Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies työmatkalla

Vierailija
30.05.2021 |

Niin siis mies työmatkalla toisessa maassa ja ollaan sovittu aikoinaan, että ilmoitellaan toisistamme säännöllisesti, jotta tiedetään kaiken olevan hyvin molemmin puolin.

Miehellä alkoholin kanssa ongelmia ja minua jännittää kaikki hänen reissunsa, koska pelkään mitä kaikkea voikaan käydä jos hän juo liikaa.
No nyt on viimeisen parin vuoden sisällä ollut muutamia reissuja sillä tavalla ettei mies ilmoittele minulle, tai lapsille mitään itsestään miltein vuorokauteen. Tämä stressaa minua sekä lapsia kun isistä ei kuulu mitään.
Mies on todella tarkka ja jopa mustasukkainen minun menemisistäni ja ihmettelee jos en vastaa viesteihin jos käyn vaikka ystävän kanssa pelkästään shoppailemassa. Olen todella ärsyyntynyt tästä, koska jokaisella toki saa/pitää olla se oma rauha ja tila parisuhteessa.

MUTTA! Vaadinko tosiaan liikoja, että mies laittelisi edes hyvän yön viestit lapsille ja minulle? Onhan hän kuitenkin toisessa maassa!

Mies sanoo ettei tunne minua, koska suutuin hänen käytöksestään. Tänä aamuna soitti minulle ja hyökkäsi minua vastaan, kun kerroin ettei tämä tunnu reilulta ettei viitsi vastata alkuillasta viesteihin saati laittaa hyvän yön viestejä. Olen kertonut hänelle, että haluan edelleen tuntea olevani rakastettu ja haluttu puolisona ja haluan saada niitä viestejä, mutta ei, niin ei!
Jos itse jättäisin vastaamatta miehelle ollessani jossain vaikka tyttöjen mökkireissulla, enkä vastaisi miehelle, niin tämä saisi suuttuisi silmittömästi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, mutta vähän ahdistavan tuntuinen kuvio teillä. Mikä tarve teillä on kytätä toisianne?

Vierailija
2/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä, mutta vähän ahdistavan tuntuinen kuvio teillä. Mikä tarve teillä on kytätä toisianne?

Eikö se käy tekstistäni selväksi, että varsinkin kun toisessa maassa ollaan, niin olisi ihan mukavaa saada omalta rakkaalta viestiä, että kaikki on kunnossa?

Ja noin muutenkin kyllä minusta se tuntuisi hyvältä ja pitäisi kipinää yllä jos mies edes yrittäisi olla romanttinen ja laittaisi niitä ällöjä ”hyvää yötä, rakastan sinua viestejä”.

Ei tämä mielestäni ole kyttäämistä. Ehkä ennemminkin minua joskus suututtaa se, että mies tivaa minulta miksi en heti vastannut johonkin viestiin. Tietää kuitenkin että esikatselu puhelimessa päällä ja vastaan heti kun ehdin jos kyseessä ei ole hengenhätä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmittömästihullu – kaikkien provojen äiti

Vierailija
4/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä aina jankutetaan provoista? Elääkö suurin osa mammoista jotakin haavemaailmaa vai eikö täällä uskota, että ihmisillä on oikeasti erilaisia ongelmia elämässä? Ap

Vierailija
5/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä aina jankutetaan provoista? Elääkö suurin osa mammoista jotakin haavemaailmaa vai eikö täällä uskota, että ihmisillä on oikeasti erilaisia ongelmia elämässä? Ap

Älä sitten käytä sanaa silmittömästi

Vierailija
6/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ahdistavalta riippuvuussuhteelta. Menkää terapiaan.

Vierailija
7/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mamma ei saa teinix-viestejä. jaksuja 

Vierailija
8/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No panee panee!

Vierailija
9/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen mustis ukko. Paa mäjelle. Ite kuitenki panee työmatkoillaa niin innolla, ettei ehi viesteileen.

Vierailija
10/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin eksäni. Itse eli kuin poikamies, minua kytättiin.

En edes halua tietää kuinka monta niitä hoitoja lopulta oli. Mustasukkainen kumppani pelkää toisen tekevän samaa, mitä itse tekee.

Onneksi pääsin eroon

Vierailija
11/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten käytä sanaa silmittömästi

Siis mitä sanaa pitäisi käyttää että se miellyttäisi silmääsi? Tai miksi ylipäätään pitäisi miellyttää kun ongelman ydin ei ole tässä lukijoiden miellyttäminen, vaan mieltäni askarruttava asia josta halusin puhua, mutta se näyttää olevan palstamammojen pee karvoja värisyttävä ongelma jos ei sillä hetkellä osaa valita sanoja juuri oikein. 🙄

Ap

Vierailija
12/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei taida olla teidän suhteen ainoa ongelma. Mies taitaa pettää sua reissuillansa, siksi se jättää viestittelemättä, on mustasukkainen ja raivoaa. Peittelee huonoa omaatuntoaan.

Vierailija
13/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes halua tietää kuinka monta niitä hoitoja lopulta oli. Mustasukkainen kumppani pelkää toisen tekevän samaa, mitä itse tekee.

Onneksi pääsin eroon

Tätä mietinkin. En jaksaisi vaivata päätäni pettääkö, koska itsehän en asiaan voi vaikuttaa..mutta haluan tietenkin tietää, jotta ei tarvitsisi hukata aikaa sellaiseen turhakkeeseen. Haluan elää, enkä olla kenenkään talutusnuorassa kuin pässi.

Ap

Vierailija
14/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AURINKO PAISTAA ☀️

IHANAA 🙃

Vierailija
15/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ahdistavalta riippuvuussuhteelta. Menkää terapiaan.

Kyllä lapsetkin kaipaavat rakasta isäänsä, en minä tässä ole ainoa. Mutta itse ainakin rakastuneena haluaisin saada myös niitä hyvää yötä viestejä jne. Vai väitätkö tosissasi että parisuhteessa/perheenä on vain hyvä ignoorata omia rakkaitaan? Jättää vastaamatta viesteihin?

Minustakin on ihan okei jos ei heti niillä näppäimillä pysty vastaamaan, koska enhän itsekään tyttöjen kanssa hauskaa pitäessä heti vastaa, mutta minun ei tarvitsekaan matkustella toiselle puolen maapalloa työreissuille ja olen oikeastaan miltein aina tavoitettavissa.

Ap

Vierailija
16/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän AP,jos ottaisit lääkkeesi ja menisit unten maille 😎

Vierailija
17/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,samaa mieltä

Ota lääkkeesi ja ole hiljaa.

Vierailija
18/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea, mutta jos Teukan kuulumisia kaipaat, niin seiskapäivää tietää. Sillä on ollut kiireitä, kun pelasti lampaan ja sai rytäkässä puukosta. Kaikki on nyt ihan hyvin.

Vierailija
19/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimon lisäksi lapsikin unohtuu, niin kannattaa huolestua.

Kaksoiselämältä vahvasti vaikuttaa.

Naiset, luottaisitte vaistoonne. Se ei ole väärässä.

N56

Vierailija
20/25 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi pääsin eroon

Tätä mietinkin. En jaksaisi vaivata päätäni pettääkö, koska itsehän en asiaan voi vaikuttaa..mutta haluan tietenkin tietää, jotta ei tarvitsisi hukata aikaa sellaiseen turhakkeeseen. Haluan elää, enkä olla kenenkään talutusnuorassa kuin pässi. Sinä olet oman mustasukkaisuutesi talutusnuorassa ja ulkoistat tämän miehelle. Otappas vastuu itsestäsi ja näytä että olet aikuinen. N38

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän