Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini hylkäsi minut sen jälkeen, kun päädyin töihin siivoojaksi ja sanoin että aion jäädä näihin hommiin

Vierailija
30.05.2021 |

Aluksi yritti "puhua järkeä" ja sitten raivostui, ja kun huomasi että kun lopultakin löysin töitä niin en aio työpaikkaa jättää vain sen takia että äiti ei voi sillä kehuskella naapurin Pirkolle. Nyt ei enää soittele eikä tule kylään, eikä ole enää pyytänyt minuakaan kylään. Sellainen kiva mutsi mulla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea työpaikasta! 

Valitettavasti kaikki äidit ei ole hyviä tai mukavia ihmisiä. 

Vierailija
2/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo 🤠

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivojahullu 🙄

Vierailija
4/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ajattelit syödä tänään 😮

Vierailija
5/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan 😎

Vierailija
6/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisinta on, ettei valittanut kun olin kaupan kassa, vartija, tai tiskaaja. 

Mutta jostain kumman syystä siivooja on hänestä yhtä paha kuin huumediileri tai prostituoitu, ellei pahempikin.

Vierailija
7/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun vanhemmat - todella huuonot vanhemmat jo lapsuudessa - ovat hylänneet minut kun vastoin heidän tahtoa menin yliopistoon ja olen suvun eka akateeminen. Tietyissä piireissä vihataan ”herroja” ja koulutettuja, ja nyt minä olen sitten inhottu ja vihattu kun olen ”olevinani jotain”. Ja siis en todellakaan ole leuhkinut mistään vaan päin vastoin salannut kaiken (työpaikkani jne). Häiriintyneet luonnevikaiset vanhemmat.

Vierailija
8/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki saunomaan 😶

Vierailija
9/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttäreni suoritti äsken maisteritutkinnon. Sanoin, että sen jälkeen voit tehdä vaikka siivojan työtä- mutta älä kerro kenellekkään!Jos siis nimittäin oman alan työ olisi liian stressaava. Ja joo, olen itsekin maisteri ja minulla on oman alan töitä. Mutta työ kun työ...minulle on tärkeä koulutus ja maisteritutkinto sinänsä. Kunnioitan kyllä siivojan työtä kovasti. Sillä alalla töissä myös paljon koulutettua väkeä.

Vierailija
10/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas äitisi jämähtänyt ysäreille, kuten provokin.

Vierailija
11/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivojahullu 🙄

Hullu en ole, ihan tk-lääkäri on todennut että olen aivan normaali, ja että äitini on se joka on hullu.

Vierailija
12/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tyttäreni suoritti äsken maisteritutkinnon. Sanoin, että sen jälkeen voit tehdä vaikka siivojan työtä- mutta älä kerro kenellekkään!Jos siis nimittäin oman alan työ olisi liian stressaava. Ja joo, olen itsekin maisteri ja minulla on oman alan töitä. Mutta työ kun työ...minulle on tärkeä koulutus ja maisteritutkinto sinänsä. Kunnioitan kyllä siivojan työtä kovasti. Sillä alalla töissä myös paljon koulutettua väkeä.

Mikä on siivoja?

Vierailija
13/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiputi rallaa 😷

Vierailija
14/14 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollin illan satutunti.