoraan, että kännykkä on pirun keksimä kone, joka tuhoaa ihmisen. Pitäisi muistaa, että maailma on kaunis. Ihmisen kuuluisi katsoa sitä maailmaa missä hän itse elää ja tehdä siitä maailmasta kaunis. Sitä Farmi opetti minulle lisää ja tämä rauhoitti elämääni hirveästi.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7d8fcdc5-6ef9-411a-ac71-0954bf…

Vierailija
46/275 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SPOILERIVAROITUS ÄLÄ LUE JOS ET OLE KATSONUT 2.JAKSOA

Mielenkiintoiset kaksi ekaa jaksoa.

Haluisin olla itse tuolla syömässä Herlevin tekemiä ruokia, kuulostaa todella hyvältä. Ei varmasti äänestetä heti pois, itse en ainakaan äänestäisi.

Ihmetytti Hennyn "en mä oo vahva, en osaa kuin seistä töissä" ööö, tyyppi on kuitenkin mies, ja onhan muutenkin pitkä ja jykevä, kyllä voimaa on ja niin meni naulatkin sukkelasti puuhun. Näkeehän sen, että voimaa on varmaan enemmän kuin kahdessa Tauskissa. Hennystä kuitenkin pidän, hauskan oloinen rento tyyppi.

Tauski vaikuttaa hauskalta, vaikkakin päällepäsmäröi. Vaikuttaa myös ihan tekevältä, kun hommiin pääsee. Uskon, että hän vielä yllättää, kuinka etevä onkaan. Tosin kaatuu siihen, että päällepäsmäröi ja ärsyttää muita ja tipahtaa.

Pauliina ja Tauski? Ehkä sutinaa tiedossa. Näkihän senkin, kun Tauski halusi ekana kertoa, että hän on turvassa. Ja on aika tuollainen Tauskista hurmaantuva, ja Tauskia kiinnostaa iloiset ja kauniit naiset, kuten Pauliina.

Krisu ärsyttää vähän, puhuu toisinaan ilkeästi, vaikka onkin fiksu, osaa kaiken ja enemmänkin.

Cristal vaikuttaa ihan hauskalta, vaikka aika äänekäs, menee varmaan hermot muilla.

Gogi on mun lemppari, ei ärsytä yhtään, vaikuttaa hauskalta, muttei yhtään ilkeältä.

Urheilijapojasta, Tainasta, Mämmistä, politiikosta, Sanista en osaa sanoa vielä juuta enkä jaata. Jäikö joku pois vielä?

Urheilijapojasta, mietin hetken että ketä tarkoitit. 34-vuotias entinen vapaaottelija Teemu Packalen ei minusta ole enää mikään poika.

Vierailija
47/275 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova pelaaminen yllätti Pauliina Laitisen ja yöllä oli hankala nukkua muutamien kuorsaamisen takia.

https://www.seiska.fi/Telkkari/Pauliina-Laitinen-ylirasittui-Farmi-Suom…

Vierailija
48/275 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulevissa jaksoissa Cristal ei ole yhtä paljon äänessä kuin eilen. On vaan niin ärsyttävä.

Vierailija
49/275 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Cristal oli käsikirjoittajana 2019 BB:ssä, jonka Krisu voitti? Aika mielenkiintoinen yhtälö, sillä Cristal on ollut päiväkirjahuoneessa kuuntelemassa vuodatuksia ja tuotannossa mukana, jolloin tietää Krisun aroistakin asioista. 

Vierailija
50/275 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hauskaa ku Teemu kerto Kellysta niinku olis tuntenut aina, vaikka ei ollut tuntenut ku päivän? 

Vierailija
51/275 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelly tippui ekana julkkis BB:stä ja nyt ei päässyt edes Farmiin.. Kumpaakin oli odottanut kovasti, joten melkein käy jo sääliksi XD Taitaa olla taputeltu ura ainakin Nelosen ohjelmissa. Paratiisihotellissa taisi päästä finaaliin kuitenkin aikoinaan? 

Vierailija
52/275 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaisipa jo "normaali" Farmi ja pehtoorin määräämät tehtävät. Nämä alkukilpailut vievät turhaa aikaa.

Ohjelman nimi voisi olla myös Farmisirkus, normi farmi sitten meille tylsille normeille.

Vierailija
53/275 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein ärsyttävin tuo Atte Kaleva.  Esiintyy kuin olisi jo voittanut koko kisan.  Selvästi tykkää että muut on sitä itseään tyhmempiä.

Vierailija
54/275 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt Pauliina Laitisen puhetapaa. Mutta näyttää olevan toiminnan nainen, alkoi heti lypsää.

Pitäähän sitä jotenkin huomiota herättää.

Vierailija
55/275 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauski oppi Farmin aikana:

– Opin itsestäni sen, että pidä kännykkä sivussa. Pärjäsin jopa muutaman kuukauden somettamatta yhtään mitään, kun tulin farmilta. Nyt olen ottanut sitten uudelleen käyttöön taas, täytyisi keksiä jokin toinen eräleiri, että kännykkä pysyisi sivussa, laulaja sanailee.

– Kaksi ensimmäistä päivää olivat outoja, kun on totuttu siihen, että kännykkä häiritsee ruokailuja, kaikkia keskusteluja, parisuhdetta ja rakkausasioita. Kaikkea mahdollista.

– Sanon ihan suoraan, että kännykkä on pirun keksimä kone, joka tuhoaa ihmisen. Pitäisi muistaa, että maailma on kaunis. Ihmisen kuuluisi katsoa sitä maailmaa missä hän itse elää ja tehdä siitä maailmasta kaunis. Sitä Farmi opetti minulle lisää ja tämä rauhoitti elämääni hirveästi.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7d8fcdc5-6ef9-411a-ac71-0954bf…

Hyvä Tauski!

Vierailija
56/275 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelly tippui ekana julkkis BB:stä ja nyt ei päässyt edes Farmiin.. Kumpaakin oli odottanut kovasti, joten melkein käy jo sääliksi XD Taitaa olla taputeltu ura ainakin Nelosen ohjelmissa. Paratiisihotellissa taisi päästä finaaliin kuitenkin aikoinaan? 

Hyvä kun putosi, yksi ärsyttävimmistä farmiehdokkaista!

Vierailija
57/275 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontaja tosi huono

Vierailija
58/275 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joka toisessa leikkauksessa toi crystal selittää noita tyypillisiä pikkutuhmia gayjuttuja yms en halua olla esillä, se nyrkkeilytyyppi ei o sanonu varmaan sanaakaan

Vierailija
59/275 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi oksua tolla lihavalla kokilla on kaiken muun lisäksi vielä karvanen selkäkin

Vierailija
60/275 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski on oksettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan