Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on naisten saunailta, niin mistä siellä puhutaan?

Vierailija
30.05.2021 |

?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kaikesta siitä mistä miehetkin:

milloin viimeks pantu, monestiko pantu, kenen kanssa pantu, miten pantu, miks ei pantu, olisko sittenkin pitänyt panna, pantiin sittenkin, panemispäiväiväkirjasta,oliko hyvä vai huono pano, miks oli hyvä pano, miks ei ollut hyvä pano, pantiinko edestä, takaa, välistä, mihin pantiin sinne vai tänne, montako kertaa pantiin, oliko hyvä panomuna vai huono, oliko hyvä perse vai ei, oliko tyhmä panija, oliko ällö panija… kaikesta tästä puhutaan ja vähän siitä työpaikan kuumasta panijasta😍

Vierailija
22/73 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan seurasta? Parturi-kampaajien saunailta on varmaan kovin erilainen kuin yhteiskuntatieteiden maisterien saunailta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ajattelevat seksiä noin paljon?

Vierailija
24/73 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kaikesta siitä mistä miehetkin:

milloin viimeks pantu, monestiko pantu, kenen kanssa pantu, miten pantu, miks ei pantu, olisko sittenkin pitänyt panna, pantiin sittenkin, panemispäiväiväkirjasta,oliko hyvä vai huono pano, miks oli hyvä pano, miks ei ollut hyvä pano, pantiinko edestä, takaa, välistä, mihin pantiin sinne vai tänne, montako kertaa pantiin, oliko hyvä panomuna vai huono, oliko hyvä perse vai ei, oliko tyhmä panija, oliko ällö panija… kaikesta tästä puhutaan ja vähän siitä työpaikan kuumasta panijasta😍

Aika harvoin miesten saunailloissa puhutaan panemisesta. Pääasiassa puhutaan rahasta, yrittämisestä ja urheilusta. Politiikasta. Omista harrastuksista sekä kenties myös omien lasten harrastuksista. Naisille ja erityisesti omalla naiselle naureskellaan hyväntuulisesti.

Vierailija
25/73 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista, miehistä, laihduttamisesta, sairauksista. Illan vanhetessa nauretaan hulluna kaikille näille edellä mainituille.

Vierailija
26/73 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kalujen koosta.

Vierailija
27/73 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ajattelevat seksiä noin paljon?

Miten niin paljon? Yhdessä saunaillassa ei ole ”paljon ajateltu” tilastollisesti.

Vierailija
28/73 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kalujen koosta.

X: "Siiiiiiiiis hejj....mun aina pitäny kysyä. Minkä kokoinen sun Petellä on?"

Y: "Nääätkö sä tän mun pikkurillin?"

X: "Joo-o"

Y: "Vähän tätä pienempi"

X: "Jätä se sika"

Vierailija
29/73 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Filosofiasta, metafysiikasta, politiikasta, töistä, kirjallisuudesta, unista, luonnontieteistä, elämästä, haaveista, ruokaostoksista, harrastuksista, taloudesta, tulevaisuudesta, autoista, ihmissuhteista, bisneksistä, ilmiöistä, kielitieteestä, alkemiasta, käsitöistä, taiteesta, horoskoopeista, murteista, auringonpurkauksista, mökkeilystä, tietokonepeleistä, satanismista, siivoamisesta, eläimistä, meikeistä, lääketieteestä, matkailusta, lapsista, urheilusta, kryptovaluutoista, retkeilystä, vaeltamisesta, lapsuudesta, kuolemasta, uunin muuraamisesta, elokuvista, kampauksista, sairauksista, yhteiskuntavastuusta, rakkaudesta, opiskelusta, arkkitehtuurista, uskonnoista, Jumalasta, remonteista, säästä, mytologiasta ja kieliteknologiasta.

Naiset eivät keskustele tuollaisista aineettomista kysymyksistä paljonkaan. Enemmistö naisista ei edes tiedä mitä metafysiikka tarkoittaa.

Puhutuimmat aiheet liittyvät ihmissuhteisiin ja terveyteen.

Riippuu kuinka koulutettuja saunaillan naiset ovat!

Filosofiaa tuntevia naisia on Suomessa muutama tuhat. Täysi-ikäisiä naisia taas yli 2 miljoonaa.

Mutta joo, kyllä se promille tai pari puhuu metafysiikasta.

En usko tätä. Mulla on ystäväpiiri vaihtunut elämän aikana useita kertoja koska olen muuttanut paljon. Miten on mahdollista, että olen joka paikassa törmännyt juuri niihin naisiin jotka tietävät mitä metafysiikka tarkoittaa ja tuntevat filosofiaakin, jos heitä kerran on niin vähän? Näistä mun ystäväpiirin saunailloissa keskustellaan. Outoa, jos olemme (lähes) ainoita.

Vierailija
30/73 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pojat pettyvät, mutta totuus on, että naisten saunailloissa ei todellakaan puhuta kaluista tai niiden koosta. Naiset eivät koe aihetta millään tasolla mielenkiintoisena. Se kapine on miehille itselleen hirmuisen merkityksellinen, mutta naisille ei vähääkään..

Vierailija
31/73 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Filosofiasta, metafysiikasta, politiikasta, töistä, kirjallisuudesta, unista, luonnontieteistä, elämästä, haaveista, ruokaostoksista, harrastuksista, taloudesta, tulevaisuudesta, autoista, ihmissuhteista, bisneksistä, ilmiöistä, kielitieteestä, alkemiasta, käsitöistä, taiteesta, horoskoopeista, murteista, auringonpurkauksista, mökkeilystä, tietokonepeleistä, satanismista, siivoamisesta, eläimistä, meikeistä, lääketieteestä, matkailusta, lapsista, urheilusta, kryptovaluutoista, retkeilystä, vaeltamisesta, lapsuudesta, kuolemasta, uunin muuraamisesta, elokuvista, kampauksista, sairauksista, yhteiskuntavastuusta, rakkaudesta, opiskelusta, arkkitehtuurista, uskonnoista, Jumalasta, remonteista, säästä, mytologiasta ja kieliteknologiasta.

Naiset eivät keskustele tuollaisista aineettomista kysymyksistä paljonkaan. Enemmistö naisista ei edes tiedä mitä metafysiikka tarkoittaa.

Filosofiaa tuntevia naisia on Suomessa muutama tuhat. Täysi-ikäisiä naisia taas yli 2 miljoonaa.

En usko tätä. Mulla on ystäväpiiri vaihtunut elämän aikana useita kertoja koska olen muuttanut paljon. Miten on mahdollista, että olen joka paikassa törmännyt juuri niihin naisiin jotka tietävät mitä metafysiikka tarkoittaa ja tuntevat filosofiaakin, jos heitä kerran on niin vähän? Näistä mun ystäväpiirin saunailloissa keskustellaan. Outoa, jos olemme (lähes) ainoita.

No ette ole ainoita. En harrasta naisten saunailtoja, mutta ystävän kanssa saunomme aina, kun ollaan jomman kumman luona kylässä ja puheenaiheet voivat olla aika työpainotteisia. Kaikki tuttavani ovat akateemisia ja filosofejakin löytyy kaksi. Itse olen tutkija. Joo, emme todellakaan puhu meikeistä emmekä keskustele miestemme henkilökohtaisista asioista tai parisuhteestamme. Ne eivät asiat eivät muille kuulu.

Vierailija
32/73 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukutaan tietenkin niitä ketkä ei ole paikalla. Mitä muuta kuvittelet? Mukaan ryhmään ei edes oteta niitä ketkä kieltäytyy haukkumasta.

Vierailija
33/73 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/3 naisryhmistä toimii siten. Puhut pskaa tai et kuulu ryhmään.

Vierailija
34/73 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippeleistä siellä puhutaan ja pikkuisen palleistakin.

Vierailija
35/73 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa aika idiootti, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
36/73 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu saunojista tietenkin. Ei saunailta eroa muista illanvietoista niin, että siellä olisi jotenkin aivan omanlaisesta puheenaiheet. 

Vierailija
37/73 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä on paras hilavitkutin. Ai niin ja ketkä on ollut sen uuden siivoojamiehen kanssa kuulemma sillä on iso.

Vierailija
38/73 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos omista ystävistä! Olisi kamala viettää aikaa naisten kanssa, jotka puhuisivat vain miehistä, niiden peniksistä, lapsista, meikeistä ja pahaa poissaolevista.

Vierailija
39/73 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ette ole ainoita. En harrasta naisten saunailtoja, mutta ystävän kanssa saunomme aina, kun ollaan jomman kumman luona kylässä ja puheenaiheet voivat olla aika työpainotteisia. Kaikki tuttavani ovat akateemisia ja filosofejakin löytyy kaksi. Itse olen tutkija. Joo, emme todellakaan puhu meikeistä emmekä keskustele miestemme henkilökohtaisista asioista tai parisuhteestamme. Ne eivät asiat eivät muille kuulu.

Me puhutaan filosofiasta ja metafysiikastakin, politiikasta, yhteiskunnasta, kirjallisuudesta yms. yms. Ja lisäksi kosmetiikasta, meikeistä, miehistä, parisuhteista. (Ei kylläkään miestemme yksityisasioista). 

Osa on akateemisia, osa ei. 

Vierailija
40/73 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin  tietysti otetaan kuppia ja sitten haukutaan kaikkien miehet vuoron perään minkä jälkeen ruvetaan kuvailemaan kunkin unelmamiehet ja haaveillaan näistä. Tälleen.