Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon itseäsi vanhemman ihmisen kanssa voisit harrastaa seksiä?

Vierailija
30.05.2021 |

v

Kuinka paljon itseäsi vanhemman ihmisen kanssa voisit harrastaa seksiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoona merkitsee paljon enemmän kuin ikä.

Vierailija
2/24 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen M42 ja aina on ollut vanhempi nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, mutta luulisin, että voisin harrastaa seksiä vähän päälle 50-vuotiaan kanssa

N21

Vierailija
4/24 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut 75 vuotiaan kanssa kun olin itse parikymppinen mies.

Ehkä elämäni parasta seksiä.

Vierailija
5/24 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta pohtia. Ystävättäreni on minua 3 v nuorempi 53 v. Historiassa naisystäväni ovat olleet ikäisiäni tai vähön nuorempia.

Vierailija
6/24 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvetta pohtia. Ystävättäreni on minua 3 v nuorempi 53 v. Historiassa naisystäväni ovat olleet ikäisiäni tai vähön nuorempia.

Kuitenkin tuon ex-tstävättäresi iän toit tänne arvioitavaksi

Vierailija
7/24 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena 17v poikana sain 35-vuotiaalta (oli häneltä ehdottomasti väärin, suorastaan hyväksikäyttöä, mutta tässä tapauksessa hyväksikäytetty oli aika aktiivisesti mukana ja tyytyväinen saamastaan kokemuksesta)

Parhaimmillaan aikuisiällä olen pannut kaksi kertaa vanhempien kanssa, siinä ei mitään onglemaa. On olltu yökerholöytö ja "kuivassa"liitossa ollut viiskymppinen työtoveri ja uskottu. Siinä oli muuten innokas nainen! Niin hillitty töissä ja valehtelematta jo eteisessä oli riisunut itsensä ja minut.

Nyt olen itse 55 ja rouvakin päälle 50, kerta viikossa riittää ja illat mieluiten kotona, en pidä todennäköisenä että paljon vanhempien kanssa tulee puuhattua ja tuskin nuorempiakaan kiinnostaa.

Vierailija
8/24 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut harrastaa autoilua jotkut urheilua ja lapset välillä jalkapalloa. Onko tosiaan SEKSI harrastus?

”Mitä te harrastatte”? Joo meillä on kova harrastus. SEKSI.

Mitä typeryyttä!! Ja ikä on mikä on, mutta olkoot se ihmisten oma asia. Seksi on nyt kuitenkin nuorten ja enemmän keski ikäisten asia joten siihen väliin se osuu

Vierailija
9/24 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että 40 vuotta on yläraja. Olen itse 78. Vaikka kuka tietää, millainen teräsvaari sieltä juoksee, kun minut näkee.

Vierailija
10/24 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että 40 vuotta on yläraja. Olen itse 78. Vaikka kuka tietää, millainen teräsvaari sieltä juoksee, kun minut näkee.

Saako saman tässä maassa yleisesti käytetyllä kielellä

Vierailija
11/24 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unabomber kirjoitti:

Jotkut harrastaa autoilua jotkut urheilua ja lapset välillä jalkapalloa. Onko tosiaan SEKSI harrastus?

Mitä typeryyttä!! Ja ikä on mikä on, mutta olkoot se ihmisten oma asia. Seksi on nyt kuitenkin nuorten ja enemmän keski ikäisten asia joten siihen väliin se osuu

Kyllä seksi kuuulu ihan kaikille, nuoruudesta aina hamaan tappiin.

Vierailija
12/24 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei merkitse mitään..kemioiden toimivuus ratkaisee. :)

Vierailija
13/24 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ja kemiat ei meinaa mitään. Nautinto ratkaisee

Vierailija
14/24 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N36 ja joku M55 menisi vielä ihan ongelmitta

Vierailija
15/24 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy.

Vanhempaa varovasti.

Vierailija
16/24 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kysynyt yhdenkään ikää. Nuorena parikymppisenä oli ainakin tähän asti vanhimmat naiset. Ihan varmasti joku oli yli 50. Mahdollista että joku oli jopa 60. Kypsissä naisissa on omat hyvät puolensa. Ne osaa ja uskaltavat olla ihanan riettaita. 

Tämän voi ajatella silleen oikein syystä positiivisesti. Mulla ei tule tylsää edes vanhana miehenä. Kiksaan niitä kaikkein riettaimpia mummoja. Mielummin slaagi jalkojen välissä kuin hidas kituminen vanhusten säilönnässä.

Vierailija
17/24 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena 17v poikana sain 35-vuotiaalta (oli häneltä ehdottomasti väärin, suorastaan hyväksikäyttöä, mutta tässä tapauksessa hyväksikäytetty oli aika aktiivisesti mukana ja tyytyväinen saamastaan kokemuksesta)

Parhaimmillaan aikuisiällä olen pannut kaksi kertaa vanhempien kanssa, siinä ei mitään onglemaa. On olltu yökerholöytö ja "kuivassa"liitossa ollut viiskymppinen työtoveri ja uskottu. Siinä oli muuten innokas nainen! Niin hillitty töissä ja valehtelematta jo eteisessä oli riisunut itsensä ja minut.

Nyt olen itse 55 ja rouvakin päälle 50, kerta viikossa riittää ja illat mieluiten kotona, en pidä todennäköisenä että paljon vanhempien kanssa tulee puuhattua ja tuskin nuorempiakaan kiinnostaa.

Siis olisit kuitenkin valmis panemaan vanhempaa tai nuorempaa jos tilaisuus tulisi vai...?

Vierailija
18/24 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unabomber kirjoitti:

JOo, tuo on vähän typerä ilmaisu tuo "harrastaa" tässä yhteydessä mutta "harjoittaminen" kuulostaa vähän virallisemmalta vielä ja "tekeminen"ei oikein kuulosta luontevalta sekään. Paneminen kuulostaa lystikkäältä puuhalta, etenkin kun nykyään se on sukupuolineutraali termi ja tytötkin puhuu omasta osuudestaan reippaasti panemisena. jos haluaa olla vähän vulgääri niin voi puhua nussimisesta, mutta se saattaa vähän loukata toista osapuolta. Lopuksi todetaan että jopa Akateeminen Kirjakauppa oli sijoittanut seksikirjat luokkaan "harrasteet". Se huvitti jonkin verran. Mutta mihin muualle? Perhe? Sosiologia? Terveys?

Vierailija
19/24 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pannut itseäni nuoremman kanssa. 22 vuotta taitaa olla ikäero suurimmillaan. Silloin olin itse parikymppinen. Nyt yli puoli vuosisataa täyttäneenä puolisoni on 14 vuotta vanhempi. Hyvin menee. ns. Boomerit jaksaa kyllä heiluttaa petiä.

Ja syy: Mielestäni samanikäiseni naiset olivat jotenkin henkisesti onttoja. Ehkä synnyin vanhana (tai tunsin itseni paremmaksi). Seksissä siistiä on henkinen yhteys, keskustelu ja kaikki muu seksin ulkopuolellakin. Itseäni vanhemmista naisista löytyi kaikupohjaa ja paljon enemmänkin....

Vierailija
20/24 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, hyvä kysymys! -Ei oikeasti ole iästä kiinni, ehkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän