Mies, millainen alapääkarvoitus naisella pitäisi mielestäsi olla?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Posliini, yksiselitteisesti.
Kysymyksellä tarkoitettiin naista, ei pikkutyttöä
N52Eikö naisella voi muka olla posliinia jalkojensa välissä? Perustelisitko hiukan näkemystäsi
Hmm, mahtaakohan N52 varoa käsien nostelua hihattomassa kesämekossa tai uimapuvussa kulkiessaan, ettei häntä vaan luulla pikkutytöksi? Voihan tietysti olla, ettei hänen tarvitse varoa, mutta jotenkin epäilen.
Posliini tai lyhyksi trimmattu, ei kuitenkaan sänki, on parhaat. Kiitoradat ja tupsut on minusta vähän teennäisen näköisiä. Mutta en minä luomua tai hiukan trimmattuakaan karvoitusta inhoa, päinvastoin. Ja posliini sopii minusta ihan kaikenikäisille, todellakaan ei tule aikuisen naisen karvattomasta pillusta lapsi mieleen.
Mitä vähemmän karvoja, sen parempi. Sama koskee kyllä minusta myös meitä miehiä, ei sen puoleen. Seksi tuntuu kivemmalta, kun ei mene karvoja väliin hankaamaan tai suuhun. Ja onhan kiihottuneen naisen kostea alapää niin kaunis, että sitä katselee mieluiten paljaaltaan muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Posliini, yksiselitteisesti.
Kysymyksellä tarkoitettiin naista, ei pikkutyttöä
N52
Ei posliini tee kenestäkään "pikkutyttöä" eikä tuuhea pensas "aikuista naista". Suuseksissä posliini on ehdoton ykkönen ja monessa kulttuurissa naiset ajavat karvoituksensa, kuten minunkin naiseni on aina tehnyt. Hänelle se merkitsee hygieenisyyttä.
M52
Karvoituksen pitää olla sellainen kuin nainen itse haluaa pitää. Ihan sama näin miehenä millaista pillua nuolee, ei vaikuta pillun kiihoittavuuteen mitenkään. Kaikenlaisia karvoituksia on nuoltu ja naitu.
TOP 3:
Kypä nainen täysin posliinina. Vaihtoehtoisesti huulet sileät, kummulla joko siistitty tai kiitorata
No mieluummin niin, että jotain karvaa on. Määrällä nyt ei niin väliä, hyvä toki jos vähän siistitty. Mutta ihan paljas ei oikein sytytä, parempi jos on karvoja. Musta sellainen siistitty kolmio on ihan hyvä tyyli. Onneksi nykyään aika harvalla taitaa ollakaan ihan posliinia. Tai sitten mä en vain ole törmännyt heihin.
Milloin te äijät sokeroitte, ajelette tms. kaiikiki muna ja pallikarvat??? Miksi naisten pitöisi tuollaisia karvaperseitä imeskellä???
Kokeilkaapa repiä omat karvanne epilaattorilla jne. ymmärrätte miten kipeää käy ja kuinka tulehtuneeksi voi mennä alapää. Helppo vaatia naiselta kun ette itsekään uskalla reppanat karvojanne palleista repiä!!
Miehenä posliini. Naiset kiitelleet tästä. Samaa toivoin naisilta. Suuseksi paljon helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Milloin te äijät sokeroitte, ajelette tms. kaiikiki muna ja pallikarvat??? Miksi naisten pitöisi tuollaisia karvaperseitä imeskellä???
Sulla on joku kumma oletus että miehet eivät näin tekisi. Itse ajelisin heti paljaaksi, ellei vaimo tykkäisi enemmän karvaisesta - hänelle ei ole samanlainen ongelma kuin sinulle tuntuu olevan. Omaksi ilokseni kuitenkin pidän kullin varren ja pienen alan siitä ympäriltä sileänä nyppimällä. Siksi nyppimällä että niin pysyy pari viikkoa sängettömänä eikä kiusaa vaimoa, ja on myös itselle miellyttävän sileä.
Parhaani mukaan sovittelen tässä yhteen omia ja vaimon mieltymyksiä, että molemmille olisi jotakin itseä miellyttävää. Sinulle nähtävästi mahdottoman vaikea ajatus.
PS uimahallissa käydessä näkee kyllä että näinä päivinä on hyvinkin tavallista, että ”äijät sokeroi, ajelee tms. kaiikiki muna ja pallikarvat”. Vahvistaa käsitystä siitä, että sinä se et kovin usein taida miehiä ilman housuja päästä näkemään.
Kaikki muut paitsi ihan natural puska. Rakastan kun saa nuolla ajeltua/siistittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS uimahallissa käydessä näkee kyllä että näinä päivinä on hyvinkin tavallista, että ”äijät sokeroi, ajelee tms. kaiikiki muna ja pallikarvat”. Vahvistaa käsitystä siitä, että sinä se et kovin usein taida miehiä ilman housuja päästä näkemään.
En itse käy pahemmin uimahallissa, mutta mitä kavereita nähnyt alasti saunassa, niin yleisempää posliiniksi ajelu on kuin jonkun karvapehkon omistaminen. Miehet ajelevat karvojaan nykyään ihan yhtä paljon kuin naisetkin, ja todella moni suomalainen mies on posliini.
Vaimolleni on luonnollinen puska ja se saa minut surulliseksi. Luulen että sheivaamattomuus johtuu aiemmasta seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Unelmoin siistitystä karvoituksesta, joka ei kuvottaisi suuseksissä. Silti annan suuhoitoa usein, vaikka en siitä itse nauti. Olen joskus ehdottanut siistimistä, mutta vastaukseksi olen saanut kiukkuisen ehdotuksen hankkia toinen vaimo jos ei kelpaa. Joten kiitos väkivaltaiset miehet. Teidän ansiostanne halukas ja seksuaalisesti aktiivinen nainen on muuttunut parisuhteessa haluttomaksi lahnaksi. Kun elämään on tullut turvallisuutta, ei kai tarvitse enään miellyttää miestä seksuaalisesti. Miellyttäminen kuulemma kuuluu vapaaseen sinkkuiluun ja seikkailuun.
Vaimolla usein kesäisin posliini, muutoin siistitty kolmio tai kiitorata.
Olen kyllä tämän suhteen kaikkiruokainen, se naturalkin kiihottaa.
Posliinissa on jokakerta jotain erityistä latausta, kauniskin
Eikö naisella voi muka olla posliinia jalkojensa välissä? Perustelisitko hiukan näkemystäsi