Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä koirarotu on paras?

Vierailija
30.05.2021 |

?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne haisevat.

Vierailija
2/6 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtä joka sopii kaikille. Eri tilanteisiin ja eri perheisiin on parhaat koirat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille ei kaikki rodut sovi, kun aikoinaan etsien koiraa perheeseenme.

Halusimme lenkkikaverin, sellaisen että pärjää pihallakin, että jos lapsi/lapset tulee allergiseksi ei tarvitse välttämättä luopua.

Minä pelkää koiria, varsinkin niiden haukkumista. En pidä koirankarvoista pitkin kämppää.

No meille tuli husky, ja toinen kun huskyt ovat laumakoiria, no pian tuli kolmas. Kaksi ensimmäitä olivat pentuja, alkuun oli opettamista mutta sehän meni suht hyvin, kolmas oli aikuinen uros sen sisäsiistiksi opettaminen (hän oli ollut pelkästään tarhakoira, ja pelkäsi paljon kaikkea) ja muutenkin opettaminen oli haastavaa, mutta kun ensimmäiset vuodet kerättiin luottamusta molemmin puolin, hän eli meillä yli 12v. Hänen aikaan meille tuli ulkotarhat. Mutta hän opetti paljon asumme tuolloin vielä kaupungissa, nyt koiria 9 ja asumme metsien keskellä paikassa jossa heidän kanssa on helppo harrastaa.

Meille oikea rotu on siis Siperianhusky.

Vierailija
4/6 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sinusta.

Mulle sopii parhaiten paimenkoirat ja pikkuräksyistä kääkät

Vierailija
5/6 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yoshe ja Mikael katselivat Mikaelin exän kuvaa puhelimesta ja naureskelivat suomalaisnaisen rumuudelle "en tiedä mitä ajattelin, kun aloin joskus seurustella noin ruman ihmisen kanssa?". Yoshe otti Mikaelin kädestä kiinni ja ohjasi sen pikkareiden sisään ja pillunsa päälle "sä et vain silloin vielä tiennyt paremmasta ;)".

Vierailija
6/6 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö edes sitä itse tiedä? Älä ainakaan oikeaa osta, sulle paras on pehmolelu