Kyllä mullakin todennäköisesti olis nainen, jos olisin kelpuuttanut kenet tahansa
Ois pitänyt kelpuuttaa ruma nainen, mutta jotenkin halusin uskotella itselleni, että tasoni olisi korkeampi. Näinhän ei tietenkään koskaan ollut, mutta kieltäydyin jääräpäisesti katsomasta totuutta silmiin.
Syytän myös seksiin yltiöpakkomielteisesti suhtautuvaa länsimaista kulttuuria asiasta, koska pommittamalla jatkuvasti kuvia ja muuta materiaalia kauniista ja seksikkäistä naisista ja heidän kanssaan harjoitetusta seksistä jotenkin oletin, että saisin itsekin sellaista joskus.
Lisäksi liiallinen altistuminen jo nuoresta saakka huippuhyvännäköisten naisten vartaloille aikaan sai sen, että minusta tuli tasooni nähden liian nirso enkä kyennyt senkään takia kiihottumaan tasoltaan keskitason alapuolella olevista naisista, vaikka olisi pitänyt.
Kommentit (3)
Älä välitä, sama homma se on vastaavilla naisilla. Tosin sillä erolla, että voivat kyllä päästä silloin tällöin hetken iloksi jollekin ns. tasokkaammalle paremman puutteessa, varsinkin nuorempana.
Tätä vielä pahentaa se että ihan kaikki miehille suunnattu materiaali on kuvitettu niillä kauneimmillaan naisilla tyyliin 1/100 parasta A-ryhmää. Nekin matskut joiden tarkoitus on kertoa miten tavismies voi löytää itselleen naisen.
"Nuole mua, kiusaa mua, nussia mua" kuiskasi Akira Petrin korvaan, maatessaan sängyllä.