Mies kiukuttelee
Mies on koko ajan pahalla päällä. Nytkin raivoa täynnä siirtelee vaatteita eteisessä ja motkottaa itsekseen. Lapsille se puhuu lähinnä huutamalla ja nälvimällä.
Eilen oli seksiä ja tänään hyvää ruokaa, joten ei ole puute- tai nälkäkiukku. Nukkui 10h, eli tuskin on väsynyt. Millä tuon saa hyvälle tuulelle. Alkaa ottaa päähän jatkuva valituksen kuuntelu. Kysyttäessä mies huutaa ettei ole vihainen eikä mikään vikana.
Kommentit (37)
Eroa. Taitaa olla kroonista. Lapset turvaan, tekee tuhoa pienille lapsille, lapsi tarvitsee aitoa välittämistä ei vihaa
Onneks erosin tommosesta. Voin sanoa että ei oo ikävä!
Keskustele hänen kanssaan, kysy. Kysy, onko itse huomannut, että kiukuttelee nykyään paljon / on huonolla tuulelle, tiedustele syytä. Jos ei osaa sanoa syytä, pyydä hauduttelemaan asiaa ja lähipäivinä puhutte uudestaan. Osoita, että rakastat ja tuet mutta ei turhasta kiukuttelu kivaa ole. Jos kiukuttaa, voi mennä vaikka lenkille, se usein auttaa.
Yllätä miehesi. Järjestä jotakin todella tavallisuudesta poikkeavaa, esim, yllätysteekutsut hänen kunniakseen illalla klo 20. Kutsut kylään samalla teidän molempien sukulaisia, joita ette ole tavannut aikoihin. Juttelette rattoisasti puolille öin, tämän luulisi ilahduttavan miestäsi ikihyviksi.
Jfjdhsuoshodhstiddf
Ikkgöguutirrito
Ieyjylgöäypkddn
Orrööt
Roooueff3oo
Sinä et ole vastuussa hänen tunteistaan tai käytöksestään. Voit yrittää puhua asiasta, voit pyytää, voit neuvoa - mutta vastuu on hänen. Jos hän ei kuuntele, välitä tai kiinnostu muuttamaan käytöstään, niin tiedät mitä tehdä.
Tai siis: päätät jaksaa "lasten takia" tai sitten adios.
"Ei ole puute- tai nälkäkiukku"? Miehesi on siis kuin pikkuvauva jonka kiukkujen syytä sinun pitää arvuutella?
Vierailija kirjoitti:
Keskustele hänen kanssaan, kysy. Kysy, onko itse huomannut, että kiukuttelee nykyään paljon / on huonolla tuulelle, tiedustele syytä. Jos ei osaa sanoa syytä, pyydä hauduttelemaan asiaa ja lähipäivinä puhutte uudestaan. Osoita, että rakastat ja tuet mutta ei turhasta kiukuttelu kivaa ole. Jos kiukuttaa, voi mennä vaikka lenkille, se usein auttaa.
Olen puhunut. Huutaa sitten ettei kiukuttele.
Ap
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole puute- tai nälkäkiukku"? Miehesi on siis kuin pikkuvauva jonka kiukkujen syytä sinun pitää arvuutella?
Tämä.
Voi teitä miehet.
Kehotan vaimoparkoja videoimaan tilanteita ja sitten näyttää miehelle. Ehkä silmät avautuvat kun näkee itsensä itkupotkuraivoamassa eteisen lattialla. Moni mies ei varmaan edes tiedosta omaa puhetyyliään tai mitä sanoo. Tietoisuutta lisää!
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä tuo "Nukkui 10h" niin ei voi olla väsynyt :D Haloo, älä ole miehesi äiti. Pihalle tollainen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
No nyt se on mennyt sellaiseksi. Aikaisemmin huomasin, että alkaa kiukusta ennen kuin tulee nälkä, eli siinä kohtaa kun alkoi laittaa ruokaa niin oli hetken päästä hyvällä tuulella. Nyt ei sekään enää auta. Erotakaan ei kuulemma halua, koska ei ole kiukkuinen, vaan minä tulkitsen kaikki asiat kiukutteluna. Ja lapset jos sanovat että olethan pahalla päällä koko ajan, niin se on vain siksi, että lapset ovat minun puolellani.
Koko maailma siis on ollut taas kuukauden miestäni vastaan ja mies kaikilta tahoilta väärinymmärretty.
Mitään sukulaisia en tänne kutsu, koska en jaksa. Ja mies jo eilen sai, joten siitäkään ei ole kysymys.
Meillä samanlaista.. en tiedä mikä auttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt se on mennyt sellaiseksi. Aikaisemmin huomasin, että alkaa kiukusta ennen kuin tulee nälkä, eli siinä kohtaa kun alkoi laittaa ruokaa niin oli hetken päästä hyvällä tuulella. Nyt ei sekään enää auta. Erotakaan ei kuulemma halua, koska ei ole kiukkuinen, vaan minä tulkitsen kaikki asiat kiukutteluna. Ja lapset jos sanovat että olethan pahalla päällä koko ajan, niin se on vain siksi, että lapset ovat minun puolellani.
Koko maailma siis on ollut taas kuukauden miestäni vastaan ja mies kaikilta tahoilta väärinymmärretty.
Mitään sukulaisia en tänne kutsu, koska en jaksa. Ja mies jo eilen sai, joten siitäkään ei ole kysymys.
Hei oikeasti jätä se, ei sun tarvitse tuollaista yrittää selvitellä kun kaikki energia menee siihen. Oma isäni käyttäytyi vähän samalla tavalla, ja pidin (yhä pidän) äitiäni todella yksinkertaisena kun tuollaista katseli (ja vieläkin!). Enää en ole missään väleissä kumpaankaan kun eivät pysty olemaan aikuisia. Siis lapsiltakin menee arvostus sinua kohtaan ja eivät hekään isänsä käytöstä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nälkäkiukku, miehellä? Taitaa testosteronia olla aika vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Erotakaan ei halua"? Voit sinä silti erota hänestä, ei ole vain hänen päätös. Miehille on paljon mukavampaa olla parisuhteessa kuin yksin, naisille ei niinkään. He eivät tietenkään suosiolla luovu tuosta palvelusta jota sinulta saa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nälkäkiukku, miehellä? Taitaa testosteronia olla aika vähän.
No siitä en tiedä. Anopin ja kälyn mukaan mies on koko ikänsä ollut kiukkunen nälkäisenä. Mutta nyt ei ruokinta auta, eikä sen puoleen muutkaan perinteiset keinot. Ja erota ei kuulemma halua, enkä sen puoleen minäkään. Helpommalla pääsee kun keksii lasten kanssa kaiket vapaat tekemistä, niin ei tarvitse miestä katsoa.
Juhannus huolettaa, kun ollaan menossa veneelle. Siellä ei pääse miehen jupinaa pakoon. Toisaalta tuolla raivolla varmaan kompuroi kannella. En taida onkia vedestä jos niin käy.
Sanopa sille, että alkaa selittää, mikä vikana, tai pitää sen päänsä vain kiinni... Kukaan kestä tollasta pa...saa aikuiselta ihmiseltä.