Nainen, minkä ikäisen miehen kanssa harrastaisit mieluiten seksiä?
Kommentit (25)
22-26v. Ei liian nuorta, koska ei ole tarpeeksi kokemusta ja ei vanhaa, koska en tykkää vanhojen ulkonäöstä.
N20
Olen asunut Suomessa 10 vuotta. Mieluiten rakastelen ihanan 55-vuotiaan mieheni kanssa.
t. 29-vuotias thaimaalainen vaimo
En ole varma. Pidän 40-60-vuotiaita kaikista viehättävimpinä, mutta en tiedä haluaisinko mä oikeesti harrastaa seksiä sen ikäisen kanssa. Haluisin kuitenki hellän, rauhallisen, kärsivällisen ja itsevarman kumppanin joka tietää mitä on tekemässä
N19
Ei ollut sopivaa vaihtoehtoa joten valitsin 31-40-vuotiaan. Saa olla vanhempikin mutta max 50-vuotias.
N36
Samaa ikäluokkaa. Olen 35 ja nuorempana seurustelin n. 10-15 vuotta vanhempien kanssa. Ne oli ok silloin kun oli itse alle 30. Ei enää.
Parasta seksiä ollut oman, 3 vuotta vanhemman puolison kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En ole varma. Pidän 40-60-vuotiaita kaikista viehättävimpinä, mutta en tiedä haluaisinko mä oikeesti harrastaa seksiä sen ikäisen kanssa. Haluisin kuitenki hellän, rauhallisen, kärsivällisen ja itsevarman kumppanin joka tietää mitä on tekemässä
N19
Onko isän kanssa ongelmia tai häipynyt elämästäsi?
Vierailija kirjoitti:
N19
Moi :-)
t. Rauno 52 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19
Ei ole. Suhde isääni on kunnossa. Mä olen vaan aina tykännyt ton ikäsistä miehistä, ihan pikkulapsesta lähtien
N19
Riippuu miehestä. Ikä ei ole ratkaiseva tekijä kunhan on pitkä ja raamikas.
N31v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19
Moi :-)
t. Rauno 52 v.
Iso-D ja vuoden mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19
Ei ole. Suhde isääni on kunnossa. Mä olen vaan aina tykännyt ton ikäsistä miehistä, ihan pikkulapsesta lähtien
N19
Okei, ei siinä mitään. Hyvä että ei ole ongelmia isän kanssa.
Iällä ei ole hirveästi merkitystä. Riippuu tyypistä. Mutta sanoisin että n. 20-50-vuotiaan.
N30
Joku 25-45v. Nelikymppisen pitää olla hyvässä kunnossa tietenkin. Olen 21v tyttö.
18-25v komeimpia ja miehen kokeneisuuskaan ei minua kiehdo, joten joku vartaloani palvova 20v jolle kaikki on vielä aika uutta ja jännää on just hyvä.
N28
Vierailija kirjoitti:
N19
miksi tää viesti on saanut alapeukkuja? onko täällä epävarmoja jonneja jotka tykkää huonoa tollasesta vai mitä?
Harrastaisin seksiä mieluiten sellaisen miehen kanssa, jonka tunnen ja johon luotan. Eli oltaisiin parisuhteessa. Silloin ikähaarukka olisi sama kuin muutenkin parisuhdetta etsiessä, noin 23-32-vuotias. Jos olisi muuten tosi hyvä tyyppi ja olisin korviani myöten rakastunut, niin ikäraja voisi vielä parilla vuodella joustaa.
N27
Ehkä tuon 40+. Olen itse 39 v. Harrastin 30 vuotiaan kanssa seksiä, oli huono.. en saanut orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut Suomessa 10 vuotta. Mieluiten rakastelen ihanan 55-vuotiaan mieheni kanssa.
t. 29-vuotias thaimaalainen vaimo
Uppoaa palstamiehiin kuin kuuma veitsi voihin... :D
Haluan vanhaa kurttumunaa peppuuni.