Farmi Suomi 2022 Official
Kommentit (275)
Miten tästä Farmista on tullut näin tylsä. En jaksa, vaihdan Tlclle, sieltä tulee läskiohjelmaa, voittaa Farmin kyllä.
mtä helvelttiä täll e farmille on tapahtunut,,,,,,yhtä haista - p...aska märinää koko kausi
farmille on tapahtunut,kieroilua ja toisista p...skan puhumista tuo
Paskalen pahin onkohan pelko p...rseessä ettei voitakkaan
Edelleen toivon, että kumpikaan näistä juonittelun mestareista ei voita 😄teemu ja taina, blääh 😂
Sitä vaan mietin ite, että miksi ihmeessä tämä Teemu kuvittelee saavansa kieroilla aivan miten törkeästi haluaa ja heti perään kun joku muu yrittää vähänkin juonitella ja kieroilla kysymättä siihen Teemulta siunausta, alkaa hän itkeä vollottaa, että "tommonen ei oo musta oikein".
248
Noin jokaisessa kilpailussa pahin "master"mind käyttäytyy.
Ja se kivoin ei yleensä voita, eli tässä kisassa Gogi.
Katoin Farmi extran uusimman ja miks Taina ja Teemu näyttää niin yrmyiltä?
Mua ärsytti, että tällä kaudella tehtävät ei ollu fyysisiä, kuin alussa. Miksi?! Ai että riittää energiaa enemmän juonitteluun?
Mun mielestä FARMI kisan idea on, että kuka pärjää farmielämässä parhaiten, eikä oo mikään juonittelukilpailu, mitä se nyt on.
Huonoin kausi! Ällöttävää juonittelua vain. Hyvä formaatti pilattu.
Tumma tyttö heti haukkumassa toisia. Oppinut saamaan etuja värinsä avulla.
Gogi sais voittaa ihan symppis ja oikea "pelityyli". Jos ei Gogi, niin Taina vaikka paljastuikin finaaliäänestys porukalle täys peluriksi. Helmenkalastaja oli ennen kauden tai lähetyksen alkua suosikkini.
KYLLÄPÄS NYT NÄKI!
, Että tää Sani on niin saatanan kiero, ettei ninennytkään Sanomaa Torppariksi,
Ja POLIISI ! Taina Ojaniemi on poliisi sivilisä Hyi! kiero !
Jos olisin tuon piirin ylikomisario oisin Irtisanonut noin kieron ihmisen!
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄPÄS NYT NÄKI!
, Että tää Sani on niin saatanan kiero, ettei ninennytkään Sanomaa Torppariksi,
Ja POLIISI ! Taina Ojaniemi on poliisi sivilisä Hyi! kiero !Jos olisin tuon piirin ylikomisario oisin Irtisanonut noin kieron ihmisen!
Siis ketä Sani ei nimenny torppariksi? Ei se mitään kieroutta ole, jos ei nimeä jotain torppariksi. Taina se vasta kiero onkin, hyi hel*'tti sentään miten ihminen voi olla kiero. Toivottavasti ei voita.
Olisipa sellainen jakso joskus, ettei kukaan kieroilisi , ihan rehellisellä pelillä ja asenteella kilpailtaisiin.
Taina oli kyllä nolo. Ensin sipisee ja supisee vähän kaikkien kanssa ja sitten kiireen vilkkaan antamaan haastattelua, että en minä ole mitään tehnyt. Muut ehdotti, muiden vika, minä olen rehti. Ihan kamala. Muiden pelaamiseen verraten Taina lasketteli luikuria muista pelaajista. Olipa härski. Ja sitten ollaan niin puhtoista ja viatonta. Ei 30 000 edestä kuitenkaan kannattaisi ihan kaikkea tehdä.
Melkosta kakkaa kun finaalilajit on tuollaisia. Ehkä "vähän" vedetty Teemulle kotiinpäin...👍
Suurin inhokkini Teemu voitti, mut eihän siinä 😅joo yäks 😂
En katsonut kovin intensiivisesti, mutta jäi käsitys vaisusta persoonasta Teemun kohdalla.
Ei tuonut mitenkään itseään esiin. Ehkä oli hyvä että voitti.
Ei tainnut antaa hyväntekeväisyyteen kuten edelliset voittajat? Muutenkin omahyväinen tyyppi.
Oli huonoin kausi ikinä. Ihan kiusaamista ja selkään puukotusta, että sillä lailla. Oli varmaan hienoa olla finaalissa, kun kieroilemalla sinne pääsivät. Pauliina kiusattiin ulos, niin ettei ollut edes päätösjaksossa paikalla. Uppa ja Packalen hävetkää😠
Joo, Sani putosi,mutta ei hänellä olisi ollut mahdollisuuksia voittoon.
Minäkin toivon, että Gogi voittaa.