Aurinkorasva kasvoille, pitääkö sitä tosiaan lisätä päivän mittaan?
Itse käytän ainakin meikkivoidetta, miten sen päälle enää lisäilee mitään rasvoja?
Kommentit (9)
Vältä aurinkoa iholle, älä ole pitkiä aikoja suorassa paisteessa, iho kiittää. Nykyään on risteytetty eri voiteita ja värejä, että katsopas uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vältä aurinkoa iholle, älä ole pitkiä aikoja suorassa paisteessa, iho kiittää. Nykyään on risteytetty eri voiteita ja värejä, että katsopas uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Risteytetty voiteita ja värejä? Katsopas uudelleen mitä?
Välttää auringon paistetta suoraan iholle, laittaa aamulla riittävän paljon aurinkovoidetta ennen meikkiä. Itse tykkään käyttää vuoden ympäri sävytettyä aurinkovoidetta kasvoille ja siihen päälle on helpompi lisätä, niin ei tarvii meikkivoidetta vaikka tietysti voi sitäkin laittaa jos haluaa. Lisäksi saa ostettua puuterimaisia aurinkosuojia (ainakin Jane Iredalella on tällainen, joskin aina kallis hinnaltaan) joita on helpompi lisätä meikin päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Risteytetty voiteita ja värejä? Katsopas uudelleen mitä?
Joissakin aurinkovoiteissa on väriä mukana, osassa ei ole. Sama ihovoiteissa. Peitepuikkojakin on lisänä. Sitten on niitä voiteita joissa on joku kirkas väri, joka peittää ihoa enemmän, kuten kuumissa maissa jotkut laittavat rannalle. Googlaa verkkokaupoista tai kivijalkaliike.
Tuskin kannattaa käyttää tämän uuden uutisen valossa:
Testing Lab Asks FDA to Recall 78 Sunscreens Over Carcinogen Contamination
https://gizmodo.com/testing-lab-asks-fda-to-recall-78-sunscreens-over-c…
Jos haluaa päivän mittaan lisätä aurinkosuojaa meikin päälle, niin kannattaa käyttää suihketta. Garnierilla on ihan kelpo tuote tähän tarkoitukseen:
https://www.cocopanda.fi/product/3212978?vmst_id=274-17053-162239201482…
Voide ei suojaa kauaa ja sillä ei voi pitkittää auringossa oloa tai varsinkaan auringonottoa. Itse pidän lierihattua, ei tarvitse haisevia rasvoja ja ei tule siristeltyä tai jännitettyä naamaa->vähemmän ryppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kannattaa käyttää tämän uuden uutisen valossa:
Testing Lab Asks FDA to Recall 78 Sunscreens Over Carcinogen Contamination
https://gizmodo.com/testing-lab-asks-fda-to-recall-78-sunscreens-over-c…
Totta, osassa aurinkovoiteissa on kyseistä ainetta, mutta uutisessahan kerrotaan myös että suurimassa osassa tutkituista aurinkovoiteista ei tätä ainetta ollut, vaikka tietysti ei missään tulisi olla tällaista kemikaalia. Täytuy vaan itse tsekata sitä inci-listaa että mitä tuotteesta löytyy ja välttää niitä joissa on haitallisia aineita.
Enpä oo ruskettunut vaikken oo päivän mittaan lisänny