Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako sitä yrittää toista lasta?

Vierailija
30.05.2021 |

Esikoinen 3v, itsellä ikää 33v. Tuntuu että kahden lapsen vanhemmat on pikkulapsiaikana aika uupuneita. Uraakin pitäisi tehdä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin peitto heilumaan ja heteka natisemaan.

Vierailija
2/7 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin sen olla pitää

Ehkä huomenna paistaa aurinko

Tai sitten ei paista,huomennahan sen sitten näkee

Ja pitäis sitä syödä varmaan jotain

No huomenna päätän syönkö vai enkö.

Ei sitä koskaan tiedä mitä huomenna tapahtuu

Ja ai niin,huomenna on mun kissan synttärit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painin saman kysymyksrn kanssa, lapsi kohta 3v ja ei olla osattu päättää yritetään toista lasta vai ei...tosin ikä tulee jo vastaan, joten ei välttämättä enää edes saataisikaan, mutta hankala päättää. On tämä arki jo yhdenkin lapsen kanssa koettu aika haaastavaksi kun aika haasteellinen lapsi ja ei mitään tukiverkkoja esim lapsi ei ole koskaan ollut hoidossa jos ei päiväkotia lasketa, joten ei ole yhteistä aikaa vielä ollut...

Vierailija
4/7 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna pitää mennä töihin ... .

Vierailija
5/7 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ammatista, bruttopalkasta, työajoista ja siitä miten kalliilla alueella ap asuu.

Vierailija
6/7 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse painin saman kysymyksrn kanssa, lapsi kohta 3v ja ei olla osattu päättää yritetään toista lasta vai ei...tosin ikä tulee jo vastaan, joten ei välttämättä enää edes saataisikaan, mutta hankala päättää. On tämä arki jo yhdenkin lapsen kanssa koettu aika haaastavaksi kun aika haasteellinen lapsi ja ei mitään tukiverkkoja esim lapsi ei ole koskaan ollut hoidossa jos ei päiväkotia lasketa, joten ei ole yhteistä aikaa vielä ollut...

Paljonko sulla on ikää ja onko tukiverkkoja mahdollista vahvistaa, vaikka sitten rahalla? Itse olen miettinyt mitä järjestelyitä tekisin jos tulisin uudelleen raskaaksi. Esim kotisiivooja, ja joku luottohoitaja jota pyytäisi pariksi tunniksi joka viikko. Ja esikoinen pysyisi päiväkodissa ehdottomasti, toki päiviä voisi lyhentää jos lapsi niin haluaa.

Vierailija
7/7 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksi ei riitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi