Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampere ei ole henkisesti mun paikka ... mihin muuttaisin?

Vierailija
30.05.2021 |

Eli suvussa on karjalaisia, keskisuomalaisia sekä mummo oli rannikolta suomenruotsalainen.

Olen miettinyt että pitäisikö muuttaa Seinäjoelle vai Kuopioon? Sotkamo?

Ehdotuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rovaniemelle

Vierailija
2/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustele minkätyyppinen olet itse ja toimi sen mukaan. Tampereella on muualta tulleita paljon, alkuperäisiä vähemmän. 

Vierailija
4/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki ja Jyväskylä on parempia kuin Tampere

5/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se, että suvussa on karjalaisia ja suomenruotsalaisia, on mainitsemisen arvoinen asia tässä kysymyksessä?

Vierailija
6/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo? Espoosta löytyy hyvin maaseutumaistakin maisemaa, jos sellaisesta pidät.

Vierailija
7/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku on raikas, merenrannalla eikä jonkun hikisen järven.

Vierailija
8/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasaan?

Vierailija
9/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Treella jo 30 vuotta, mutta en tunne täällä oloani kotoisaksi. Täällä on liikaa sellaista juntti meininkiä. Ei kolahda minuun nämä juntti rokkarit ja lätkähommat. Olen enemmän sellainen kulturelli ja tyylikäs. Tre on täynnä ihme juntteja, en tiedä mistä niitä tänne sikiää, ilmeisesti Pohjanmaalta. Junantuomia on liikaa, saisi juna tuoda tänne vähän tyylikkäämpiä ihmisiä.

Vierailija
10/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tuntuu hiertävän kun Tampere saa Turkua enemmän kehuja.

Vierailija
11/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahti tai Kotka!

Vierailija
12/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Treella jo 30 vuotta, mutta en tunne täällä oloani kotoisaksi. Täällä on liikaa sellaista juntti meininkiä. Ei kolahda minuun nämä juntti rokkarit ja lätkähommat. Olen enemmän sellainen kulturelli ja tyylikäs. Tre on täynnä ihme juntteja, en tiedä mistä niitä tänne sikiää, ilmeisesti Pohjanmaalta. Junantuomia on liikaa, saisi juna tuoda tänne vähän tyylikkäämpiä ihmisiä.

Ymmärrän sinänsä pointin, mutta en ole itse joutunut tuollaisissa junttiympyröissä pyörimään Tampereellakaan. Etsi parempaa seuraa.

Vierailija
13/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjalaisia on jokapuolelle nykyään. Entä ... Lappeenranta Joensuu Kuopio Kotka Hamina?

Jyväskylässä on kaikkialta tulleita siellä... Vaajakoski, Jyskä.

Viihdytkö pienessä vai isossa?

Ruotsinsuomalaisia... länsi puoli kokonaan. Kivoja sielläkin paljon.

Vierailija
14/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Maarianhaminaan

Vierailija
15/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että Jyväskylä on viihtyisämpi ja ainakin sijainniltaan parempi paikka kuin mikään aloituksessa mainitsemasi.

Vierailija
16/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi Turussa voi huoletta purkaa Tampere-traumoja. Pääsee porukoihin heti.

Vierailija
17/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkeli. Kaunis ja luonnonläheinen kaupunki, kaupunkimainen ja vilkas keskusta, mukavia asuinalueita, hyviä harrastusmahdollisuuksia ja hyvä asuntokanta. Opiskelumahdollisuuksia ja työpaikkoja ihan kohtuullisesti. 

Vierailija
18/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, minä juuri tykkään tästä junttimeiningistä. Kulttuuria on tarjolla laidasta laitaan Tampere-taloineen ja teattereineen.

En kaipaa tänne mitään keinotekoista ”tyylikkyyttä”, täällä on vapaus olla, mitä on.

-paljasjalkainen tamperelainen

Vierailija
19/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oli jo aikakin päästä sinusta eroon täällä, mokoma kekkeruusi. Pääasia on lähdet, ja äkkiä.

Vierailija
20/23 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Skotlantiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä