Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan jäätävän hyvä keikka tänään Vaasassa. Kyllä saa olla iloinen ja ylpeä näistä tyypeistä ❤️
Musta tuli tämän keikan myötä fani! Aiemmin olin kuullut heiltä vain Dark Side -biisin, mutta nyt jo luukutan albumeita spotifysta.
Eikö ollut ihan mieletön energia! Ja se välittömyys ja kontakti yleisöön, harvoin oon nähnyt vastaavaa millään keikalla. Ja saa olla ylpee kyllä myös yleisöstä, mekin saatiin kunnon hype aikaiseksi :)
Oon ihan rakastunut näihin!
Onko bändillä pätevä saattaja tälle Berliinin keikalle? Palatessa riski, että porukka juuttuu baariin?
Vierailija kirjoitti:
Onko bändillä pätevä saattaja tälle Berliinin keikalle? Palatessa riski, että porukka juuttuu baariin?
No kunhan tulevat perjantaiks takasi, sillon keikka Korialla :)
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh 😍 Joonaksen instassa kuvat hänestä ja Ollista 🔥🔥
Haluaisin nähdä samanlaisen kuvan Joonaksesta ja Damianosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan jäätävän hyvä keikka tänään Vaasassa. Kyllä saa olla iloinen ja ylpeä näistä tyypeistä ❤️
Musta tuli tämän keikan myötä fani! Aiemmin olin kuullut heiltä vain Dark Side -biisin, mutta nyt jo luukutan albumeita spotifysta.
Eikö ollut ihan mieletön energia! Ja se välittömyys ja kontakti yleisöön, harvoin oon nähnyt vastaavaa millään keikalla. Ja saa olla ylpee kyllä myös yleisöstä, mekin saatiin kunnon hype aikaiseksi :)
Jep, ja saatiin pittikin vielä pystyyn. Harmi vaan etten osannut tuolloin vielä laulaa kunnolla mukana, mutta ehkä ensi keikalla sitten ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, ja saatiin pittikin vielä pystyyn. Harmi vaan etten osannut tuolloin vielä laulaa kunnolla mukana, mutta ehkä ensi keikalla sitten ;)
Joo treeniä vaan ja ahkeraa kuuntelua :) Huomasitko muuten että Niko sanoi joskus keikan alkupuolella jotain että ”mitä ihmettä tehän osaatte biisien sanatkin”? Tais olla enemmän hard core -faneja mestoilla kun olisivat odottaneet :)
Oulun keikalta videota. Näytti olevan useitakin pätkiä tubessa.
Molemmat Allas Sea Poolin keikat jaetaan koronan takia kahteen osaan, eli pojat soittavat viikonloppuna yhteensä viisi keikkaa! Toinen vaihtoehto olisi ollut perua molemmat keikat, mutta eivät halunneet fanien pettyvän 😭 Raskas viikonloppu pojille, vaikka rakastavatkin live-esiintymistä. Toivottavasti jaksavat ja Joelia ei kutsu hauta viikon päätteeksi, kuten hän itse viittasi pari päivää sitten ig:ssä ❤
Tulevan viikonlopun raskauteen voivat bändin jäsenet vaikuttaa itse. Käyttävätkö vapaat palautumissen vai after show -biletykseen. Sanotaan, että raskas työ vaatii raskaat huvit, mutta sitä raskaammalta tyo tuntuu mitä raskaammin on huvitellut. Tämä pätee ihan kaikissa töissä ja ammateissa.
Olipa seesteinen ig-kuva Joelista sieltä Berliinin reissulta. Ehkä ne kaksi aikaisempaa huonon olon postausta johtui vain väsymyksestä ja liian vähäisistä yöunista. Toivottavasti näin oli.
Ai kauhea. Menin sitten lukemaan fanficeja joiden tematiikka oli erittäin krhm. Painun tekemään katumusharjoituksia ja ostamaan nunnankaavun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo treeniä vaan ja ahkeraa kuuntelua :) Huomasitko muuten että Niko sanoi joskus keikan alkupuolella jotain että ”mitä ihmettä tehän osaatte biisien sanatkin”? Tais olla enemmän hard core -faneja mestoilla kun olisivat odottaneet :)
Tämä taisi mennä mulla ohi tai ainakaan en näin jälkikäteen muista. Mutta tuntuu heille varmasti ihanalta kun on tuollaisia "tosifaneja" ja monen vuoden kova työ tuottaa yllättäen tulosta <3
Vierailija kirjoitti:
Ai kauhea. Menin sitten lukemaan fanficeja joiden tematiikka oli erittäin krhm. Painun tekemään katumusharjoituksia ja ostamaan nunnankaavun.
En tiennyt että heistä on kirjoitettu jo fanficceja? Toisaalta ei pitäisi varmaan olla yllättynyt haha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että heistä on kirjoitettu jo fanficceja? Toisaalta ei pitäisi varmaan olla yllättynyt haha
Voi kuule. Esim. wattpadista löytyy kaikkea kuumottavaa. Voi kyllä olla ettet paljoa nuku joitain niistä lueskeltuasi. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ne mitä itse luin, olivat niin tarkkanäköisiä että melkein pystyi kuvittelemaan niiden olevan totta. Mutta tosiaan - ai kauhea. Ajatuskin siitä että pojat lukisivat niitä ja jopa juttelisivat niistä keskenään. Olli punaviinilasin kanssa lukemassa muille ääneen jne XD Aivan mahdotonta luulisi olevan jopa heille.
^No Euroviisusivuillahan oli silloin kaikista artisteista esittely kysymyksineen, mm. mikä on oudointa mitä olet lukenut itsestäsi. ja olivat siihen vastanneet Niko & Joonas fanfiction.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ne mitä itse luin, olivat niin tarkkanäköisiä että melkein pystyi kuvittelemaan niiden olevan totta. Mutta tosiaan - ai kauhea. Ajatuskin siitä että pojat lukisivat niitä ja jopa juttelisivat niistä keskenään. Olli punaviinilasin kanssa lukemassa muille ääneen jne XD Aivan mahdotonta luulisi olevan jopa heille.
No nehän on ilmeisesti lukeneet :D Ainakin jossain haastiksessa Niko naureskeli, että hieman outoa huomata lukevansa jotain p**nostooria itsestään ja Porkosta ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nehän on ilmeisesti lukeneet :D Ainakin jossain haastiksessa Niko naureskeli, että hieman outoa huomata lukevansa jotain p**nostooria itsestään ja Porkosta ;D
Apua! XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua! XD
Damiano-ketjun arkea :D