Mies sanoi että itsevarmuus on naisessa seksikästä!
Minkälainen nainen on itsevarma? Sekö että esittelee kroppaansa instassa on itsevarmuutta? Mies siis seurailee siellä muita naisia ja tykkäilee niistä.
Kommentit (17)
Niinpä niin. Mä olen kaikesta muusta itsevarma, mutta en kropastani ja vähän olen kyllä sitä mieltä että ne kropan esittelijät ovat muuten aika epävarmoja tai luonne ei ole kaikkein parhain?
Itsensä esittely somessa on nimenomaan epävarmuutta. Hyvän itsetunnon omaava ei alennu moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Esim. ettei kerjää mieheltä kehuja jatkuvasti. Tai vakuuttelua.
Eikö instassa jotkut naiset kerjää juuri niitä kehuja ja vakuutteluja että on hyvännäköinen?
Ei tarvitse miesten huomiota pönkittääkseen itsetuntoaan. Ei kauheasti välitä muiden mielipiteistä vaan omaa sisäisen kompassin. Ei koe tarvetta nöyristellä ns. "korkea-arvoisempien" ihmisten seurassa vaan käyttäytyy normaalin kohteliaasti.
No ei kai itsevarmuutta kuvista nää. 😂 Livenä sen huomaa ihmisestä, että onko varma vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse miesten huomiota pönkittääkseen itsetuntoaan. Ei kauheasti välitä muiden mielipiteistä vaan omaa sisäisen kompassin. Ei koe tarvetta nöyristellä ns. "korkea-arvoisempien" ihmisten seurassa vaan käyttäytyy normaalin kohteliaasti.
Tämä on nimenomaan sitä ”hiljaista” itsevarmuutta, mistä pidän toisissa. Ei tehdä itsestä numeroa, mutta sen silti näkee, että on hyvä olla itsensä kanssa ja pitää siitä mitä on. :)
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Mä olen kaikesta muusta itsevarma, mutta en kropastani ja vähän olen kyllä sitä mieltä että ne kropan esittelijät ovat muuten aika epävarmoja tai luonne ei ole kaikkein parhain?
Projisoit muihin omaa epävarmuuttasi.
Tottakai. Sinut itsensä kanssa, siis sen näkee naisesta. Sellanen arvokkuus ja terve itsekunnioitus. Suuta louskuttavat pissikset yrittää pyrkiä samaan, mut toi on täysin sisäsyntyistä eli teeskentelyn huomaa heti.
Alfanainen, ah. Jokaisen miehen päiväuni
Itsevarmuus lisääntyy yleensä iän myötä.
Itsevarma nainen, eli Alfa:
Ystävällinen kaikille.
Hehkuu jotain outoa karismaa, säteilee.
Ei tippaakaan ylpeä.
Ei hauku ketään, ei kiusaa, ei puhu selän takana.
Uskoo itseensä ja kykyihinsä, usein tämän takia korkeasti koulutettu/johtavassa virassa.
Kaunis, niinkuin kaikki hehkuvat ihmiset.
Ja tämän takia saa kenet haluaa, vaikkei olisikaan ns. Normi kauneusihanteeseen sopiva.
Heissä on vaan jotain hypnoottisen koukuttavaa.
M25
Mun tuttava on juuri tällainen miesmagneetti.
Joskus tunnen ääretöntä myötähäpeää, kun äijät yrittää pokata tai kalastella huomiota häneltä esim facebookissa. Hän ei tästä huolimatta suolaa ketään vaan ystävällisesti vastaa jokaiselle "ihailijalle" asiallisesti takaisin. Nainen isolla N:llä.
Kaunis ja älykäs, piinkova bisnesnainen. Siviilissä mukava ja herttainen.
Kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Sinut itsensä kanssa, siis sen näkee naisesta. Sellanen arvokkuus ja terve itsekunnioitus. Suuta louskuttavat pissikset yrittää pyrkiä samaan, mut toi on täysin sisäsyntyistä eli teeskentelyn huomaa heti.
Alfanainen, ah. Jokaisen miehen päiväuni
Omista tuttavistani tämä kattaa 95% naisista. Käytännössä siis ihan tavallinen nainen.
Itse olen enemmänkin sitä mieltä, että itsevarmuus on jakautunut eri osa-alueille. Ei oikeastaan voida jakaa ihmisiä kahteen kategoriaan eli itsevarmoihin ja ei-itsevarmoihin, vaan se koostuu monista erillisistä alueista. Se on osittain jopa alentavaa, että kavennetaan itsevarmuus vain siihen, että ihminen joko on tai ei ole itsevarma. Tuollainen ryhmittely vie viimeisetkin itsevarmuuden rippeet ihmisiltä, jotka eivät osaa tuoda itseään esille, "hehkua" ja täyttää nykyfeminismin määrittelemää naisesta.
Itsevarmuus on kylläkin maskuliininen, alfamiehen, ominaisuus.
Sellainen hienoinen epävarmuus on seksikästä naisessa.
AP:n mies taitaa pitää maskuliinisista naisista, tai olla homoseksuaali. Eikä siinä mitään.
Vahva nainen pelottaa poikia mutta kiihottaa miehiä.
En tiedä kenen kirjoittama, mutta pitää 100% paikkaansa.
Just se vahva Nainen, syntisen seksikäs ripauksella maskuliinisuutta. Silti käytökseltään täydellinen Ladylike.
Muistan kuinka kissa näytti varmuuttaan. Se kynsi mattoa nostellen etutassujaan kynnet kiinni maton kulmassa. Mamma sanoi että Janne näyttää varmuuttaan. Janne oli kissan nimi. Oli itsevarma kissa.
Esim. ettei kerjää mieheltä kehuja jatkuvasti. Tai vakuuttelua.