Seksilupaus miehelle stressaa
Heinäkuussa 5 vuotta miehen kanssa täynnä. Se halus joskus vuosia sitten kokeilla peppuseksiä. Sanon silloin, että kokeillaan, kun oltu 5 vuotta yhdessä. Kehtaanko perua tuon lupauksen?
Kommentit (39)
Mitä mies lupasi. Imuroida kerran viikossa?
M31
No mikä siinä nyt niin kamalaa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ap päättää sinun kehostasi?
Lupaus on sopimus.
no hankit tarvikkeet. Vedät ne esille ja tuumaat että nyt voisit täyttää lupaukses. Kysy haluaako miehesi kuinka rajusti takaa...
Älä vaan suostu. Itse suostuin, mistä alkoi vuosikymmenten mittainen anaalihelvetti, jossa mies nai minua peräaukkoon joka päivä.
Totta kai kehtaat. Jos olette olleet 5 v. yhdessä, ei tarvitse olla enää vieraskorea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaus on sopimus.
Yritä haastaa käräjille sen rikkomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaus on sopimus.
Höpöhöpö. Tämäkin "lupaus" on varmaan naiselta kiristetty jatkuvalla peppuseksimankunalla, eikä mies sekuntiakaan ole miettinyt muuta, kuin omaa nautintoansa.
Aivan vapaasti voi luvata mitä tahansa seksitemppuja, seksuaalinen itsemääräämisoikeus antaa luvan muuttaa mieltään tai keskeyttää hommat vaikka kesken aktin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaus on sopimus.
Kaikki sopimukset ovat purettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaus on sopimus.
Ei yksipuolisesti ilman mitään sanktioita.
Seksistä voi, saa ja pitää kieltäytyä, ellei sitä halua. Ellei mies sitä kunnioita, hän on r a i s k a a j a.
Sama koskee miestäkin. Ei hänenkään kehoonsa kajota luvatta.
Silti, ellei äijä ymmärrä sinun eitäsi ja kunnioita sitä, voit panna häntä yllättäen perseeseen vaikka pesismailalla.
Sittenpä olette tasoissa.
Muista käyttää vesiliukoista liukuvoidetta, ennen kuin työnnät seksivälineen miehen anaaliin. Värisevä tarpeeksi paksu hieromasauva ja ehdottomasti sellainen, joka ei voi luiskahtaa kokonaan miehesi peräsuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaus on sopimus.
Sano tuokin tuomarille kun haastat seksikumppanisi käräjille.
Hän nauraa sinut salista ja maksattaa sinulla kulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaus on sopimus.
Ei ne sanktiotkaan ole mielivaltaisia, exit pitää sopia jo sopimusta tehdessä.
Exit only, junou.
Tee se vain, jos itse haluat! Tällaisen lupauksen saa peruuttaa milloin tahansa. Toihan on riskikin sun terveydelle.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan suostu. Itse suostuin, mistä alkoi vuosikymmenten mittainen anaalihelvetti, jossa mies nai minua peräaukkoon joka päivä.
Ihanaa!
Miksi? Jos mies sitä haluaa, niin osta vyötäröllesi "sidottava" elin ja pöki äijää. Ei se sinulle kamala kokemus ole, miehelle voi olla ikimuistoinen.