Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi varmaan hakea avioeroa, mutta olen jotenkin ihan lamaantunut

Vierailija
30.05.2021 |

Olen työstänyt asiaa pitkään ja tajunnut viimein miksi voin huonosti. Suhteessamme on runsaasti manipulointia ja tietynlaista kylmää-kuumaa -kohtelua minua kohtaan. Eli välillä halveksuntaa tekemisiäni kohtaan ja sitten taas hyvittelyä. Olen tajunnut, että ei nuo hyvittelyt ole mitään "hyviä hetkiä" vaan jotain sellaista millä minut yritetään saada pysymään tässä.

Olen tunnistanut siis paljon asioita ja ymmärrän että minun pitäisi lähteä. Olen hankkinut jo oman asunnonkin, mutta se viimeinen riuhtaisu tuntuu vaan vaikealta ja eroaminen jotenkin nolottaakin. Mistä siis voimia/tsemppiä avioeron hakuun? Rumaa tästä kuitenkin tulee, siksi kai olenkin jotenkin jumissa. Lapsia ei onneksi tässä kuviossa ole.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö miestäsi ja sitä mitä tapahtuu, kun ilmoitat päätöksestä? Hae itsellesi tukea terapiasta, puhu ystäville, pysy lujana ja pidä katse tulevaisuudessa, joka tulee olemaan parempi. Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
2/3 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäätkö miestäsi ja sitä mitä tapahtuu, kun ilmoitat päätöksestä? Hae itsellesi tukea terapiasta, puhu ystäville, pysy lujana ja pidä katse tulevaisuudessa, joka tulee olemaan parempi. Kaikkea hyvää sinulle.

Pelkään joo, vaikken ehkä fyysisesti. Tosin sekin on tullut viime aikoina mieleen. Samalla myös säälin, tai tunnen myötätuntoa häntä kohtaan, se on varmaan se kompastuskiveni. Kiitos kommentistasi. <3

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos siirryt sinne toiseen asuntoon pääasiassa, sehän on sinun kotisi. Kyllä ne paperit siitä hoituu. Älä sääli toista, koska hän pärjää, jos on kylmä tyyppi siellä ei voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi