Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille. Minkälaista urheilulajia katselisit joka päivä? joko nykyistä tai itse keksittyä.

Vierailija
29.05.2021 |

Kysyn ihan mielenkiinnosta. Itse seuraan koripalloa päivittäin.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiiii kuolen nauruun 😂

Kuvittele kaksi täysin öljyttyä miestä, jotka painivat ja yrittävät saada käsiään toistensa housuihin. Kyseessä ei suinkaan ole minkään sortin orgiat, vaan turkkilainen kansallislaji, jossa kaksi miestä painii nahkahousuissa

Siis olen oikeasti sanaton. Toi on niin pervoa ettei tuosta pysty edes nauttimaan 😱

Vierailija
22/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanimiesten tanssia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennis, jääkiekko.

Vierailija
24/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä yhtikäs mitään lajia, ei kiinnosta.

Vierailija
25/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyttyjen miesten alastonpaini

Vierailija
26/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kaksoisstandardit. <3 Aina ollaa ulisemassa kuinka paha asia on, ku lentopallossa naisilla on mukamas liian pienet peliasut, mut sit tää ollaa haaveilemassa öljytyistä miehistä. Naiset ne osaa olla sit ihanii. :3

Vierailija
27/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin katsoa pienen hetken jotain super taidokasta tanssia tyyliin shuffle, mutta sen pitäisi olla ammattilaistasoista. Hyvä musiikki, hyvännäköiset ihmiset värikkäistä vaatteissa, ja hemmetin taitavat.

Mutta vain pienen hetken. Vaikka sen yhden biisin ajan joka päivä.

Vierailija
28/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Naisten kaksoisstandardit. <3 Aina ollaa ulisemassa kuinka paha asia on, ku lentopallossa naisilla on mukamas liian pienet peliasut, mut sit tää ollaa haaveilemassa öljytyistä miehistä. Naiset ne osaa olla sit ihanii. :3

Sinä taas luet kaikkea kuin piru Raamattua. Minähän joka öljyttyjä miehiä toivoin juurikin kirjoitin että se tuskin olisi miehille kivaa joten se siitä. Ja että toi turkkilainen touhu on liian cringe. Ihan myötähäpeän takia niiden miesten puolesta. Oot vaan niin nolo tyyppi, eikö sua koskaan hävetä olla noin nolo?

Vierailija
29/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko naiset alkaa katsomaan niitä naisten lajeja, että saataisiin kitinä palkoista ym muista loppumaan? Katsomalla ja käymisellä peleissä palkkaongelma ratkeaa. Kun ei se maailma toimi niin, että perustat yrityksen ja menestyneemmät yritykset maksavat sinulle voitoistaan puolet.

Vierailija
30/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 kirjoitti:

Itse ainakin vastasin niin kuin vastasin, *koska* monessa naisten urheilussa on esineellistävämmät peliasut kuin miehillä. Tasa-arvon nimissä pitää tarjota myös naisille silmäkarkkia.

Mutta enpä tämän tähdellisempää ”analyysiä” sinulta odottanutkaan.

Vierailija
31/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi olla ainut nainen joka tykkää katsoa urheilua :O C'mon, laittakaa ne piilevät paheenne tänne mammat.

Vierailija
32/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko naiset alkaa katsomaan niitä naisten lajeja, että saataisiin kitinä palkoista ym muista loppumaan? Katsomalla ja käymisellä peleissä palkkaongelma ratkeaa. Kun ei se maailma toimi niin, että perustat yrityksen ja menestyneemmät yritykset maksavat sinulle voitoistaan puolet.

En ala katsomaan kun olen samaa mieltä että turha on väkisin pelata jos ketään ei kiinnosta katsoa.

Vierailija
33/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää katsoa urheilua, mutta jos pakko olisi, ja vielä joka päivä, niin taitoluistelu on ehkä sellainen, mistä pitäisin. Joskus saatan katsoa myös telinevoimistelua, uimahyppyjä ja sitä, missä tehdään temppuja lumilaudan kanssa.

Vierailija
34/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitoluistelua, mieluusti vielä loppunäytös hyvän musiikin kera.

Vierailija
35/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisurheilua, ehdottomasti.

Katson telkasta (ja joskus käyn kisoissa paikan päälläkin) kaikki yleisurheilukilpailut. Monipuolisuus kiehtoo, milloin joku pinkoo sataa metriä, toinen mörssää kuulaa, kolmas hyppii kolmiloikkaa.

Vierailija
36/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Curling! Jäin koukkuun joku olympiavuosi, kun oli suomalaisia pelaamassa.

Vierailija
37/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-ottelua nyt ainakin. Ja ampumahiihtokin on jees.

Vierailija
38/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampumahiihtoa haavelin nuorempana siirtyväni murtomaahiihdosta ampumahiitoon itsekkin ,no se jäi , nyt en ole kilpaa hiihtänyt vuosiin .

Katson siis ampumahiihtoa, Kaisa oli paras Suomen naisten ampumahiihdossa ja Norjalaiset Bo: n veljekset ovat kovia , aina kärki sijoilla( minun kännykkä , vaikka tämä on uusi ei anna pistää norjakaista O- kirjainta eli äikän ope ei ole mun vika ).

olen myös harrastanut , golfia en ole kilpaillut vaan, eli seuraan myös golfia.

MM , EM, ja Olympia kisoja, vaikka en harrasta lajia , silti Kannustan Suomalaisia urheilijoita , etenkin arvokisoissa, jopa katson Parolympialaisia,

Jukolan viesti , tulee seurattua joka kesä, selostaja selostaa hiljaa .

Myös Ralli Cross kisoista kun näytettiin Tulosruudussa katsoin tarkkaan sen kunn serkkuni ajo siinä ja onkin SM- mitalisti kun hän lopetti kilpa ajon veljeljensä poika ajaa nyt.

Purjehdus , jousiammunta ( ei metsästys) kiinnostaa.

Sekä kouluratsastus ,kilpailut kiinnostaa myös kuten mainitsin katson olympialaisia eli , sitten katson niitä lajeja , joissa kilpailee Suomalainen.

Myös etenkin paritaitoluistelu, on huimaa kun mies nostaa naisen ylös ja harteille ja alla kova jää!

F1 kisojakin katsoin mutta kun meni maksukanavalla en ole katsonut.

Sekä tietysti katson Suomen Jääkiekon MM- pelit sehän on ajan kohtainen🥇🥈🥉🏆🏹🏒

Vierailija
39/39 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään katsoa yleisurheilua, mutta se korpeaa ettei televisioinneissa näytetä mitään kisaa kokonaan (paitsi just ne typerät 5 000/10 000 metrin jolkotukset) vaan jatkuvasti hypitään sinne ja tänne eikä esim vaikka seiväshypyssä näytetä yhtä ainutta kokonaista hyppykierrosta ilman katkoja..

Samoin tykkään katsoa tennistä ja golfia. Ammunta (esim skeet ja trap) on kanssa kivaa seurattavaa. Lisäksi katson talvisin etenkin ampumahiihtoa vaikka kyllä normikin saa usein liimautumaan telkkarin eteen. Samoin alppilajeista kiinnostaa etenkin syöksy.

Sen sijaan joukkuelajit eli lätkä ja futis ei kiinnosta oikeastaan tippaakaan enkä jaksa niitä katsoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi