Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies työmatkalla

Vierailija
30.05.2021 |

Niin siis mies työmatkalla toisessa maassa ja ollaan sovittu aikoinaan, että ilmoitellaan toisistamme säännöllisesti, jotta tiedetään kaiken olevan hyvin molemmin puolin.

Miehellä alkoholin kanssa ongelmia ja minua jännittää kaikki hänen reissunsa, koska pelkään mitä kaikkea voikaan käydä jos hän juo liikaa.
No nyt on viimeisen parin vuoden sisällä ollut muutamia reissuja sillä tavalla ettei mies ilmoittele minulle, tai lapsille mitään itsestään miltein vuorokauteen. Tämä stressaa minua sekä lapsia kun isistä ei kuulu mitään.
Mies on todella tarkka ja jopa mustasukkainen minun menemisistäni ja ihmettelee jos en vastaa viesteihin jos käyn vaikka ystävän kanssa pelkästään shoppailemassa. Olen todella ärsyyntynyt tästä, koska jokaisella toki saa/pitää olla se oma rauha ja tila parisuhteessa.

MUTTA! Vaadinko tosiaan liikoja, että mies laittelisi edes hyvän yön viestit lapsille ja minulle? Onhan hän kuitenkin toisessa maassa!

Mies sanoo ettei tunne minua, koska suutuin hänen käytöksestään. Tänä aamuna soitti minulle ja hyökkäsi minua vastaan, kun kerroin ettei tämä tunnu reilulta ettei viitsi vastata alkuillasta viesteihin saati laittaa hyvän yön viestejä. Olen kertonut hänelle, että haluan edelleen tuntea olevani rakastettu ja haluttu puolisona ja haluan saada niitä viestejä, mutta ei, niin ei!
Jos itse jättäisin vastaamatta miehelle ollessani jossain vaikka tyttöjen mökkireissulla, enkä vastaisi miehelle, niin tämä saisi suuttuisi silmittömästi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimon lisäksi lapsikin unohtuu, niin kannattaa huolestua.

Kaksoiselämältä vahvasti vaikuttaa.

Naiset, luottaisitte vaistoonne. Se ei ole väärässä.

N56

Niin sepä se😔

Ap

Vierailija
22/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö miehesi työreissuilla aasiassa tai amerikassa? Jo aikaeron takia on mahdotonta, että miehesi vastaisi viesteihisi ajoissa, hänhän nukkuu! Ja sitten kun ei nuku niin hän on töissä ja sinä nukut. Tämmöinen näkökulma tähän. Jos on työreissuilla jossain espanjassa niin sitten elätte about samaa aikaa ja asia on eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö miehesi työreissuilla aasiassa tai amerikassa? Jo aikaeron takia on mahdotonta, että miehesi vastaisi viesteihisi ajoissa, hänhän nukkuu! Ja sitten kun ei nuku niin hän on töissä ja sinä nukut. Tämmöinen näkökulma tähän. Jos on työreissuilla jossain espanjassa niin sitten elätte about samaa aikaa ja asia on eri.

Ei käy kun ihan täällä EU:n sisällä. Aikaeroa vain tunti.

Ap

Vierailija
24/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo,samaa mieltä

Ota lääkkeesi ja ole hiljaa.

Otahan sinäkin aamupillerisi ja mene vaikka viereiseen pubiin ruusuilemaan. Ei ole mitään tarvetta olla ilkeä. Et voi tietää sen enempää ihmisten taustoista joten ei ole mitään syytä heittää ilkeitä kommentteja tuntemattomalle ihmiselle.

Vierailija
25/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/hannan-38-puoliso-e…

Lukekaa tämä artikkeli ja miettikää ihmiset ihan oikeasti, että niillä hyvän yön toivotuksilla on oikeasti merkitystä. Elämä on pienestä kiinni ja mitä vain voi sattua, milloin vain. Ei ole syytä säästellä sanojaan jos jotain ihmistä rakastaa, koska et voi tietää mitä tapahtuu seuraavaksi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä