Mikä on tää The Great Reset josta koronasalaliittoporukka puhuu?
Törmäsin tähän termiin erään vaikuttajan Instagramissa. Yritin kyllä googlettaa mutta olen huono englannissa enkä saanut punaisesta langasta kiinni kun aloitin erään artikkelin lukemisen.
Täällä varmaan on joku joka tietää asiasta joten viitsisitkö joku tiivistää mikä on the great reset?
Kiinnostaa
Kiitos!
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin ketjusta hävisi viestejä ihan silmien edessä...
Se on sitä nollausta. Jostainhan se pitää aloittaa ja tämä on oiva kohde siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se niin että viime syksynä kuolivat viimeistään kaikki rokotetut ja NWO alkoi Great Resetin avulla?
Ei niiden ikinä pitänyt kuolla muutama viikko injektion jälkeen. 2-3 vuotta on rehellisempi aikataulu isommalle määrälle. Nyt on jo vähän ylikuolleisuutta, mutta aika varmasti nousee vielä. Se immuniteetti kun on kerran viety niin siinä voi pienemmästäkin lähteä jo.
OK, aikataulua siis taas venytetään. Tuleeko maailmanloppu kuitenkin sovitusti ajallaan?
Ei ole semmoista kuin maailmanloppu. Maailmanloppu on harhainen termi, tulee vain uusi ajanjakso ei tämä maapallon elämä täältä tule loppumaan mihinkään vaan muuttumaan. Kyse on muutoksesta.
Maailmanlopun jutut omaan ketjuunsa, kiitos. Tämä on talousosasto!
TALOUSOSASTO...voi hyvät hyssykät jos taloutta nämä huuhaa joukot pyörittäisi. Taitaisi tulla se maailmanloppukin tuotapikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin ketjusta hävisi viestejä ihan silmien edessä...
Se on sitä nollausta. Jostainhan se pitää aloittaa ja tämä on oiva kohde siihen.
NWO/Great Reset yms. antivaxxeri-postaajien aivot nollattiin kyllä ihan ensiksi.
Vierailija kirjoitti:
Hörhöjen öyhötyksiä netissä asioista, joista eivät ymmärrä mitään. Heti kun pyydät heitä nimeämään yhdenkin poliittisen toimenpiteen, jota kohtaan kritiikki kohdistuu, menevät he lukkoon.
Kysessä on tavallisen kaduntallaajan epätoivoinen yritys vaikuttaa viisaammalta kuin mitä on. Siksi on tieteellisesti todistettua, kuinka vähemmän koulutatutuneet ovat taipuvaisia salaliittoteorioihin, sillä he haluavat esittää, kuinka ovat tietävinään jotain, mitä muut eivät tiedä.
Klaus Schwab on miljoona kertaa järkevämpi henkilö. Ja jos häntä joku pitää hulluna, ei vedä kyllä vertoja tämän palstan öyhöttäjille.
Nuo salaliittohöpinät ovat aina olleet yksinkertaisen ihmisen hätähuuto asioden edessä, joita hän ei kykene ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäkää hakukonetta, ja katsokaa millaisten firmojen osakkeenomistajina häärää Blackrock, Vanguard ja State Street.
https://financialpost-com.cdn.ampproject.org/v/s/financialpost.com/inve…
Öh, Jokerit?
Vierailija kirjoitti:
Idarit ei älyä että Great Reset on ihan oikea agenda, ihan oikealla Global Young Leaders järjestöllä, johon kuuluu ihan oikeasti mm. Sanna Marin, Katainen, Stubb jne. Ylekin on uutisoinut.
YGL sivuilta löytyy tai on löytynyt video, jossa kerrotaan tavoitteena olevan suuryritysten valta ja yksityisomistuksen hävittäminen. Eli ei enää valtioita, vaan Suuryritysten diktatuuri, etkä enää omista mitään ja olet onnellinen.
YGL perustajan kirjassa unelmoidaan myös ihmisten mikrosiruttamisesta.
Ei valitettavasti ole näiltä osin mitään salaliittoa, vaan ihan kaikkien silmien alla tapahtuvaa, julkista infoa. Googlatkaa vaikka.
On se kumma, kun tämä porukka aina, aina, AINA käskee googlaamaan tai laitetaan hyvin epämääräinen linkki. Laitapa tähän alle nyt sitä tekstiä ja selkeät uskottavat lähteet siihen, kiitos! Vai eikö kouluttamaton vain osaa? Muuten en usko sanaakaan. Ei ole aikaa epämääräiseen googlailuun kuulopuheen perusteella ja etsimään neulaa heinäsuovasta, videota joka joko on tai "on (joskus) löytynyt".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idarit ei älyä että Great Reset on ihan oikea agenda, ihan oikealla Global Young Leaders järjestöllä, johon kuuluu ihan oikeasti mm. Sanna Marin, Katainen, Stubb jne. Ylekin on uutisoinut.
YGL sivuilta löytyy tai on löytynyt video, jossa kerrotaan tavoitteena olevan suuryritysten valta ja yksityisomistuksen hävittäminen. Eli ei enää valtioita, vaan Suuryritysten diktatuuri, etkä enää omista mitään ja olet onnellinen.
Ei valitettavasti ole näiltä osin mitään salaliittoa, vaan ihan kaikkien silmien alla tapahtuvaa, julkista infoa. Googlatkaa vaikka.
On se kumma, kun tämä porukka aina, aina, AINA käskee googlaamaan tai laitetaan hyvin epämääräinen linkki. Laitapa tähän alle nyt sitä tekstiä ja selkeät uskottavat lähteet siihen, kiitos! Vai eikö kouluttamaton vain osaa? Muuten en usko sanaakaan. Ei ole aikaa epämääräiseen googlailuun kuulopuheen perusteella ja etsimään neulaa heinäsuovasta, videota joka joko on tai "on (joskus) löytynyt".
Huuhaaporukan tyyliin, 'etsi itse, siellä se on, ja varmasti totta kun netissä oikein on'
Olenko minä nyt hörhö kun minun mielestä sellainen yhteiskunta ei voi toimia pitkään missä otetaan jatkuvasti velkaa velan päälle? Itse epäilen että nykykaltainen yhteiskunta tulee romahtamaan pian ylivelkaisuuden takia ja sen takia että elämme yhteiskunnassa jossa rahaa mitä ei ole olemassakaan jaetaan kansalle todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Olenko minä nyt hörhö kun minun mielestä sellainen yhteiskunta ei voi toimia pitkään missä otetaan jatkuvasti velkaa velan päälle? Itse epäilen että nykykaltainen yhteiskunta tulee romahtamaan pian ylivelkaisuuden takia ja sen takia että elämme yhteiskunnassa jossa rahaa mitä ei ole olemassakaan jaetaan kansalle todella paljon.
Eihän se toimikaan. Länsimainen taloudella on savinen kivijalka, koska pankit luo rahaa tyhjästä. Kun katsellaan historiaa niin huomataan että jokainen valtio on kaatunut. Se on lähes aina huonoa johtamista jossain vaiheessa. Kaikki nämä Trumpit, Bolsnarot, Orbanit, Jong-unit ja Putinit sekoittaa ja tuhoaa globaalia infraa sekoilullaan. Ihan niinkuin luonto olisi päättänyt ettei ihminen enää kehity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se toimikaan. Länsimainen taloudella on savinen kivijalka, koska pankit luo rahaa tyhjästä. Kun katsellaan historiaa niin huomataan että jokainen valtio on kaatunut. Se on lähes aina huonoa johtamista jossain vaiheessa. Kaikki nämä Trumpit, Bolsnarot, Orbanit, Jong-unit ja Putinit sekoittaa ja tuhoaa globaalia infraa sekoilullaan. Ihan niinkuin luonto olisi päättänyt ettei ihminen enää kehity.
Maailmassa menee paremmin kuin koskaan, nousua ja laskua on tietysti aina. Edes pandemia ei sotkenut taloutta kovin pahoin. Iso kriisi, jonka aiheuttaisi joku mainituista wannabe-diktaattoreista voisi sotkea asioita pahemminkin, vaikkapa taktisen ydinaseen laukaisu. Velka ei ole paha jos se käytetään taloutta vahvistavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa menee paremmin kuin koskaan, nousua ja laskua on tietysti aina. Edes pandemia ei sotkenut taloutta kovin pahoin. Iso kriisi, jonka aiheuttaisi joku mainituista wannabe-diktaattoreista voisi sotkea asioita pahemminkin, vaikkapa taktisen ydinaseen laukaisu. Velka ei ole paha jos se käytetään taloutta vahvistavasti.
Miten maailmassa menee hyvin kun on sotaa ja kriisejä joka tuutista? Ehkä siinä mielessä hyvin, että ihmiset herää kyseenalaistamaan näitä valtarakenteita ja sitä myötä heräämään niin siinä mielessä menee hyvin, että ihmisiä herää totuuteen nyt paljon tuolta valheiden ja aivopesun maailmasta. Heränneisyys on nousussa.
Talous kasvaa, tosin hitaasti lähes kaikkialla edelleen, Ukraina on tietysti vahva poikkeus. Pitkällä tähtäimellä ilmastomuutos voi aiheuttaa isoja ongelmia, joten siihen nyt reagoidaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuhaaporukan tyyliin, 'etsi itse, siellä se on, ja varmasti totta kun netissä oikein on'
Wefin eli maailman talousjärjestön linkki ei kelvannut? Minkälaisen linkin oikein haluat?
Laitatko vielä weffin sivulta sen kohdan, jossa "kerrotaan tavoitteena olevan suuryritysten valta ja yksityisomistuksen hävittäminen. Eli ei enää valtioita, vaan Suuryritysten diktatuuri, etkä enää omista mitään ja olet onnellinen."?
Miksi sitten on tulossa digitaalinen valuutta, jos porukalta viedään rahat ja omaisuus ensin pois? Eihän sellaselle sitten ole käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Ida Auken is the Former Minister for the Environment in Denmark (2011-2014). She is member of the Danish Parliament for The Social Liberal Party and is Chairman for The Parliaments Climate and Energy Committee. Ida Auken was as the first Danish politician chosen to be a Young Global Leader for the World Economic Forum and has also been elected to be one out of the 40 most promising young leaders under 40 in Europe. She is the author of the book Dansk and has written about climate, energy and circular economy for many years.
Ai, mihin tämä liittyy?
En ymmärrä, miksi eliitti haluaisi purkaa omistamiseen liittyviä normeja. Ikäänkuin kokoomuslaiset muka olisivat yhtäkkiä jotain kommunisteja. En usko.
Vierailija kirjoitti:
Great reset on myös diktatuuri, josta kansalaisista tehdään köyhiä orjia palvelemaan eliittiä. Diktatuurissa johtajat saavat tehdä mitä haluavat, riekkua huumebileissa työaikana ja varastaa kansan rahat.
Nii justiinsa. Kyllä meitä nyt pelottaa! On se kyllä paha juttu se resetti, että näin on!
Paranoidinen persoonajumi: Valpas ja aggressiivinen, mutta hidasliikkeinen ja nälkäinen <3
Minulla on teoria. Great Reset vuodettiin julkisuuteen jotta salaliittoteoreetikot ja muut hörhöt käyttävät kaiken energiansa ja sosiaalitukensa sen jauhamiseen eivätkä edelleenkään huomaa sitä isoa juttua jota salassa suunnitellaan.
Eikös tässä ketjussa ollut vielä eilen pitkälti yli 200 kommenttia?
Aikamoista spekulointia taloustilanteesta, joka on itseasiassa yllättävän hyvä.. Niin pitkää kun elämme demokratiassa, niin enemmistö eli ns. keskiluokka päättää ketkä meitä edustaa.