Kuinka tyhmä voi ihminen olla?
14-vuotias tyttö sai lapsen. Hän ei tajunnut olevansa raskaana ennen kuin noin kuukautta ennen synnytystä, kuvitteli vain lihoneensa, kun oli tullut syötyä sitä sun tätä viime kuukaudet. Tyttö myös kuvitteli, ettei niin nuori voi tulla raskaaksi, vaikka harrastaisikin seksiä. My God! No, huostaan meni heti se tenava...
Kommentit (17)
Eikö kouluterveydenhoitajakaan huomannut mitään?
Mun opiskelijalle kävi samoin. Eivät osanneet varoa raskaaksi tulemista.
Lapsi jäi vanhemmilleen, äiti 14 ja isä 16. Molempien nuorten vanhemmat osallistuivat lapsenlapsensa hoitoon.
No, se samainen tyttö sai seuraavan lapsensa 17-vuotiaana. Sekin meni huostaan, kun ei tytöstä oikein ole äidiksi. Kummallakin lapsella on eri isä ja kumpikaan niistä miehistä ei ihan täytä toivevävyn ominaisuuksia.
Aina välillä saa lukea, kuinka jossain on ollut nainen raskaana ilman, että nainen on itse tiennyt olevansa raskaana. Ei näitä tapauksia voi muuta kuin äimistellä.
Saa lapsi hyvät geenit, äidin puolelta ainakin.
Romanien tyhmyys on rajatonta. Teinivanhemmuus on romaneilla hyvin yleistä.
Kyllä on mahtanut tyttörukan kohtalo hämmästyttää ja mietityttää, kun piti se tänne palstallekin jakaa.
Eipä minunkaan raskaudesta ollut tietoa ennen 13. viikkoa. Aina epäsäännölliset kuukautiset PAITSI SILLOIN enkä lihonut. Loppuraskaudessa olin 6 kg painavampi kuin ennen raskautta ja naapuri ihmetteli, missä ihmeen välissä olin muka raskaana ollut.
Veikkaan että mallia Mansikki olevat naiset huomaavat raskautensa helpommin. Lyhyet, joilla sikiö on normaaliasennossa ja istukka niin, että kohtu kasvaa eteen- eikä taakse ja ylöspäin.
Mä oon pitkä ja hoikka, oli etinen istukka ja taaksekallistunut kohtu.
Ja aina epäsäännölliset vuodot.
Jos ei 14-vuotias ymmärrä tulevansa raskaaksi, vika on kotikasvatuksessa kun ei kerrota mitään seksuaalisuudesta ja sen seurauksista.
Ihan hyvä et laitto tänne jos vaik pistäis jonku esiteinin vähä miettiin kannattaaks sen "lollipopin" peräs alkaa juoksennella ihan niin nuorena. Pitäis malttaa ny venata ees siihen asti et on rippikoulu käytynä.
Mä oon tyhmä ja mies muistuttaa ja arvostelee siitä aina! On tyhmiä ihmisiä paljonkin että en oo ainut.. Monien ihmisten älykkyysosamäärä on lasten tasolla.
Oudolta se tuntuu, mutta kyllä ihan aikuinenkin nainen voi olla huomaamatta raskauttaan. Onhan niistä tapauksista tehty dramatisoitu amerikkalainen tv-sarjakin. Ja ihan suomalaisiakin tapauksia tiedän.
Kyllä raskaus joskus jää huomaamatta. Jos on vilkas ihminen, eikä mitään vaivoja. Lääkäri on sanonut ettet saa lasta, kun kierto on noin epäsännöllinen. Olin jo viidennellä kuulla kun aloin epäillä ja raskautesti näytti nollaa. Helppo raskaus, ja lyhyt helppo kivuton synnytys. 10 pisteen vauva. Ei tarvitse olla yhtään tyhmä. Kaikkiei nyt vaan ei elä511 tarkkailemalla kauheasti itseään.
Vierailija kirjoitti:
Aina välillä saa lukea, kuinka jossain on ollut nainen raskaana ilman, että nainen on itse tiennyt olevansa raskaana. Ei näitä tapauksia voi muuta kuin äimistellä.
Saa lapsi hyvät geenit, äidin puolelta ainakin.
Tunnen lääkäripariskunnan, jossa vaimo tajusi olevansa raskaana ihan raskauden loppuvaiheessa. Vuodot oli olleet säännölliset. Harvinaista, mutta ei ilmeisesti mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tyhmä ja mies muistuttaa ja arvostelee siitä aina! On tyhmiä ihmisiä paljonkin että en oo ainut.. Monien ihmisten älykkyysosamäärä on lasten tasolla.
Sinusta en tiedä, mutta sen olen huomannut ihan vaan yleisesti, että ihmisen tyhmyydellä ei ole mitään rajaa!! Ei kerrassaan mitään!
Just niin tyhmä kuin sinä! Katso peiliin niin siellö se vastaus on.